Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

TDS jede na 5

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od voTon »

Omlouvam se ze to vecne tema, ale podobnej problem jsem tu nenasel a z tech tds mi asi zacnou vyapdavat posledni vlasy.
E39 TDS rv 96, byla praskal hlava dal jsem jinou (opravovanou , vyzkousenou) motor pak bezel ok lehce klepal a(asi pist ve valci) ale nic straslivyho, rekneme po par set kilometrech se motor zacal klepat, jako krava, jeden jen na 5, kouri a vyapda to ze se co chvili rozpadne, po povolovani vstriku jsem nezistil rozdil v chodu u 2hyho valce, kdyz jsem shodil sani tak za behu se ze saciho kanalu toho druhyho valce kouri,, vymena vstriku nepomohla, rozvody jsou nastaveny ok, auto startuje relativne v pohode, da se vytocit. kompresi jsem nemeril. olej to nevyhazuje, motr se neprehriva, do vody netlakuje, ted je otazka, hlava, pist nebo cerpadlo? auto ma origo 300tis
bmw4ever
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: sob 04.10.2008 00:00
Bydliště: Praha( hodně křižovatek hodně rozjezdů:-))
Klubové ID: 1774
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od bmw4ever »

Ahoj no z toho co píšeš to bude na 99% ventil kterej by mohl být propálený nebo jinak poškozený. jakmile to funí do sání tak mě nic jiného nenapadá. Tudíž hlavu dolů a udělat ventily.
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2355
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od DC Výkonná rada »

tohle jsme měli na servisu a byl to píst total KO - zákazník chtěl ušetřit, tak se dal jen jinej dobrej píst s kroužkama a kupodivu motor jede opět na 6 a celkem v poho už asi půl roku
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od voTon »

taky me napadlo ze to muze byt vlivem spatnyho vstriku poskozenej pist pak tam jsou maly tlaky a spatne to spaluje proto to pak kouri tak ze to jde az do sani, kdyby to tiz bylo treba uvoleny sedlo ventilu tak by to muselo mlatit, co jsem koukal na saci ventil tak vypada ze se zavira ok, akorat drik je nejak cistejsi (lesklejsi) nez osatni
bmw4ever
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: sob 04.10.2008 00:00
Bydliště: Praha( hodně křižovatek hodně rozjezdů:-))
Klubové ID: 1774
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od bmw4ever »

Hele tak prostá a jednoduchá rada proměř tlaky na všech válcích. uvidíš kde je chyba. Ale stejně pochybuju že to zjistíš bez sundání hlavy.
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 1853

#6 Příspěvek od brumlae34 »

Nech si zmerit tlaky a hned vis na cem ses, takhle budes jen badat a ztracet cas...
Odpovědět