Klepajici hydrostely Tds aneb kolik ma byt mazaci tlak ?
-
brumlae34
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
Mam takovej problem, resim kamosovo tds, ktery s nim jel po dalnici co to slo a po par minutach se ozvalo klepani, tak zastavil a volal mi. Po otazce zda ma dost oleje , rekl, ze nevi tak se koukl a ono s bidou neco na merce, tak dolil olej, ale klepot neprestal. Kdyz jsem to rozdelal a sundal vacku a byli dva hydrostely zadreny, po vymene vsech za novy se sice klepot ztisil, ale ne zcela. Porad je nejakej ventil ślyset a obcas se prida jeste nejakej. Dela to jak za tepla, tak za studena a je to slyset i v otackach. Tak nevim jak zjistit, zda-li jde nahoru dostatecnej mazaci tlak nebo v cem muze byt problem? Napadlo me jeste zkusit dat novej olej a filtr, protoze nevi kdy ho menil.... Jinak kontrolka mazani shasina hned. Tak budu vdecnej, za kazdej napad, diky. 
-
benny24
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: sob 24.03.2007 01:00
- Klubové ID: 1471
-
RENG1
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob 29.08.2009 00:00
- Bydliště: Most
-
belch
- Registrovaný
- Příspěvky: 172
- Registrován: sob 07.10.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 925
-
LUBEC
- Člen Klubu
- Příspěvky: 512
- Registrován: úte 10.05.2005 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 887
-
koty88
- Registrovaný
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob 26.12.2009 01:00
- Klubové ID: 2325
-
VlastikS
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Šenov
- Klubové ID: 1467
-
brumlae34
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
-
VlastikS
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Šenov
- Klubové ID: 1467
Kolik to tlačí oleje, tak v Pascalech nevím, ale při nastartovaném motoru se otevře víčko oleje a z pod víčka má olej tryskat kapky v docela velké míře. Odhadem asi co 3s deci kapek(do těch 20 sekund by litr měl být venku jako nic pro představu). Jinak co se týká typu oleje, rozhodně přechod na hustší, tedy minerál. Motor ztichne po zahřátí oleje. Plná syntetika je pro opotřebené hydroštely hřebíček do rakve. Pokud s motorem nic není ale pouze cvrlikání, tak bude stačit často měnit olej, co 2,3tkm obyč minerál, dokud se to nevzpamatuje a třeba např. nezakarbonizuje. Motoru to prospěje a odhluční se. Přiznám se taky jsem to zažil, holt stane se. 
-
fik001
- Člen Klubu
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned 19.07.2009 00:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 4002
Ahoj vůbec nespekuluj o hydrech.99,9% KLIKA.Stalo se mi to samý pri ceste po dálnici a ani jsem to cvakání neslyšel dokud jsem nestahl okenko.Potom jsem sel po hydrech a vstřikách a byla z toho GO motoru.Dělal jsem ho komplet sám a jestli můžu poradit tak všade dát nové origo BMW tesnění.Na prním motoru co jsem dělaal jsem chtěl ušetřit a nedal jsem nové.Neoplatilo se to.Nové origo neee druhovýrobu.Tak hodně úspěchů.
-
brumlae34
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
-
VlastikS
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Šenov
- Klubové ID: 1467
Jak si to olejové čerpadlo kde jsi to změřil, a jak víš, že to je tlak oleje a né vzduchu, když k němu není možný přístup?
Měl jsem dost odkráglovaný motor TDSka, přitom byl pod tlakem. Otevřu víčko při nastartovaném autě a z toho prskaly tak dvě tři kapky za sekundu maximálně odrazem od toho řetězu a jasný, nemaže. Ale tlak tam byl díky opotřebeným pístním kroužkám z komprese.
Měl jsem dost odkráglovaný motor TDSka, přitom byl pod tlakem. Otevřu víčko při nastartovaném autě a z toho prskaly tak dvě tři kapky za sekundu maximálně odrazem od toho řetězu a jasný, nemaže. Ale tlak tam byl díky opotřebeným pístním kroužkám z komprese.
-
brumlae34
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
-
nuny
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: ned 16.03.2008 01:00
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
-
brumlae34
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
-
huncak
- Registrovaný
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv 19.06.2008 00:00
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
Taaaak dneska bylo pěkný vedro auto na slníčku a já jsem lítal po městě takže start stop...no a doma se mi ozvalo cvrlikání spod auta na řidičově straně...??? plán je takový nalít nový olej a uvidím se ,pokud to přejde dá následně hustší tedy 10,,,
no zatim jsem zjistil že když jsem to prohnal po dálnici dejme tomu max 180 na 2km...tak to potom ztichlo..uvidim ráno až to celé komplet schladne.nějaká rada???
no zatim jsem zjistil že když jsem to prohnal po dálnici dejme tomu max 180 na 2km...tak to potom ztichlo..uvidim ráno až to celé komplet schladne.nějaká rada???
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
