
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 525TDS za tepla dlouhe starty
Zdravim,nedavno jsem koupil tento stroj a potkal me tento problem,zacal jsem se o to zajimat vice,neco jsem si precetl atd... dosel jsem ke vstrikovacimu cerpadlu... bylo mi receno ze po zahrati se projevi vetsi vule a tohle to dela... pro zjisteni jestli je to cerpadlem,nebo neni mam auto ohrat na provozni teplotu,scipnout a cerpadlo ochladit vodou,pokud to pote nastartuje normalne,je vse jasne... (zatim jsem nezkousel) bylo mi receno ze to dela jakasi hlava cerpadla.... a ze to bude horsi a horsi a pak uz to nechytne vubec... nema tu nekdo moznost mit nejake dily do tohoto cerpadla?NEbo nema nekdo doma starsi na dily?Diky 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 525
- Registrován: pon 15.12.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1758
Já to řešil že jsem před naftovej filtr dal zpětnej ventil z bagru aby nepadala nafta aby bylo to o 80% lepší...
Pak jsem slyšel ještě jednu vychytávku ale tu už jsem nedělal... nějakym způsobem propojit zapojit nebo co čidlo teploty které dává signál pro podávací čerpadlo v nádrži, aby běželo při každém startu ne jen za studena... to vyřeší také problé...
To jsou ty levnější možnosti....

Pak jsem slyšel ještě jednu vychytávku ale tu už jsem nedělal... nějakym způsobem propojit zapojit nebo co čidlo teploty které dává signál pro podávací čerpadlo v nádrži, aby běželo při každém startu ne jen za studena... to vyřeší také problé...

To jsou ty levnější možnosti....
Kazdopadne pokud bych zatim z duvodu financi vyresil ty starty,tak az se s toho trosku vzpamatuju tak to chci dat dokupy poradne... ale takhle se to neda... kazdej tejden vymlacena baterka kvuli tem startum!! a vsiml jsem si na privodu od palivoveho filtru ke vstrikovacimu cerpadlu byly 3 male vzduchove bublinky.... coz by vyresil ten zpetny ventil ne?Kolik za to chcou a kde se to da koupit? jo a jeste jsem si vsiml ze to cerpadlo uz bylo jednou venku,je nejaky moc podezrele cisty a matky od sroubu jsou omlety od klice....
Tak dnes jsem ohral motor na provozni teplotu... scipl jsem to... a vylil jsem na to cerpadlo cca 5 litru vody.... rekl bych ze to nastartovalo stejne .... nevim,ale treba by stacilo sestelovat predvstrik?Kdyz je to studeny,tak to zacne tocit... pak to parkrat zakucka,zacne se to trosku hadat a po chvilce dobry.... kde sehnat hodinky na to? Dikec 

