Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 528i vaří vyřešeno přesunout do historie

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
benny24
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: sob 24.03.2007 01:00
Klubové ID: 1471
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od benny24 »

máte někdo zkušenost praskají naa tom hlavy ? těsnění vyměněno ale vaří to jak držkovka pořád praskají na tom hlavy dík 8O
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eric »

benny24 píše:máte někdo zkušenost praskají naa tom hlavy ? těsnění vyměněno ale vaří to jak držkovka pořád praskají na tom hlavy dík
Nepraskaj,spíš odcházej vodní pumpy :wink:
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Klubové ID: 1712
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od alpineman »

benny24 píše:máte někdo zkušenost praskají naa tom hlavy ? těsnění vyměněno ale vaří to jak držkovka pořád praskají na tom hlavy dík
Taky si myslím že nepraskají, jak psal ERIC. Ale pokud se opravuje chladící systém, nebo něco na něm, je důležité vše nakonac opravdu důkladně odvzdušnit. Né že tam hrcneš pár litrů vody a frčíš... To jsem jednou udělal a málem jsem to uvařil. Byl to fofr!!! Teď už si dávám bacha. Při dolévání vody jsem vždy naplnil chladič po okraj, pořádně očistil hrdlo a pusou funěl do chladiče a povoloval / utahoval odvzdušňováky. Já vím, je to úlet, ale o 80% ti to urychlí samovolné vytlačení vzduchu dolévanou vodou. To může trvat i více než hodinu! Bez prdele! A jakmile máž v systému malou bublinu vzduchu, během chvilky VAŘÍŠ.
Jinak vodní pumpa občas odejde, ale opravdu ne tak často jako u e34, která měla plastové oběžné kolo (vrtulku). U e39 je z kovu - tuším mosaz, nebo podobná slitina.
No a taky mnozí hledají zakopaného psa a mají jen skřípnutou hadici... Ale to věřím není tvůj případ.
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#4 Příspěvek od Jarouch »

Pokud myslíš těsnění pod hlavou... nechal jsi hlavu srovnat a otlakovat??? bez toho to nemá skoro význam měnit těsnění pod palicí... Odvzdušnit je to opravdu proces... při odvdušňování nezapomenout na topení naplno... hlavně počkat až se otevře termostat...
benny24
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: sob 24.03.2007 01:00
Klubové ID: 1471
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od benny24 »

hlavu jsem testoval ale už se mi jednou stalo že řekli dobrá a byla ko. ale to je jedno problém vyřešen asi tři hodiny jsem to ovzdušňoval takovým způsobem co se mi nikdy nestalo. musel jsem do chladiče lejt vodu ohřát a potom kompresorem přes nalejvací hrdlo tam pouštět vzduch a prohánět to až z ovzdušnováku tekla voda to jsem dělal asi pětkrát a je to READY
tak dík za rady ahoj
Odpovědět