mám 528i E39. Na volnoběh ten zvuk není skoro slyšet, ale když ho vytočím a pak ho nechám spadnout tak už během toho padání i vytáčení se ozývá takový divný zvuk z levé části motor, jakoby za svodama. jak kdyby ve válci lítal šroubek nebo tak něco. Setrvák to prý není a kluci na Křence v Brně říkali že ani hydroštely, ale že by to neřešili zatím. Jenže mně se ten zvuk vůbec nelíbí, zní to na volnoběh jak diesel jak to tam klepe. Zhruba po 5-7 sekundách není téměř slyšet, ale pak zase a při jízdě také..jinak jsem to celé prolezl, zkusil bez plechů a plastů jestli to néděla někdo z nich a ee..opravdu motor:( Má najeto opravdových 167 tis km, po dobrých majitelích, pravidelně měněný olej. Vím, že je těžké z hlavy takhle něco vymyslet, ale neřešili jste někdo něco podobného? Piští mi tam zřejmě ložisko od altíku, teď do toho ještě tohle a o sametovém vrnění 6-ti válce nemůže být ani řeč
čau, jak si poznal který to je??? mě teď začal motor na 523i pěkně klapat, taky o sametovém chodu nemůže být řeč je to jak ropák, chystám se na též k borcům na Křenku ať to poslechnou a doufám, že to taky bude jen hydroštel.
Dufam ze nevadi ale mozem pridat sem moj problemik Je to skoro to iste ako tu udava Luckysheck ale pri padani otacok na volnobeh je pocut take ako bublanie ! na volnobehu to nepocut ,len ked padaju otacky Este som skoro zabudol je to tiez M52 528i
Dik za odpovede
130maxi píše:Dufam ze nevadi ale mozem pridat sem moj problemik Je to skoro to iste ako tu udava Luckysheck ale pri padani otacok na volnobeh je pocut take ako bublanie ! na volnobehu to nepocut ,len ked padaju otacky Este som skoro zabudol je to tiez M52 528i
Dik za odpovede
Ahoj, mám podobný problém. Mám sice 530d rok 2000 a dneska mi to začlo nějak podivně klepat podle otáček. Letěl sem z Prahy do Písku (100km) docela pilu, pořád kolem 180-200 na dálnici a od tý doby to dělá, v sobotu jedu na dovču do Itálie autem a potřebuju to co nejdřívě vyřešit. Díky za všechny rady. Jinak oleje tam mám dost
no ja mam neco podobnyho....pri nastartovani si zaklapou hydrostely a pak se to uklidni, ale klepavy zvuk jde z pod motoru. Kdyz jdou otacky nahoru neni to slyset, ale kdyz padaji tak ano a mnohem vic...no a prisel jsem na to, ze mam rozsypany jeden katalyzator a v nem to lita a dela zvuk jako by klapal hydrostel...kouknul bych nejdriv na tohle nez bych rozebiral motor, jestli neklepe neco ve vyfuku:-)
Tak u kluků na Křence jsem nakonec nebyl, pořád nějak nebyl čas, a teď o víkendu mi to zkoukl a poslechl borec co dělá motory, jak mechoša, tak staví závoďáky, a řek mi, že mi to spíš jakoby někam klepo-fouká (což se mi zezačátku taky zdálo, myslel jsem si že mám prasklé svody) no a prej že to může dělat zaseklej hydroštel a tím pádem se nedovírá ventil. No a dnes jedu do města a najednou ticho zase je to sametovej 6vál, nějak se to samo poléčilo:-) takže to vypadá, že se opravdu něco uvolnilo, doufám, že jestli to byl opravdu ventil, že není podpálenej, a že bude zase dlouho klid.
Taky se mi na mém autě začalo ozývat takové jako slabé klepání od hlavy válců,postupně se to zhoršovalo a po několika konzultacích jsem došel k závěru,že mně čeká výměna hydroštelů. Dal jsem nový olej a filtr
(jezdím na 5w/40 BMW longlife-98 ) i když jsem podle diod nebyl ani v půlce,jestli se to nezlepší,ale zůstalo to téměř stejné. Jenže pak jsem se zde na fóru dočetl,že to někomu dělala povolená zapal.svíčka,tak jsem na to koukl u mne a byla povolená na 4 válci,přetáhl jsem všechny (trochu šly) a motor teď ani nepoznávám,až neskutečně ztichnul,teď je to zase sameťák a v autě je za jízdy opět krásné ticho.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau