Načtu jen OBD a nikam dál se nedostanu, takže s tím nic neudělám.Potřeboval bych načíst ostatní systémy mimo základu motoru. Neví někdo jak to připojit k té KTS ?

Napiš členovi " Snejk",to je pan diagnostika,ten ti určo poradíFrosty píše:Zdravím všechny, řeším problém s připojením na kulatou diagnostickou zástrčku 20 pinovou (placatá je až od rv.2000). Auto je 540 i rv 97. Podle manuálu KTS 540 je K vedení (zelené) na pin č.17,nebo 20, to je OK a L vedení (žluté) na pin č. 15. Ale ten není v zásuvce vůbec obsazen.
Načtu jen OBD a nikam dál se nedostanu, takže s tím nic neudělám.Potřeboval bych načíst ostatní systémy mimo základu motoru. Neví někdo jak to připojit k té KTS ?
Presne tak ako pises, Pin 15 (L-Line) v tvojom aute neni obsadeny. Mas model ktory ma sice gulatu zasuvku, ale je to OBD ktora funguje len cez K-LINE. Pre komunikaciu so starymi KL sa vyuziva interface ADS (Aktive Diagnose Stecker) ktore vyuziva K a L. L - line je na vybudenie niektorych RJ. Myslim ze sa to prestalo osadzovat niekedy okolo rv 1995-1996. Takze tvojmu KTS musi stacit pre komunikaciu K-LINE v mode OBD.Frosty píše:Zdravím všechny, řeším problém s připojením na kulatou diagnostickou zástrčku 20 pinovou (placatá je až od rv.2000). Auto je 540 i rv 97. Podle manuálu KTS 540 je K vedení (zelené) na pin č.17,nebo 20, to je OK a L vedení (žluté) na pin č. 15. Ale ten není v zásuvce vůbec obsazen.
Načtu jen OBD a nikam dál se nedostanu, takže s tím nic neudělám.Potřeboval bych načíst ostatní systémy mimo základu motoru. Neví někdo jak to připojit k té KTS ?