Když je motor teplej = teplota vody nad 40°C, tak mi to startuje strašně - většinou až na 3. pokus ( každej pokus točí starter dlouho - min. 4 - 6 sec. ) a pak se rozebíhá způsobem náhodných výbuchů - nikdy jsem nic takovýho neviděl - nic nestartovalo tak debilně. Kurva dyk mám 8 válec.


Většina Trabantů 601 ( sedan / touring ) startuje mnohem líp.
Někdy nastartuju tak, že to jakoby chytne všechno najednou - na škrtnutí = nádhera. Ale většinou i za studena to startuje dlouho - i když vždy na poprvé, tak to rozhodně není na škrtnutí - starter většinou točí cca 3 sekundy.
Sere mě to hodně moc. Vyměnil jsem zatím jen čidla teploty chladící kapaliny - žádná změna.
Každej říká něco jinýho - prej možná Hallův senzor,...

Diagnostika - i v BMW mlčí.
Byl bych samozřejmě moc rád, kdyby měl někdo podobnou zkušenost - podařilo se mu problém vyřešit - byl by tak laskav obětovat čas a napsal to tady. Děkuju předem, peníze pošlu samozřejmě zadem - jako dycky.
Jinak - po 3. měním obsah tématu - jsem neplatící veš a tak nemohu zakládat nová témata. Omlouvám se tímto těm, kteří mi zde radili k něčemu jinýmu a teď OTéčkují