...nevim ale mě to ,,u E-34 dělávalo taky,,,a pomohlo mi dobití baterie... jinak je to asi opravdu čerpadlem...prý pomahá i výměna starteru,starší prý nedává takový točky na roztrahnutej motor,,zahřátej...
nevim zda-li mi pomohlo to že jsem dobil baterii když při studeným mi to startuje TED...nebo jestli pomohlo delší resetování komplet auta tím ,,že jsem odpojil bateri na delší dobu???
každopádně to mmt startuje na zahřátej motor TED...
s tim delším teplým startem ..může a prý bývá i se samotným žhavením..prostě už to nejni nový a to má za následek..horší nažhavení při teplým motoru..proto se tam dává ..takový ten spínač na žhavení při každým startu,ošulí se tim teplotní čidlo..poláci to někde na aukci nabízejí..určitě to pomůže ,ale samotný problém se tim neřeší
taky se dá nastavit větší tlaky na čerpadle ,ale to neni dobrá volba ..všechno spolu souvisí..odejdou ti pak vstřikovače..nedělá to dobře ani ssamotnýmu motoru..a ve výsledku budeš muset pro jiný čerpadlo
podotýkám,,že vše okolo nový,vstřiky,žhavičky filtry..seřízení.nastavení..
já mmt budu kupovat čerpadlo typ 515 ojetý se zárukou tři měsíce,a to z důvodu prosakování což těm startům taky nepřidává..tlak jde někam do hoven po zahřátí a holt to nemusí být ono..
prostě dělal jsem vše okolo,nastavení,kontrola ,výměna a na závěr čerpadlo aspon s tou minimální zárukou...na nový nejni,je to novější typ a myslím si že se dával i do E-39( hádám) koupím ho za 6 ,ale dá se sehnat za dvanáct kdyby jsi chtěl..já na něj nemám.
ber to jako zkušenost s čerpadlem a věcím okolo..nic 100%
nevim zda-li mi pomohlo to že jsem dobil baterii když při studeným mi to startuje TED...nebo jestli pomohlo delší resetování komplet auta tím ,,že jsem odpojil bateri na delší dobu???
každopádně to mmt startuje na zahřátej motor TED...
s tim delším teplým startem ..může a prý bývá i se samotným žhavením..prostě už to nejni nový a to má za následek..horší nažhavení při teplým motoru..proto se tam dává ..takový ten spínač na žhavení při každým startu,ošulí se tim teplotní čidlo..poláci to někde na aukci nabízejí..určitě to pomůže ,ale samotný problém se tim neřeší
taky se dá nastavit větší tlaky na čerpadle ,ale to neni dobrá volba ..všechno spolu souvisí..odejdou ti pak vstřikovače..nedělá to dobře ani ssamotnýmu motoru..a ve výsledku budeš muset pro jiný čerpadlo
podotýkám,,že vše okolo nový,vstřiky,žhavičky filtry..seřízení.nastavení..
já mmt budu kupovat čerpadlo typ 515 ojetý se zárukou tři měsíce,a to z důvodu prosakování což těm startům taky nepřidává..tlak jde někam do hoven po zahřátí a holt to nemusí být ono..
prostě dělal jsem vše okolo,nastavení,kontrola ,výměna a na závěr čerpadlo aspon s tou minimální zárukou...na nový nejni,je to novější typ a myslím si že se dával i do E-39( hádám) koupím ho za 6 ,ale dá se sehnat za dvanáct kdyby jsi chtěl..já na něj nemám.
ber to jako zkušenost s čerpadlem a věcím okolo..nic 100%
Kdyz nabiju baterku,tak je to samozrejme lepsi,ale i tak to mota dlouho.A to ze je to stary auto,neznamena ze nemuze startovat normalne!!Pokud se pletu,tak ty motory stojej za velky hovno!!! Baterka mi vydrzi tak tejden... musim jeste premerit,nebo zkusit prohodit s nekym,jestli mi to nedela treba i baterka,pokud bude dobra,udelam ten zpetnej ventil a zkusim seridit predvstrik,pokud ani to nepomuze,budu asi muset vyndat cerpadlo a nekam ho dat.... a to ze ti to cerpadlo nekde tece,tak vetsinou staci pretesnit,coz te vyjde treba na 500kc 

Kdyz nabiju baterku,tak je to samozrejme lepsi,ale i tak to mota dlouho.A to ze je to stary auto,neznamena ze nemuze startovat normalne!!Pokud se pletu,tak ty motory stojej za velky hovno!!! Baterka mi vydrzi tak tejden... musim jeste premerit,nebo zkusit prohodit s nekym,jestli mi to nedela treba i baterka,pokud bude dobra,udelam ten zpetnej ventil a zkusim seridit predvstrik,pokud ani to nepomuze,budu asi muset vyndat cerpadlo a nekam ho dat.... a to ze ti to cerpadlo nekde tece,tak vetsinou staci pretesnit,coz te vyjde treba na 500kc 

