hmm svdci.. tak jasne ze ne myslel jsem to obrazne.. ale to co tady pises se me zda jako pekna hovadina.. ze kteryho zakona to jako vychazi hm?? a navic kdo ti zkontroluje svitivost? joo ja myslim ze ten kdo nema serizeny svetla je na tom hur nez dodelany xenony... ale ten zakon me fakt zajima rad bych si ho precetl a jestli to v zakone neni tak nam muzou polibit prdel... ostrikovace a xenony to je jakokdy yakaz slapani na brydu pri spinavejch zadnich svetlech...P-J píše:Dej si tam co chceš, jezdi jak chceš. Je to vaše věc - jenom doufám, že vás z toho minimálně na STK vyléčí (škoda, že to nekontrolují pořádně i policajti). Ale jestli si myslíš, že rodíl mezi xenonem a obyč žárovkou je pouze v barvě světla, tak to taky o ledsčem svědčí....mira333 píše:ne nejsem machr.. a jakej je podle tebe rozdil mezi xenonem a normal zarovkou?? defakto jen v barve svetla.. a jezdi snad nekdo kdo ma zarovky s prstem na regulaci?? asi nikdo... to taky teda oslnuje kdyz se to zhompne... jako jestli jsem machr tak ty jsi lojza..P-J píše: Ty jako jezdíš pořád s prstem na regulaci nastavení sklonu a jsi schopný přesně korigovat jakékoliv zhoupnutí autaTak to jsi machr. Ona totiž ta automatická regulace sklonu koriguje jejich polohu neustále.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
xenony na e39
tak ted cumim ja petak na sestak... t musel vymyslet nejakej chuj todle... naklapeni svetel... nalozim naklopim a jedu ne? a je jedno jestli to naklopi elektronika nebo ruka ne?? jo a to me budou teda flastrovat aji za to ze nemam vodu v ostrikovacich? ze si je nemuzu ostrikat a oslnuju jo?? no to bych chtel teda videt... dyt ti debilove to nikdy nepoznaji... a na technicke vicemene taky ne za jistych predpokladu...swed píše:http://www.novinky.cz/clanek/155775-xenony-ma-stale-vice-automobilu-casto-nelegalne.html
To se dost pleteš, dá se to zjistit i podle homologačního kódu na parabole, žárovky tam mají H, výbojky D.swed píše:ale už to tu bylo několikrát psaný nikdo pořádně nedokáže zjistit jestli tam ty xenony maš od výroby nebo dodělávku, dá se to zjsitit jen podle toho jestli máš na palubce kolečko na štelování, ale když se zalepí tak pak už to nikdo nemá šanci poznat (pokud máš světla s čočkou pro xenony)
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
zet
- Registrovaný
- Příspěvky: 178
- Registrován: ned 17.12.2006 01:00
- Bydliště: Praha západ
- Klubové ID: 878
No jestli to nebude spíš tím že když jedeš proti kopci tak se ti zvedá silnicestallker píše:tak si tam namontuj (vrtni či přilep) aspoň samotný trysky a poznaj tuplem prd
jinak to naklápění opravdu funguje normálně při jízdě, když vyjíždím do prudkýho kopce, tak je vidět jak světla okamžitě klesaj, naopak když sjíždím z něj tak se zase přizvednou
a naopak.Ony se ty světla regulují opravdu jen podle zatížení zadku.Jiná věc jsou tkzv. adaptivní světla ale ty se natáčejí do strany - ale tam je to o něčem jiném.
Vyhl. 341/2002 Sb. a předpisy ES/EHK na které vyhláška odkazuje.mira333 píše:hmm svdci.. tak jasne ze ne myslel jsem to obrazne.. ale to co tady pises se me zda jako pekna hovadina.. ze kteryho zakona to jako vychazi hm?? a navic kdo ti zkontroluje svitivost? joo ja myslim ze ten kdo nema serizeny svetla je na tom hur nez dodelany xenony... ale ten zakon me fakt zajima rad bych si ho precetl a jestli to v zakone neni tak nam muzou polibit prdel... ostrikovace a xenony to je jakokdy yakaz slapani na brydu pri spinavejch zadnich svetlech...![]()
![]()
![]()
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
zet
- Registrovaný
- Příspěvky: 178
- Registrován: ned 17.12.2006 01:00
- Bydliště: Praha západ
- Klubové ID: 878
kucííí,došli mi argumenty aneb kdo nevěří ať tam běží(k BMW)senzor na předku hýbe se světly pouze ři změně zatížení př.nápravy - ponořování při brzdě a naopak.Prostě auto nemá žádný náklonoměr aby poznalo že jede s kopce a v dáli vidělo protikopec.
stallker - přečti si co jsi napsal že vidíš když jedeš s kopce/do kopce a porovnej co jsem ti odpověděl - jestli to není náhodou totéž.
v Holadsku fakt nebydlím (ani na kopci) - koukni mi do profilu
Tím končím,vaše Máňa
stallker - přečti si co jsi napsal že vidíš když jedeš s kopce/do kopce a porovnej co jsem ti odpověděl - jestli to není náhodou totéž.
