
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rozdíl v kabeláži manuál vs.automat E39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
Nemáte někdo kolegové někdo poznatky, jaký rozdíl je mezi interiérovou kabeláží u 530d a 530dA E39? Jde mi hlavně o to, co vše bych případně na té z automatu musel dávat pryč, případně co přidávat z té své? Motorová kabeláž jiná bude určitě, počítám že je možnost jí někde rozpojit a bez ztráty kytičky dát i s motorem do jiného auta??? V čem jsou ještě dál rozdíly? Jsou rozdílné jednotky ABS a podobně? 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
[quote="pindour"]pokud vyndáš automat, tak musíš vyměnit i řídící jednotku a budíky....
a paxi pohrát se zapojením zpátečky....[/quote
Proč zpátečky? Kabel od zpátečky co vede na převodovku, je součástí motorové kabeláže kterou budu dávat z manuálnu i s motorem. Budíky chápu, to musím. Ale co třeba kde vezmu, nebo spíš kam připojím případně kabel od snímače spojky, a řídící jednotka automatu a její do svazku zapletená kabeláž, co s ní?
a paxi pohrát se zapojením zpátečky....[/quote
Proč zpátečky? Kabel od zpátečky co vede na převodovku, je součástí motorové kabeláže kterou budu dávat z manuálnu i s motorem. Budíky chápu, to musím. Ale co třeba kde vezmu, nebo spíš kam připojím případně kabel od snímače spojky, a řídící jednotka automatu a její do svazku zapletená kabeláž, co s ní?