určitě stačí přetěsnit..ale jde o tu hlavičku čerpadla..mám nalítáno 202 tisíc ..a koupím odskoušené čerpadlo..y toto si přetěsnám pro sichr.
mě to startovalo přesně 7 vteřin po zahřátým motoru vždycky.. studený okamžitě..
neházel bych s tímto motorem flintu do žita..jde o předchozí majitele ..vysere se na to ... a už jde jedno po druhym..hoilt se o tyto motory musí trochu dbát..zahřátí.vypnutí...žhavení,,směs..kontrola..jde o údržbu,,taky mě to někdy už fakt sere,ale pokaždý když na něco přijdu,,tak si řikám že to za to stojí...jdi postupně od filtru po to hlavní ,,třeba to bude nečim jiným... je mi jasný že prachy nejsou,ale aspon se pak nebudeš muset vracet o věc vzad..pokjud neprochcavá řešil bych věci okolo..vstřiky,starter,batrka,dobíjení,filtry,snímače teploty,žhavičky,kdy žhaví jak startuje,když nežhaví jak startuje,tlaky,přívod paliva..věci okolo,může to být dlouhá cesta...
benzín je benzín,,levnější díly, ne tak složitej motor a hlavně neni tak náchylnej..ale zase spotřeba při opravdu udržovaným motoru je na tento obsah velice slušná ..a i komfort...
no hodně silných nervů ,pořádně se seznam se svým vozem..
mě to startovalo přesně 7 vteřin po zahřátým motoru vždycky.. studený okamžitě..
neházel bych s tímto motorem flintu do žita..jde o předchozí majitele ..vysere se na to ... a už jde jedno po druhym..hoilt se o tyto motory musí trochu dbát..zahřátí.vypnutí...žhavení,,směs..kontrola..jde o údržbu,,taky mě to někdy už fakt sere,ale pokaždý když na něco přijdu,,tak si řikám že to za to stojí...jdi postupně od filtru po to hlavní ,,třeba to bude nečim jiným... je mi jasný že prachy nejsou,ale aspon se pak nebudeš muset vracet o věc vzad..pokjud neprochcavá řešil bych věci okolo..vstřiky,starter,batrka,dobíjení,filtry,snímače teploty,žhavičky,kdy žhaví jak startuje,když nežhaví jak startuje,tlaky,přívod paliva..věci okolo,může to být dlouhá cesta...
benzín je benzín,,levnější díly, ne tak složitej motor a hlavně neni tak náchylnej..ale zase spotřeba při opravdu udržovaným motoru je na tento obsah velice slušná ..a i komfort...
no hodně silných nervů ,pořádně se seznam se svým vozem..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Klubové ID: 3294
- Kontaktovat uživatele:
k padáni nafty...
až budeš startovat koukej na tu průhlednou hadičku mezi filtrem a vstřikovacím čerpadlem
je možný že v tý hadičce zůstane nafta, ale před filtrem už může být vedení prázdný
až ti do tý průhledný hadičky nateče nafta, trvá to ještě tak 5-10 vteřin, ale nenaskočí to hned na všechny válce
až budeš startovat koukej na tu průhlednou hadičku mezi filtrem a vstřikovacím čerpadlem
je možný že v tý hadičce zůstane nafta, ale před filtrem už může být vedení prázdný
až ti do tý průhledný hadičky nateče nafta, trvá to ještě tak 5-10 vteřin, ale nenaskočí to hned na všechny válce
No hele,popravde ti reknu,kdybych mel jit a menit jednu vec po druhy,delat vstriky atd.... starter.... tak to to radsi hodim do srotu a koupim zlatej benzinovej motor... takhle to proste nejde... jinak zkusim mrknout na tu hadicku.... ale jak rikam i ty studeny starty nejsou idealni... coz by snad mohl bejt ten predvstrik... uvidime... musim pockat na vejplatu 

Rikam studeny to tak dlouho netoci... jen to kucka nez to chytne a pak se to hada a pak v pohode.... kdyz je to zahraty,tak to toci tak 5 vterin a pak to normalne chytne.... proto si myslim ze by to mohl bejt ten predvstrik... jak se to steluje?? NEma na to nekdo ty hodinky??Neo kde je sehnat? dikec 
