Prosím měl bych otázečku jestli tenhle problém už někdo řešil ,něco jsem si tu pročítal ,ale k výsledku jsem se nedostal.
Jedná se o to že cca při 1,5tis/ot. mi začne motor škubat a po překročeni pak přestane.At jedu na jakýkoliv rych.stupeň.No a druhý problém,že tak při 160km mi přestane táhnou,jako by mi to omezilo přísun nafty.
Jinak jezdí výborně ,zátah super ,starty výborný,Filtry jsou nové.Zkoušel jsem taky závadu vyblikat a hlásilo mi to závadu č.19 zřejmě udaj rychlosti.
Nebo že už by šlo do prčic čerpadlo
no kdyby bylo čerpadlo vstřikovací v hajzlu tak se zhoršej starty.....napadají mě vstřiky....vyndej je a dej je do Bosche at je prozkoušej...tuším za 5OO,- to je ....
. . ,ano ,tak škubání je odstraněno ,byla to hlava čerpadla. ,tan druhý problém trvá ,diagnostika nic nehlásí ,prý zkusit vyčistit nádrž a podávací čerpadlo.
dnes ze vteřiny na vteřinu mi začlo auto škubat.při 2,3,4 rychlostním stupni v rozmezí 1500-2000rpm.pokud dám ale plnej a ženu to,tak je to relativně v pohodě.na 1 a 5st. to nedělá.
pak to chvíli nedělá a pak zas jo.
mam E34 525tds
btw:teď jdu vyměnit palivák na kterej jsem se vyprdnul.
Taky mně to škube kolem 1500 ot. na jakýkoliv kvalt. Hlavu čerpadla mám vyměněnou a škube pořád. Příští týden jdu měnit zbytek čerpadla, tak jsem zvědav.
zdarec, mám stejný problém co tady kluci popisujou, budu měnit palivák, pokuď to nepřestane dá se sehnat za nějaky lepši peníz ta el. hlava čerpadla? tenhle topic je stary cca 2 roky tak už by se ty ceny mohli snížit ne?
Je to náročné vyměnit tu el. hlavu? dival jsem se že tam jsou 3 torxy a 1 bud zalamovak nebo to je voditko... v tom si nejsem jistý. dik za odpovědi
su tam 4 sroby, 3 kratke T30, a jedna dlha trojuholnikova bezpecnostna. Vymenit to nieje narocne ked vies co robis, na slovenskom klube som na to daval navod do sekcie technickych otazok alebo aka to bola..