Mám další dotaz. Po nastartování mi často vyletí otáčky až někam k 2000 a několik vteřin klesají na volnoběžné. Když lehkým sešlápnutím plynu zvýšim otáčky tak na cca 1000 a povolim pedál otáčky klesnou až pod hranici volnoběžných otáček a motor se jakoby zadusí. Když se začne dusit otáčky se trochu zvýší a potom se ustálý na cca 800. Při poslechu motoru je slyšet jak to občas jakoby lehce střelí do výfuku a motor se opět trochu přidusí. Mám tam výfuk AC Schnitzer který bublá sám o sobě ale tohle je jiný. A taky se mi stává, když jedu občas ostřeji a motor vytáčim hodně vysoko mám pocit jako by se mi ucpal výfuk, protože auto začně divně dunět a při sešlápnutí plynu nemá takový tah. Jakoby nemohlo ořádně dýchat. Celkově má ten motor ted takovej divnej zvuk. Nevim jak to popsat, ale někdy mi to přijde, že "kňučí". Můžete mi prosím někdo poradit co by to mohlo být?
Děkuju Martin
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
podivný chod motoru e39 528i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Klubové ID: 1712
- Kontaktovat uživatele:
Na co chceš čekat do příštího týdne se vzduchovým filtrem???
Otevři kapotu a vytáhni jej. A pokud nevíš kde je, tak je to ta hranatá kysna u levého světla. Vysuneš filtr jako šuplík (na každé straně jedna plastová západka). Obě zmáčkni a vysuň to. Otázka deseti sekund. A klidně kup nový, vždyť to ku..a stojí asi sto pade kaček!!! Nic snadnějšího, než výměna vzducháče u e39 528i jsem u BMW obecně ještě snad neviděl.
