Ahoj, jsem to tu pročítal a nenašel, všem to cuká při akceleraci, mě někdy na volnoběch to má nepravidelný chod, a při jízdě když uberu a přijde to k asi 1100 otáčkám tak to začne cukat jako bych přidával a ubíral plyn ale velmi rychle , takže auto fakt cuká, když vyřadím tak je to dobrý za jízdy, a ještě mi zhasíná displej s kilometrama ,ale to asi nemá s tím nic společného ???
Tak na volnoběch to přestalo, dělá touž jen při dojezdu u těch 1100 otáček. Jezdit se s tím dá, když neklesnou otáčky pod 1500, ale odstranit bych to chtěl
smocek píše:ja bych rekl ze ti to dela bud spatne serizena davka paliva na cerpadle nebo uz je el.hlava vybehana
Ale starty na cvrnk,studený i teplý, jede jako prase od 1500ot, spotřeba po 2oo KM půl město,půl dálnice 7.2L , Akcelerace od 1500 do 4000 plynulá,krásný rounoměrný zátah, jediné to pocukávání trysky jsou dané všechny nové, ještě jsem objevil na zpětném ventylu u podtlaku jak je naúpojená ta malá hadička na EGR tak je tam ulomená jedna to plastová malinká trubička a přisává to vzduch, takže to má možná malý podtlak?? i brzdy když třikrát za sebou šlapnu , tak ztvrdnou, zkusím to zaslepit a projedu to , auto je po výměně spodku s blokem z E 39 nové hydra nové ventily nové řetězy a najeto jen těch 200KM
Nedovedu si to vysvětlit,protože pokud máš puštený plyn,tak je úplně odpojen přívod paliva, to nějak nechápu.kolik máte volnoběh?jj.zkus ten podtlak zadělat.chtělo by to napíchnout na diag.a mrknout na live data
tds píše:Nedovedu si to vysvětlit,protože pokud máš puštený plyn,tak je úplně odpojen přívod paliva, to nějak nechápu.kolik máte volnoběh?jj.zkus ten podtlak zadělat.chtělo by to napíchnout na diag.a mrknout na live data
Ještě když uberu a přijde to k těm 1100 , tak to nejdříve jakoby trochu přidá,ale hned ubere a začne pocukávat jdu zaslepit ten podtlak
tds píše:Nedovedu si to vysvětlit,protože pokud máš puštený plyn,tak je úplně odpojen přívod paliva, to nějak nechápu.kolik máte volnoběh?jj.zkus ten podtlak zadělat.chtělo by to napíchnout na diag.a mrknout na live data
Tak dnes když jsem to nechal přes noc venku, tak rano zase vynechával volnoběch a při jízdě to cukalo jako kráva a rafička okamžité spotřeby taky při těch 1100ot. poskakovala , takže?? to asi víš co to bude, že el. hlava čerpadla??oprava??
Já nevím, možná je to blbost, ale co čidlo otáček?? Sice by spíš padal otáčkoměr, ale jeden nikdy neví... I když to čerpaldo mi přijde pravděpodobnější...
zkoušeli jste trysky na otvírací tlak?potom až se nastaví ten předvstřik tak uvidíme, ještě mám pár nápadů,ale to až budu vědět že je všechno nastavení na 100%.čerpadlo beru až jako poslední.
Trysky jsem koupil všechny nový,a dal jsem je seřídit manikovy co má diesel serv is , dělá jen čerpadla a vstřiky, tak snad v pořadku, ale!!! radši je asi fakt vyndám a nechám změřit ještě u někoho jiného. Předvstřik-čečkám na prodloužení dnes jsem to urgoval ,tak uvidím ,pak se ozvu
Takže pánové, předvstřik jsem dnes konečně našteloval, dělal jsem to poprvé, takže jsem na tom strávil celé dopoledne než to bylo na sto procent na těch 95 , ale příznaky cukání nezmizely,dokonce jsem zjistil že když třeba na dvojku podržím těch 1100 až 1500 po rovince, tak ten motor začne taky pocukávat a tak divně jakoby štěkat! takže nějaké nové nápady??