Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Rozdíl v kabeláži manuál vs.automat E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#1 Příspěvek od KamilAC »

Nemáte někdo kolegové někdo poznatky, jaký rozdíl je mezi interiérovou kabeláží u 530d a 530dA E39? Jde mi hlavně o to, co vše bych případně na té z automatu musel dávat pryč, případně co přidávat z té své? Motorová kabeláž jiná bude určitě, počítám že je možnost jí někde rozpojit a bez ztráty kytičky dát i s motorem do jiného auta??? V čem jsou ještě dál rozdíly? Jsou rozdílné jednotky ABS a podobně? :wink:
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#2 Příspěvek od KamilAC »

Kruciš to všichni řeší jen spoilery a světla, a nikdo žádnou pořádnou věc? :roll:
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Klubové ID: 3690
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od pindour »

pokud vyndáš automat, tak musíš vyměnit i řídící jednotku a budíky....
a paxi pohrát se zapojením zpátečky....
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#4 Příspěvek od KamilAC »

[quote="pindour"]pokud vyndáš automat, tak musíš vyměnit i řídící jednotku a budíky....
a paxi pohrát se zapojením zpátečky....[/quote

Proč zpátečky? Kabel od zpátečky co vede na převodovku, je součástí motorové kabeláže kterou budu dávat z manuálnu i s motorem. Budíky chápu, to musím. Ale co třeba kde vezmu, nebo spíš kam připojím případně kabel od snímače spojky, a řídící jednotka automatu a její do svazku zapletená kabeláž, co s ní?
Odpovědět