projevuje se to jemným ťukáním při přejíždění nerovností? Taky se mi ozývá jemné ťukání, ale jen na nerovnostech. Jinak tichoučko.
Přesně tak.... já příští týden jdu na váměnu stabíků a několik čepů. Problém je, že je to lisovaný, takže jen čep vyndat nejde, ale celá tyč. Mě to vyjde asi na 12k předek v podstatě celý bez řízení
Nemáte někdo zkušenosti s vrazáním na předku u E39 ( pravděpodobně spoluzdce přední kolo ), stabilizatory, čepy atd se měnil tlumiče nový, pružiny sou v fcajku, když se na kole pohoupu tak to ani neškytnu a jen na něco najedu tak zavrže potvora....
Sem z toho už neštastnej
Už jen to made in Italy by mě odradilo, nevím proč, ale všechno co bylo a je kolem mě z Itálie stojí za hovno. Radši nainvestuju o pár tisíc víc do dílů Mayle HD a vím, že to něco vydrží.
projevuje se to jemným ťukáním při přejíždění nerovností? Taky se mi ozývá jemné ťukání, ale jen na nerovnostech. Jinak tichoučko.
To jsme na tom asi všichni stejně, mě už to vyloženě bouchá. Na jízdu to vliv nemá, nebo ho aspoň nepozoruju, akorát při nerovnostech. Ještě v březnu budou nové.
projevuje se to jemným ťukáním při přejíždění nerovností? Taky se mi ozývá jemné ťukání, ale jen na nerovnostech. Jinak tichoučko.
To jsme na tom asi všichni stejně, mě už to vyloženě bouchá. Na jízdu to vliv nemá, nebo ho aspoň nepozoruju, akorát při nerovnostech. Ještě v březnu budou nové.
Ještě že je to snad to nejlevnější,co na tý nápravě je,1ks/cca 800kč origo
No mě to právě nepomohlo, stabilizátory nový a stejně to klepe. Chystám se ještě na ramena a uložení stabíků. A to by v tom byl čert aby nebyl klid, jen doufám, aby to nebylo uložení tlumičů.
Ahoj. Měl bych dotaz, když měníte svépomocí tyčky stabilizátoru na přední nápravě u e39, tak dotahujete na krev nebo je na to předepsán nějaký přesný moment?:-) Díky za odpověď
Na vše je předepsaný moment, V TISu je u každého šroubu či matky napsáno jakým momentem ho utáhnout. Málokdo má momenťák, takže se to vždy dotáhne tak akorát rozumně no.