Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Volnoběh E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
sqeezer
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.09.2006 00:00
Bydliště: Praha, Brno

#21 Příspěvek od sqeezer »

Takže sem se k tomu konečně trošku dostal.
To chcípání je asi Hallovým čidlem na klice. Měřil sem ho, a háže celkem zajímávý čísla. Takže už je objednaný nový. To teplotní čidlo už mě taky napadlo. Ale nevím, kde ho mám hledat.
Netěsnost sem žádnou nenašel. Hadice jsou dobrý.
sean
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00

#22 Příspěvek od sean »

Tak jsem na tom stejně:-)))

Jen bych poradil.Pokud chceš vyzkoušet volnověžný ventil,stačí otočit klíčkem do druhé polohy a uslyšíš jestli bzučí,nebo ne.Popřípadě od něj demotuj hadice a při otočení klíčku do té 2 polohy by měl zavřít.
sean
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00

#23 Příspěvek od sean »

Mě lítali otáčky ke 2 tisícům.Jen tak ledabyle.Chvíli 750,pak se zvedly až na 2000 a pomalu klesali.Tak jsem to pročistil a teď už mi jen kolísají mezi 500 - 1000.............pak zase krásně drží kolem 700......
Zkusím to ještě pročistit petrolejem a koupit nové svíčky + vzduchový filtr a uvidíme,-)
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#24 Příspěvek od deecee »

sqeezer píše:Takže sem se k tomu konečně trošku dostal.
To chcípání je asi Hallovým čidlem na klice. Měřil sem ho, a háže celkem zajímávý čísla. Takže už je objednaný nový. To teplotní čidlo už mě taky napadlo. Ale nevím, kde ho mám hledat.
Netěsnost sem žádnou nenašel. Hadice jsou dobrý.


jak ti to nakonec dopadlo? ja resim asi stejny problem s M50 2.0 v automatu a jsem uz bezradny.
jedine co jsem nezkousel je volnobeznak, nechce se mi do toho.

studene to jede a pak kdyz se to ohreje tak to jednou za cas houpe, nekdy to houpe tak, ze to chcipne, proste to nerozdycha. vahu jsem zkousel (ze 750 je ta sama), najezdil jsem 100km a nic. dojel jsem, nechal to chvili vrcet na volnobeh, ze tam dam tu starou a zacalo to houpat. houpe to i s odpojenou vahou. motor vypada v kondici, svicky byly naprosto stejne opotrebene, mam tam nove boschky. podle bentleye jsem zmeril potenciometr na klapce a cidlo teploty nasavaneho vzduchu (to nejjednoduzsi co slo). blby je, ze neumim sam navodit tu situaci a jednou za cas se to stane, ale vetsinou jednou za jizdu. puvodne jsem myslel, ze je to tim, kdyz se motorovy prostor vic zahreje, ale dela to opravdu sporadicky (uplne studeny motor to ale nedela,nastartuje uplne bezvadne). pokud neni spatny volnobeh, tak si motor steluje naprosto nadherne otacky podle zapnutych svetel, klimy.

mam se zamerit na cidlo otacek na klice? patrne mi odchazi nejaka soucast, nebo cidlo a radsi bych byl kdyby odesla, lepe by se to hledalo.

udelam asi i test s benzinem, ale derave to podle me neni.
blankito
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 01.05.2008 00:00

#25 Příspěvek od blankito »

viete mi poradit kde je ten volnobezny ventil ale na M54 530i? mne ot.drzia ale trase motor ako keby bez valca diki.
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#26 Příspěvek od Miguel »

blankito píše:viete mi poradit kde je ten volnobezny ventil ale na M54 530i? mne ot.drzia ale trase motor ako keby bez valca diki.


Je to číslo 8:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Koukám, že každej tady mluví o jiným motoru. V každém případě jako první krok je diagnostika. Výpis závad hodně napoví a dá se i odzkoušet volnoběžný ventil, přečíst hodnoty váhy vzduchu atd.

POZN: Například u M54 se dá provést pomocí diagnostiky korekce volnoběžných otáček.
blankito
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 01.05.2008 00:00

#27 Příspěvek od blankito »

dakujem pozrem to. len prave to ze diagnostika nic nevypisuje...
Lukeer5
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pát 19.12.2008 01:00
Bydliště: V.B.

#28 Příspěvek od Lukeer5 »

čuus, potřeboval bych radu jakým směrem se vydat te´dka... :(
Na mým TDs(e34) my kolísali otáčky fest, že mi auto i dokonce chcíplo, když jsme zvýšil odběr proudu jakkoliv...například zapl světla, pustil topení naplno, ale hlavně co mě štvalo že na neutrál jsem nemohl vklidu točit volantem, jelikož mi zase z důvodu skočení otáček někde pod 500 zdechlo pokaždý auto...
čili podle 80% odpovědí na tehdejší můj problém , jsme koupil nové vstřik. čerpadlo..Nové myslím fungl nové žádnou repas!
No problém se zlepšíl...otáčky mi nekolísali, jen kdykoliv jsem udělal jednu ze zmíněných věcí, tak motor nějak zavrněl nepatrně jako kdyby kolísa, ale otáčky drželi normálně v klidu. No dneska už mám ujeto asi 7000km a všiml jsme si, že mi náhodou že ručička otáčkoměru se nepatrně houpe- tak v rozmezí - 1-2mm..že to nejde ani pozant když s ena to nezaměříš.
Takže jsme přesvědčen že čerpadlem to není, na co se teda zaměřit nyní? :-(
Odpovědět