Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vyreseno: PROSIM POMOC VSTRIKOVACI CERPADLO

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
matej525
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1947

#1 Příspěvek od matej525 »

ahoj, mam problem se vstrikovacim serpadlem (pry je to caste a hroznej voser). od te doby co jsem vymenil jedno co mi predtim vubec netahlo za jiny ktery tahne trochu vic (ale porad nic extra) tak mi auto obcas vubec nereaguje na plyn :(

bohuzel s automatem, zda se, ze je dulezitejsi mit to cerpadlo v cajku.... stava se mi ted v zime ze za studena to cerpadlo dava nejak malo nafty a vubec to nereaguje na plyn jakmile dam Dcko (dela to s timhle i predchozim automatem, takze automatem to nebude urcite), kdyz dam N tak to jede normalne... vcera jsem si vsimnul ze kdyz vypnu foukani do kabiny tak se to i na to Dcko vetsinou rozjede v pohode, takze co s tim?

da se stavajici cerpadlo nejak opravit/seridit? jak/u koho/za kolik? a nebo rovnou koupit novy? slysel jsem ze se to zkurvi uz jen tim ze se vynda z auta, tak nevim...zda vzit pouzite z aute kde jezdilo uplne v pohode a nebo nejaky repas... o novem ani nepremyslim, myslim ze bude moc drahy. rad bych do toho investoval max 10kkc, nejradsi okolo peti tak... precejen uz je to celkem stary auto...

jinak kdyby mel nejaky v top stavu s cislem 0460406995 (a zarukou) tak bych asi koupil....
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#2 Příspěvek od magorcondoria »

"kdyz vypnu foukani do kabiny tak se to i na to Dcko vetsinou rozjede v pohode"
To vypadá na el.závadu, změř si napětí na potenciometru plynového pedálu.Napájecí+ukostření.A změnu při přidávání.Vypnutý motor,zap.ON.To samé při zapnutém vntilátoru.Ještě je v něm spínač volnoběhu.
matej525
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1947

#3 Příspěvek od matej525 »

hele to se mi vazne nezda, tohle to zacalo delat presne po vymene toho vstrikovaciho cerpadla.

magorcondoria píše:"kdyz vypnu foukani do kabiny tak se to i na to Dcko vetsinou rozjede v pohode"
To vypadá na el.závadu, změř si napětí na potenciometru plynového pedálu.Napájecí+ukostření.A změnu při přidávání.Vypnutý motor,zap.ON.To samé při zapnutém vntilátoru.Ještě je v něm spínač volnoběhu.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#4 Příspěvek od magorcondoria »

Dej si na přívod průhlednou PVC hadici,stačí kousek před čerpadlo(bublinky v palivu)?Ale s tím ventilátorem je to stejně divné,ale že to předtím nedělalo nic neznamená.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od gyrous »

Jestli ti to nejede, tak ti odešlo turbo, jestli se ti to hádá, tak to máš rozhozený, jestli ti to teče u alternátoru, tak tam nejspíš nemáš dekl k čerpadle, protože jsi to vytahoval. Jestli ti ovlivňuje každý spotřebič výkon motoru, tak si kup pořádnou baterku. Nevím jak do toho chceš investovat, ale za pět tisíc ti v servise nevymění ani provozní kapaliny a filtry při servis inspekci tak nevím no, těžko pomoct. Leda kdyby sis to všecko spravil sám...
matej525
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1947

#6 Příspěvek od matej525 »

5-10tis. chci investovat do samotnyho problemu cerpadla, pokudmozno. pochopitelne nechci investovat 50kkc do cerpadla kdyz za to muzu koupit jiny auto a tohle se spatnym cerpadlem za par desitek tisic pak jeste prodat, pochopitelne. ale urcite bych zkusil to spravit sam, pokud to jde. cerpadlo netece a vykon motoru spotrebice neovlivnujou, jen pri zarazenym D obcas trochu klesnou otacky (ze 700 na 650?) coz zpusobuje ze auto nijak nereaguje kdyz slapu na plyn. Pak kdyz vypnu vetrak a nebo svetla, otacky se mirne zvednou a auto na plyn uz reaguje. Baterku mam novou cajk. Navic kdyz je to cerpadlo studeny tak to auto skoro vubec nejede, zacne fungovat az po chvili a stejne myslim ze do toho dava malo ty nafty.
gyrous píše:Jestli ti to nejede, tak ti odešlo turbo, jestli se ti to hádá, tak to máš rozhozený, jestli ti to teče u alternátoru, tak tam nejspíš nemáš dekl k čerpadle, protože jsi to vytahoval. Jestli ti ovlivňuje každý spotřebič výkon motoru, tak si kup pořádnou baterku. Nevím jak do toho chceš investovat, ale za pět tisíc ti v servise nevymění ani provozní kapaliny a filtry při servis inspekci tak nevím no, těžko pomoct. Leda kdyby sis to všecko spravil sám...
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od gyrous »

