Možná blbost, ale dvouhmoťák by na to vliv mít nemohl? Kámoš řešil něco podobnýho, chvění a cukání v těch otáčkách co píšeš. a byl to on. A další na co při to přišel byl vyběhanej lágr na klice, ten první nebo druhý směrem ke spojce co vede kliku, aby se neposouvala vpřed a vzad při mačkání spojky. Byl vyběhlej a klika byla moc vpředu a potom byly z úhlu ojnice.
dvouhmoťák ne, to by ti vypsala chybu řídící jednotka.dávalli jste i palivový filtr?tohle bude podle mě nejrozumější dát přímo do BMW kde ti zjistí přes diag. dávku popř.upraví.Modic by měl přímo napsat co s tím je,bude to nejspíš nejlevnější varianta než pokus omyl.
tds píše:dvouhmoťák ne, to by ti vypsala chybu řídící jednotka.dávalli jste i palivový filtr?tohle bude podle mě nejrozumější dát přímo do BMW kde ti zjistí přes diag. dávku popř.upraví.Modic by měl přímo napsat co s tím je,bude to nejspíš nejlevnější varianta než pokus omyl.
A co by to bylo za závadu co by vypsala diagnostika?
Jako čidlo otáček?
tds píše:dvouhmoťák ne, to by ti vypsala chybu řídící jednotka.dávalli jste i palivový filtr?tohle bude podle mě nejrozumější dát přímo do BMW kde ti zjistí přes diag. dávku popř.upraví.Modic by měl přímo napsat co s tím je,bude to nejspíš nejlevnější varianta než pokus omyl.
palivový filtr je taky nový, do BMW možná ale aby cena za opravu nebyla větší jako cena auta
tds píše:dvouhmoťák ne, to by ti vypsala chybu řídící jednotka.dávalli jste i palivový filtr?tohle bude podle mě nejrozumější dát přímo do BMW kde ti zjistí přes diag. dávku popř.upraví.Modic by měl přímo napsat co s tím je,bude to nejspíš nejlevnější varianta než pokus omyl.
A co by to bylo za závadu co by vypsala diagnostika? Jako čidlo otáček?
Ne to ne ale vypíše neco v tom smyslu že nesedí otáčky klikovky vůči časování čerpadla,dle toho lze zjistit vyběhaný setrvák,pozná to ale pouze Modic.
Nemyslím opravu v BMW pouze to načíst na Modicu,tak drahé o zase není na tohle auto už platí 50% procentní sazebník práce tj. to napíchnutí tě nevyjde víc jak na 1.000,-
neco noveho k tomu cukani? mne to ted taky dela, mam podezreni na spatne nastavenou davku paliva... ale hral jsem si s ni uz dnes pekne dlouho a zmizi to jen za ukor minimalniho vykonu:-(
Me to delalo neco podobnyho, pri dobrzdovani mi zacalo auto cukat a delalo to lozisko v zadnim kole, respektive magneticky snimaci krouzek abs. Asc si myslelo, ze to hrabe a odstavovalo vykon. (ale jen pri dobrzdovani !!!)
Tipuju to na volný spodní řetěz nebo nějaká vůle jakoby se auto chtělo předběhnout a pak čeká na další okamžik, všecko v dohromady v malý chvilce. Jak má záběr tak se napne jak ne tak se uvolní a skáčou otáčky, na neutrálu pak by neměl mít žádný problém, pokud to tak je mělo by haprovat decánko taky při otáčení volantem nebo puštění klimy atd...