v Holadsku fakt nebydlím (ani na kopci) - koukni mi do profilu
Tím končím,vaše Máňa
Přečti si kdo to psal, já jsem to nebylzet píše:P-J - přečti si co jsi napsal že vidíš když jedeš s kopce/do kopce a porovnej co jsem ti odpověděl
Já tady prezentuji jenom to, že sklon světel se reguluje neustále, ne jenom při nastartování a že se bere v potaz i přední náprava (ty sám jsi napsal tohle "Ony se ty světla regulují opravdu jen podle zatížení zadku"). Toť vše
-
Kruty
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
- Kontaktovat uživatele:
Predem se omlouvam, pokud to nebude uplne presne k tematu, ale kdyz koukam na diskuzi, tak mi to neda se nezeptat...
Mam na aute NIVO (na zadni naprave) , v aute jsou take nejaka cidla, aby se auto samo dorovnalo.
Predpokladam, ze system fungovani cidel bude asi dost podobny jako u tech pro Xenony, nebo se pletu?
Priznam se, ze jsem nikdy neresil, kdy a proc se auto rovna, obcas zaslechnu, jak vrci kompresor v kufru, nekdy je to kdyz je auto v klidu, jindy je to za jizdy, ale nejsem si jistej, jestli to cidla spinaji podle "naklonu" celeho auta, nebo se jen dorovnava nejaka puvodni zapamatovana vyska zadni napravy....
Nikdy jsem zatim nemusel pouzit stelovani svetel, at mam auto jakkoli nalozene, a svetla sviti stale stejne "vysoko" , tak se chci zeptat, jakym zpusobem se vyhodnocuji informace z cidel, a jak na ne auto (NIVO) reaguje?
Mam na aute NIVO (na zadni naprave) , v aute jsou take nejaka cidla, aby se auto samo dorovnalo.
Predpokladam, ze system fungovani cidel bude asi dost podobny jako u tech pro Xenony, nebo se pletu?
Priznam se, ze jsem nikdy neresil, kdy a proc se auto rovna, obcas zaslechnu, jak vrci kompresor v kufru, nekdy je to kdyz je auto v klidu, jindy je to za jizdy, ale nejsem si jistej, jestli to cidla spinaji podle "naklonu" celeho auta, nebo se jen dorovnava nejaka puvodni zapamatovana vyska zadni napravy....
Nikdy jsem zatim nemusel pouzit stelovani svetel, at mam auto jakkoli nalozene, a svetla sviti stale stejne "vysoko" , tak se chci zeptat, jakym zpusobem se vyhodnocuji informace z cidel, a jak na ne auto (NIVO) reaguje?
U touringa s nivem kdy je prdel furt stejně vysoko nemá vliv co bude v kufru nebo kolik lidí je vzadu, světla se hnou podle zatížení přední nápravy. Je jasný že kdo je má origo tak nic neřeší a s radostí si vychutná ty co maj HIDy. Je nesmysl buzerovat s ostřikama který nemaj absolutně prokazatelnou součinnost se svícenim. Buď auto oslňuje nebo ne. Když svítí jak má tak by mělo být vše OK a ne nesmyslně bazírovat na světelnym médiu. Holt nařízení zní jasně, ikdyž je to volovina. Třeba to zatracovaný kolečko na palubce je mnohem spolehlivější než nějaký čidla.
-
Kruty
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
- Kontaktovat uživatele:
Podle me jsou ostriky svetel uzitecny kdykoli, a ne jen u xenonu...
nejhorsi je , kdyz je nasolena silnice, takovej ten bordel, co na vas auto pred vama hazi , tak si predni sklo ostriknes, a zase neco vidis, ale svetla jsou po nekolika kilakach uplne sedivy, a vecer nevidis skoro nic... ale pokud nemas ostriky, tak musis zastavit a cistit, a to s ostrikama nemusis, jen si to oplachnes, a zase to sviti tak, ze neco vidis
Nekde jsem cet, ze pokud mas predni svetla spinave, tak to jinak lame svetlo, a diky tomu xenony vic oslnujou, nez kdyz mas spinave svetla s halogenama, to maximalne nevidis, ale neskodis ostatnim....
add cidla pro NIVO: tusi nekdo, kdy a jak ovlivnujou naklapeni auta?
nejhorsi je , kdyz je nasolena silnice, takovej ten bordel, co na vas auto pred vama hazi , tak si predni sklo ostriknes, a zase neco vidis, ale svetla jsou po nekolika kilakach uplne sedivy, a vecer nevidis skoro nic... ale pokud nemas ostriky, tak musis zastavit a cistit, a to s ostrikama nemusis, jen si to oplachnes, a zase to sviti tak, ze neco vidis
Nekde jsem cet, ze pokud mas predni svetla spinave, tak to jinak lame svetlo, a diky tomu xenony vic oslnujou, nez kdyz mas spinave svetla s halogenama, to maximalne nevidis, ale neskodis ostatnim....
add cidla pro NIVO: tusi nekdo, kdy a jak ovlivnujou naklapeni auta?
