Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nestartujre a je zaplé napájení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 07.07.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
Zdarec hoši,mám takový problém,dneska jsem jel domů a před barákem mi to chcíplo,protože tu je takové maras bláto a jel jsem pomalu aby mi to nějak nepodjelo...no tak jsem si říkal to nechám stát,ale chci vyndat klíček a do polohy nula to šlo nějak lechce ve spínačce,ale elektrika byla zaplá a nejde ani nastartovat,tak jsem odpojil baterku a ráno uvidím co s tím je...poraďte please mám bmw e39 r.v.99
Spínačka KO.Možná se to bude dát udělat,ale to je vždy podle situace.Nejsem si jist,jestli je tomu u Bmw tak,ale u některých automobilek se dá přes jeden pin vytáhnout celá vložka zámku.Pochopitelně když je i klíč.Možná se ti ulomila ta tyčka,která otáči spínačem.Ale taky se ti mohl ulomit jen spínač.Všechno jsou jen spekulace. Rozdělej to a uvidíš.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 07.07.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
díval jsem se na to a nevím jak se ta spínací skříŇka rozdělává,kolem klíčku je nějaký kroužek do kterého vedou dráty a z druhé strany od klíče jsou piny tam se to rozdélává? nebo co?a dá se to koupit?popřípadě kde...jsem s toho nešťastný ani nestartujedexter píše:Spínačka KO.Možná se to bude dát udělat,ale to je vždy podle situace.Nejsem si jist,jestli je tomu u Bmw tak,ale u některých automobilek se dá přes jeden pin vytáhnout celá vložka zámku.Pochopitelně když je i klíč.Možná se ti ulomila ta tyčka,která otáči spínačem.Ale taky se ti mohl ulomit jen spínač.Všechno jsou jen spekulace. Rozdělej to a uvidíš.

Na ten kroužek pozor.To je cívka pro imobilizér.Jestli sis už sundal celej ten plastovej kryt (co předpokladám že jo,jinak bys neviděl ty drátky k imobilizeru) tak se mrkni na levou stranu.Tam se nachází ten spínač Jdou do něj silné dráty na spuštění celé elektriky.Mrkni se jestli je dobře upevněn.Nesmí se kvrdlat. Je upevněn 2ma plochýma šroubkana,ale bejvaj pořádně zabarvené takovou červenou barvou,přes kterou ani nevidíš,že jsou tam šroubky.S tím spínačem sem si není na sto pro jist,že bude přesně na druhé straně,protože u Bmw jsem neměl nikdy potřebu se tam hrabat,takže když nebude přesně tam,tak hledej někde poblíž.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Klubové ID: 1944
- Kontaktovat uživatele:
no mne by zajímalo kde je u e39 zapojen imobilizér. Ale bude to asi individuální - já mám neorigo od fa. HAMA - asi předchozí majitel si jej tam dával a jsou s ním samé problémy. Občas nespíná relé a já kdysi s autem stál v dešti a čekal na kamaráda až mi jej opraví.... Jediné co jsem v autě našel tak to byla siréna v motorovém prostoru.... Ale nevím kde je přijímač signálu.. Mezi co se to zapojuje ?? 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 07.07.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
na to se podívám už spíš zítra protože prší.a proč teda ten klíček jde otáčet tak lechce? tam jsou na té levé přímo ty spínací kontakty?dá se teda rozebrat tu celou kostku spínací?dík.dexter píše:Na ten kroužek pozor.To je cívka pro imobilizér.Jestli sis už sundal celej ten plastovej kryt (co předpokladám že jo,jinak bys neviděl ty drátky k imobilizeru) tak se mrkni na levou stranu.Tam se nachází ten spínač Jdou do něj silné dráty na spuštění celé elektriky.Mrkni se jestli je dobře upevněn.Nesmí se kvrdlat. Je upevněn 2ma plochýma šroubkana,ale bejvaj pořádně zabarvené takovou červenou barvou,přes kterou ani nevidíš,že jsou tam šroubky.S tím spínačem sem si není na sto pro jist,že bude přesně na druhé straně,protože u Bmw jsem neměl nikdy potřebu se tam hrabat,takže když nebude přesně tam,tak hledej někde poblíž.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 07.07.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
a není to tak že je tam nějaký kolík mezi zámkem a kontakty(spínačky)?jde to rozdělit že?no podívám se na to až v ůterý:-( jsem s toho na nervydexter píše:No,skusim ti to drobec objastnit.Ono je to vlasně klasickej zámek,u kterého po vložení správneho klíče otáčiš spolu s klíčem i s takovým plíškem,kterej pootáčí se spínačem,v kterém jsou hlavní kontakty.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 07.07.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 07.07.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
Přijímač signálu immo je samozřejmě někde v těsné blízkosti spínačky... Zbytek otázky sem jaksi nepochytil...PetacekBE píše:no mne by zajímalo kde je u e39 zapojen imobilizér. Ale bude to asi individuální - já mám neorigo od fa. HAMA - asi předchozí majitel si jej tam dával a jsou s ním samé problémy. Občas nespíná relé a já kdysi s autem stál v dešti a čekal na kamaráda až mi jej opraví.... Jediné co jsem v autě našel tak to byla siréna v motorovém prostoru.... Ale nevím kde je přijímač signálu.. Mezi co se to zapojuje ??
To dexter: Tak kradou se i E34 a jak... Immo se dával z výroby i do E34, natožpak do E39...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 07.07.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 07.07.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
nějak se mi ta vložka nepovedla vyndat. možná jsem něco udělal špatně,ale ptal jsem se v servisu kolik ta sranda stojí a že ta tyčinka kterou mám zlomenou a co je mezi vložkou a spínačkou tak stojí 1200,- a s výměnou prý tak kolem 2500,- tak přemýšlím že bych si rovnou udělal startovací tlačítko,není to blbost? 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 07.07.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele: