Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

CUKANI 535i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1663
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#1 Příspěvek od ACDC »

Panové,neměl jste někdo tento problém?(hledal jsem to zde,ale..).U BMW 535i E39. Motor při chodu na volnoběh občas cukne-cca 5 až 20sec,jako by vynechal zážeh.Nové svíčky, dvě různé diagnostiky nic nehlásí(za dva měsíce zpět ani jedna závada).V tahu vše OK.Takhle se to chová na benzin, po montáží na sekvenční LPG je tento problém na plyn ještě horší, volnoběh kolísá až div motor nechcípne a poté vyletí až k 1000ot/min. Nevíte co s tim? Díky
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#2 Příspěvek od DirtyHarry »

Netěsnost v sání? Nepřisává si někde luft za váhou vzduchu? Já měl prasklinu před kolenama sání,byla tam klapka-ventil pro ev. zpětnej zášleh LPG a kdesi v tom to bylo,motor jakoby se občas zhoupnul,když se mi přepnul na plyn tak to znělo jako by se hádali válce. Když se tohle vyměnilo,bylo to nějakou dobu OK,pak to začlo znova,znova stejný důvod,nakonec šel celej plyn do riti a byl svatej pokoj... (ale to už je jiná píseň,sorry)
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#3 Příspěvek od DirtyHarry »

Jo ještě,na béňo u mne nikdo nic nezjistil. Až při revizi a seřízení LPG.
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od milo »

to je taky napad, davat plyn do auta, kteremu blbne motor :roll:

lambda, vaha vzduchu, civky, kabely ...
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#5 Příspěvek od DirtyHarry »

to je taky napad, davat plyn do auta, kteremu blbne motor
No já po těch zkušenostech - dávat plyn do auta vůbec je nápad... I když chápu myšlenku : motor jak z Iveca,spotřeba jak Clio :D .
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1663
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#6 Příspěvek od ACDC »

Vše OK.Závada byla v ohřevu redukčáku(pako plynař,ale ono vyznat se v chlazení/topení s nezáv.topením je trochu horší).Auto jede jak brus-tacho 250,krásně zatahuje,volnoběh super.Možná dělá své i to,že je říd.jednotka motoru přeprogrovaná na provoz s plynem.Vůbec žádná ztráta výkonu(BMW POWER).Takže spokojenost.
Odpovědět