Jo tak to bude to čerpadlo, jakákoliv zátěž pro altík nebo servo a čerpadlo není schopné držet otáčky, některému šťastlivci to hází otáčky do výšky, ale tobě nebo taky i mě to nebylo schopné v neutrálu udržet rovnoměrně otáčky a klesly pod minimum a nereagoval na plyn. V tom případě bys mohl zkusit pošprajcovat čerpadlem zvrchu dle návodu viz forum, někde najdeš návod, ono se to dá poštelovat. Když se dělá čerpadlo, každému radím vyměnit rozvody Proč? protože jsem si taky nechával dělat čerpadlo a nestala se téměř žádná změna a zaplatil za to 32tisíc i s novým čerpadlem, změna se projevila k lepšímu až po rozvodech a kdoví, třeba jsem ani to čerpadlo nemusel měnit. :wink:
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#8 Příspěvek od Zdenal »

Nech to zkouknot na diagnostice !!
Určitě bych tim začal nebo budeš měnit a opravovat a zkoušet a hlavně platit a nervovat se !!
Na 90% bych řekl, že to bude v elektrice, třeba čerpadla, ne v jeho mechanice, takže podle mě neodhalíš nic bez diag. I závažné problémy může způsobovat malichernost...nebo taky ne, ale začni s tim nejlevnějšim. Čus :wink:
chuchur
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pon 05.05.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2388

#9 Příspěvek od chuchur »

matej525 píše:ahoj, mam problem se vstrikovacim serpadlem (pry je to caste a hroznej voser). od te doby co jsem vymenil jedno co mi predtim vubec netahlo za jiny ktery tahne trochu vic (ale porad nic extra) tak mi auto obcas vubec nereaguje na plyn :(

bohuzel s automatem, zda se, ze je dulezitejsi mit to cerpadlo v cajku.... stava se mi ted v zime ze za studena to cerpadlo dava nejak malo nafty a vubec to nereaguje na plyn jakmile dam Dcko (dela to s timhle i predchozim automatem, takze automatem to nebude urcite), kdyz dam N tak to jede normalne... vcera jsem si vsimnul ze kdyz vypnu foukani do kabiny tak se to i na to Dcko vetsinou rozjede v pohode, takze co s tim?

da se stavajici cerpadlo nejak opravit/seridit? jak/u koho/za kolik? a nebo rovnou koupit novy? slysel jsem ze se to zkurvi uz jen tim ze se vynda z auta, tak nevim...zda vzit pouzite z aute kde jezdilo uplne v pohode a nebo nejaky repas... o novem ani nepremyslim, myslim ze bude moc drahy. rad bych do toho investoval max 10kkc, nejradsi okolo peti tak... precejen uz je to celkem stary auto...

jinak kdyby mel nejaky v top stavu s cislem 0460406995 (a zarukou) tak bych asi koupil....
chuchur
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: pon 05.05.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2388

#10 Příspěvek od chuchur »

čau kemo před časem sem řešil co ty.voser jak hovado dopadlo to tak že probehlo uplne nove čerpadlo 14 000 práce 7 000 seřzeni2 000 a ty nervi :woot:
matej525
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1947

#11 Příspěvek od matej525 »

Ted sem si vsim jedne veci, kdyz mam nafty v nadrzi okolo 20l a min a zaparkuju auto dokopce, docela dlouho trva nez nastartuje (jakoze fakt hodne dlouho, treba pul minuty, stalo se ze i minutu)... pokud jsem z kopce, neni nikdy problem. muze tohle delat vstrikovaci cerpadlo? nebude problem v podavacim cerpadle? zjisti mi tyhlecty veci s cerpadlama diagnostika? ja o tom trochu pochybuju..........

nekdo tu nekde psal, ze je nejaka klubova diagnostika. a nebo kam v praze (co nejbliz prahy 6/centra) jezdite lidi na diag? ja s tim na diag nebyl jeste nikdy :)
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#12 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Vypadá to na podávací čerpadlo v nádrži - přečti si tohle :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... okotlak%E9

A kdyby jsi potřeboval to vysokotlaké, tak jedno pro 525/530d prodávám tady : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 146#753146
Zdenal
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pát 20.03.2009 01:00

#13 Příspěvek od Zdenal »

No to víš, že by to mohlo být i to podávací čerpadlo..
Diag. by to mohla zjistit, protože, když se ta závada projevuje, tak by se měla zapsat do řj a mělo by to něco vyplivnout..
Jinak bych zajel do bmw, řeknou si něco okolo 1000,-
Na P-6 je bmw někde tam u Sparty, ne? nebo je to jen show room? nevim
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#14 Příspěvek od radokrno »

zdravim...potřeboval bych zjistit nějaké to označení pro vstřokovací čerpadlo do 525 tds..
mám možnost sehnat nový za 16000 kč od BOSH..
tak kdyby někdo chtěl...stačí se mi sem ozvat,,je to fungl nový..stačí pak zajet na emise...
děkuji
matej525
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1947

#15 Příspěvek od matej525 »

zavada nalezena: vadne servo (hlava) na cerpadle :-)

hysdra mi dal hlavu na cerpadlo tak sem jivymenil a seridil, auto sice obcas trochu zakolisa s plynem kdyz stojim pri Dcku, ale to je mozna tim ze se tam mota jeste nejakej vzduch a nebo neni uplne cajk serizena, ale jede to super!! oproti drivejsku staci uplne malo tocit (okolo 2000, driv jsem jezdil spis tak prumerne 3000 kdyz sem chtel aby to trochu jelo) a snizila se spotreba! :-) konecne mne prestaly predjizdet ochcavky :-D

dekuju a doporucuju:)) -> http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... forum&f=75
Odpovědět