Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna automatu za manuál - máte někdo zkušenosti ????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
Chtěl bych si na své e39 vyměnit převodovku za manuál... Protože mám dojem že můj automat odchází na věčné časy...Případně na kolik Vás to vyšlo... Protože jak mám ty problémy s tím automatem tak jsem se dověděl,že tam třeba bude málo oleje a bude to řadit ok. Ale třeba bude už převodovka KO. Co sehnat a co je potřeba k předělání. Já se dověděl že předělávka by stála okolo 30 000 kč - tedy do této částky bych se vešel a repase automatu by vyšla na 50 000... Co si o tom myslíte Vy ? Díkes.
525 TDS 1997.
525 TDS 1997.
To je rada jak vystrčit prdel z vlaku.
Jde o to propojit správné barvy drátů u voliče kvaltů(automatový šaltpáky) jinak nenastartuješ a nepůjde ti i tempomat.
Já to dělal na TDS ,ale u E34 takže E39 to bude mít asi v jiných barvách.Pak se musí upravit i otáčky volnoběhu diagnostikou,tedy zvětšit.
Automat má trošku menší.
Až taková prdel to není udělat to pořádně.

Jde o to propojit správné barvy drátů u voliče kvaltů(automatový šaltpáky) jinak nenastartuješ a nepůjde ti i tempomat.
Já to dělal na TDS ,ale u E34 takže E39 to bude mít asi v jiných barvách.Pak se musí upravit i otáčky volnoběhu diagnostikou,tedy zvětšit.
Automat má trošku menší.
Až taková prdel to není udělat to pořádně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
zjistil jsem si pár info a asi si ten automat nechám za rozumnou cenu repasovat. Jinak. řeším tento problém na vícero forech.. A setkal jsem se tam z názorem tohoto typu : prudké zahryznutí kol, předtím roztočených na dost velké točky, může automatu ublížit. U manuálu to většinou odsere spojka, někdy rozvodovka/diferák, automat je ale choulostivá bestie... - zapadl jsem totiž do toho snihu a jak jsem vyjížděl tak se to mohlo zahryznout - a od té doby to zlobí - nevím co je na tom pravdy
Co se týká oprav automatů,jsem tedy skeptik(realista) a mám za to že nejjistější "oprava" je předělávka na manuál. V minulost jsem tuto otázku řešil již třikrát,z toho jsem jednou koupil kvůli převodovce celé auto( bez papírů) abych měl jistotu že převodovka funguje jak má (a dvakrát rovnou přestavba na m.). Asi po roce se odporoučela také, což přičítám tomu že byla zhruba stejně stará jako ta moje předešlá - takže další přestavba.Osobně se domnívám že tyto převodovky jsou natolik složité,že s vyjímkou továren kde se vyrábějí jim nikdo na sto procent nerozumí.Zde se vyskytující zkušenosti s opravami jsou z valné většiny negativní, utvrzují mě v mém názoru.Navíc když nejistý repas má stát od 50ti do 80desáti tisíc (viz zde popisované zkušenosti) tak už je snad lepší dát těch sto (vč. dph) co momentálně stojí v BMW na 530d.Máš novou a se zárukou! Automat je fajn - dokud funguje.Já měl to štěstí že jsem koupil auto v Německu kde "naštěstí pro mne" automat doautomatoval a převodovky tam neopravují ale mění takže mám úplně novou vč. turba. Kdyby ale začla zlobit - tak zas manuál. Ještě k ceně té přestavby - v dnešní době kdy se dá zachovalá 39ka koupit bez papírů pod pade,tak si vemu co potřebuju a zbytek prodám a jsem na svém (osobní zkušenost)
Tak oni ti poskytnou záruku na repasi,ale dohaduj se tam pak s nima.Samozřejmě ti to začnou dávat za vinu,tudíž chybná obsluha.Auto někde rozebrané,ty bez auta a dohadování se na čí straně je vina.Ten manual je o hodně spolehlivější i když pro někoho to je málo komfortní.Všechno má svá +/-.
Pro díly na přestavbu je vždy lepší mít "dárce orgánů".Vyjde to levněji a navíc ti toho dost zbyde co ještě užiješ.
Pro díly na přestavbu je vždy lepší mít "dárce orgánů".Vyjde to levněji a navíc ti toho dost zbyde co ještě užiješ.