Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

jak poznám že mi praskla hlava? e34 tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sominek
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: úte 08.07.2008 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od sominek »

kuci jak to poznám? nějaký příznaky... auto mi jede v poho, nic nedělá žádnou neplechu, ale skoro vůbec netopí a kdosi tu řekl že by to mohlo být i tím... dík za info
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#2 Příspěvek od BMWX5power »

no v tydle zime se to moc nehreje ne
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
martan
Registrovaný
Příspěvky: 449
Registrován: stř 11.10.2006 00:00
Bydliště: skorobezdomovec

#3 Příspěvek od martan »

Řeknu to zjednodušeně. Většinou to tlakuje do vody - máš tvrdé hadice a vyhazuje to vodu z expanzky (necháš motor vychladnout a otevřeš expanzku, tak to vypustí bublinu, v horším případě to vyhodí ven i vodu) a když už je to hodně, tak se ti klidně začne mlžit čelní sklo, protože začne prolínat radiátor. A nebo máš vodu v oleji - dělá se emulze na měrce. Ale jestli se ti motor chová normálně, tak spíš bych rozdělal a vyčistil elektomag. ventily, které pouští vodu do radiátoru, u E34 se někdy zasekávají. Jsou pod kapotou před řidičem.
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Player1 »

Přesně tak. Sice máš TDSo, ale hned bych v tom hlavu neviděl. U mě před barákem jsme se bavili o těch ventilech, tak je zkus nějak pořešit. Zeptej se na ně jaraxa. Jinak parádní nadpis :lol: :lol: :lol: TDS Forever
jirikuchytil
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: úte 10.06.2008 00:00

#5 Příspěvek od jirikuchytil »

... nebo zkus nějakého motoráře. Měl by tě dost dobře nasměrovat i když na to jen v rychlosti koukne
huncak
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: čtv 19.06.2008 00:00

#6 Příspěvek od huncak »

zkus to elektrické čerpadlo pod ventilama topení případně ty ventily.pokud se ti motor nomálně ohřeje na provozní teplotu a drží jí bez problému tak bych problém v hlavě nehledal,mně to normálně topilo i s prasklou hlavou.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#7 Příspěvek od tds »

zkontolovat pylový filtr,ventily,pomocné čerpadlo.
Panaque
Registrovaný
Příspěvky: 2853
Registrován: sob 21.04.2007 00:00
Bydliště: Praha - České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Panaque »

Vyteče ti mozek....
sominek
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: úte 08.07.2008 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od sominek »

Panaque píše:Vyteče ti mozek....


:lol: :smich: :smich2: pěkně no...
sominek
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: úte 08.07.2008 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od sominek »

njn, ani voda v oleji ani nic takovýho se u mě neděje ani hadice... je sice fakt že když jsem měnil termostat tak veškerá voda z expanzky a z chladiče byla čistá a když jsem potřeboval vycucnout trocha vody z motoru tak v tom byl olej, ale nic jinýho - jedinný co ta mrcha dělá že netopí no - teda topí ale sakra málo tak že fanda topí jak kachláky...
budu muset toho jardu ale ted troška krize, není moc práce a tak i peněz... ale díky za rady... snad se zbavím problému a tdsa... :wink:
Odpovědět