Tož asi tak. Je tam na pi*u přístup, takže nejlepší je vysadit kastlík u spolujezdce. Potom oddělat ten boční kobercový kryt. Mezi stěnou topení a motorovou stěnou je vražená nějaká jednotka tak tu je dobré taky vysunout aby ti nezavazel ten kabelový svazek. Kamoš tam měl ještě relátka a jednotku k plynu, takže bůh ví co tam nenajdeš. Potom je tam takový podlouhlý deklík, na spodní straně přišrubovaný (hvězdička), na horní straně zacvaklý otočnou packou. Odděláš a vysuneš filtr. V žádném případě nezapínej větrák, vyletí z tama kotel bordela. Lepší to je pěkně vysát, ale filtr je hned na topné vložce tak bacha na "žebra". Musí ti tam jít lehce zasunout bez jakéhokoli příčení a ohýbání, nedejbože lámání rámečku. Jde o to si pořádně udělat místo. Dnes nebo zítra ho tam budu cpát taky tak ti kdyžtak pošlu foto
Je na to dost blbej přístup. Jen doplním info od ZaKa... většinou bývá návod na krabici od filtru, nebo na příbalovém letáku. Je to tam i nakreslený. Já to tak měl.