Tohle jsem řešil před víc jak dvěma lety, nasral jsem se a hned šlo TDS z baráku. Koupil jsem tenkrát hned E39 523i a jsem neskutečně šťastnej, že jsem to udělal. Tady máš odkaz na to tehdejší vlákno. http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... E1+tepl%FD
já teda opravdu nevim..co vim tak u E-34 se dělali modeli s modrou kontrolkou ,,ok nažhaveno,,a bez této kontrolky jak je to u E-39 tds nevim..hledej googluj..či zkus někomu napsat kdo se o tento model tady zajímá či ho má,,někteří přeci psali že jsou s tímto modelem a motorem spokojeni..
tak vyndej budiky a uvidis to neni takovej problem je vyndat to pak proti svetlu poznas nebo dokonce na tom plastu je to nakresleny.. u e 34 bych ti poradil ale u 39 nevim
fubutomas píše:Tak bohuzel... kontrolka neni vubec videt... ani obrys... to tady fakt nikdo nevi kde je kontrolka na zhaveni???!!!
Ta oranžová kontrolka tam bejt musí. Jen ti to nesvítí. To neni takovej malér. Tady se podívej kde je, neni to přece problem na netu najít.
http://www.youtube.com/watch?v=SB0A5OqXl_o
Slavisimo:Mas naprostou pravdu kamarade D dneska mi to kamos taky rikal.... nj... to je ta moje nemcina DD takze kontrolka tam neni,pouze to pise... ale i tak ti diky
Jinak pristi tejden se na to snad dostanu,tak se skusi sestelovat predvstrik co to bude delat a uvidime... kdyztak se bude resit dal...
tak jsem vyzkousel pootocit cerpadlem a je to o 50% lepsi... otocil jsem s nim smerem k bloku.Studene starty jsou naprd porad,ale verim ze to vyresi ty zhavicky,vypadaj ze tam jsou dlouho... kazdopadne ten predvstrik chce seridit poradne podle hodinek...