Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 540 i připojení na diagnostiku

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Frosty
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: úte 16.12.2008 01:00

#1 Příspěvek od Frosty »

Zdravím všechny, řeším problém s připojením na kulatou diagnostickou zástrčku 20 pinovou (placatá je až od rv.2000). Auto je 540 i rv 97. Podle manuálu KTS 540 je K vedení (zelené) na pin č.17,nebo 20, to je OK a L vedení (žluté) na pin č. 15. Ale ten není v zásuvce vůbec obsazen.
Načtu jen OBD a nikam dál se nedostanu, takže s tím nic neudělám.Potřeboval bych načíst ostatní systémy mimo základu motoru. Neví někdo jak to připojit k té KTS ? :P
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eric »

Frosty píše:Zdravím všechny, řeším problém s připojením na kulatou diagnostickou zástrčku 20 pinovou (placatá je až od rv.2000). Auto je 540 i rv 97. Podle manuálu KTS 540 je K vedení (zelené) na pin č.17,nebo 20, to je OK a L vedení (žluté) na pin č. 15. Ale ten není v zásuvce vůbec obsazen.
Načtu jen OBD a nikam dál se nedostanu, takže s tím nic neudělám.Potřeboval bych načíst ostatní systémy mimo základu motoru. Neví někdo jak to připojit k té KTS ? :P
Napiš členovi " Snejk",to je pan diagnostika,ten ti určo poradí :lol:
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#3 Příspěvek od airbone »

Frosty píše:Zdravím všechny, řeším problém s připojením na kulatou diagnostickou zástrčku 20 pinovou (placatá je až od rv.2000). Auto je 540 i rv 97. Podle manuálu KTS 540 je K vedení (zelené) na pin č.17,nebo 20, to je OK a L vedení (žluté) na pin č. 15. Ale ten není v zásuvce vůbec obsazen.
Načtu jen OBD a nikam dál se nedostanu, takže s tím nic neudělám.Potřeboval bych načíst ostatní systémy mimo základu motoru. Neví někdo jak to připojit k té KTS ? :P
Presne tak ako pises, Pin 15 (L-Line) v tvojom aute neni obsadeny. Mas model ktory ma sice gulatu zasuvku, ale je to OBD ktora funguje len cez K-LINE. Pre komunikaciu so starymi KL sa vyuziva interface ADS (Aktive Diagnose Stecker) ktore vyuziva K a L. L - line je na vybudenie niektorych RJ. Myslim ze sa to prestalo osadzovat niekedy okolo rv 1995-1996. Takze tvojmu KTS musi stacit pre komunikaciu K-LINE v mode OBD.
Biturb
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 25.12.2004 01:00
Bydliště: Štramberk
Klubové ID: 2022
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Biturb »

sorry za ot! ale jakou doporucite diagnostiku v sirsim okoli Ostravy?
Odpovědět