Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
je to turbo???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 30.09.2008 00:00
zdravím všechny nadšence bmw,je to rok co jsem si dotáh z německa 530d rv2003,třetí den na dálnici se za mnou objevila mlha jak v koncentráku a odešlo mi turbo,nechal jsem ho repasovat a repas taky oešel,takže sem zvolil druhej repas...ten mi odešel cca před půl rokem a nechal jsem teda namontovat úplně nový turbodmychadlo....a pře čtrnácti dny při normální jízdě jsem sešlápl plyn a automat podředil a objevil se opět divný zvuk....a nepatrně se otřásal motor při volnoběhu,pak po přidání plynu znova,radši jsem vypl motor...po dostavení známého mi bylo řečeno že je to opět turbo...v motoru minimum oleje a divnej kouř z výfuku.....doufám že je to turbína pač se to dá vyreklamovat....jemže musím odtáhnout auto z jižní moravy do prahy kde je auto servisováno....je tady nějakej koumák co ví podle popsaných příčin jestli se jedná o turbo?????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 30.09.2008 00:00
Tohle se mi nějak nezdá...jak je možný že měníš pořád turba??co s tím autem děláš proboha?Turbo musí držet min. 150 tis.km a to už se k tomu musíš chovat jak hovado.bude tam něco špatně.jakej máš olejovej fitr?jakej vzduchovej?v jakém km náběhu se ti ty turba posraly?to že se to třepe tak bych viděl spíš na vstřik nebo tak něco.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 30.09.2008 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 30.09.2008 00:00
ne ne trysky na to vliv nemají zcela jistě.záleží co na nich bude.ceny vstřiků se daj zjistit zde na foru kde to bylo popsáno,někdy není třeba měnit všechny i když je to vždy lepší protože přece jenom všechny vstřiky odvedli stejnou práci a dřív nebo později se začnou srát o ty nevyměněné a být kvůli tomu 6x v servisu by se mi moc nechtělo.jediné co mě napadá že ty turba odchází jsou tyhle věci /podle důležitosti a pravděpodobnosti/
1.velmi hrubé zacházení
2.přicpané mazací trubičky zuhelnatělým olejem
3.nevhodný typ oleje/popř.filtru
4.přečipovaný motor zarověn s nějakou vadnou regulací (t.j.turbo se extrémně přetáčí a upravenej chip neomezí při vysokém plnícím tlaku dávku)
5.neodborně namontované turbo které nebylo dostatečně zalité olejem a hned při zabíhání dostávalo extrémní kouř.
6.dál mě nenapadá nic co by to mohlo v tahle extrémním případě být.
Dej potom prosímtě vědět fakt mě to zajímá co tomu bylo.
1.velmi hrubé zacházení
2.přicpané mazací trubičky zuhelnatělým olejem
3.nevhodný typ oleje/popř.filtru
4.přečipovaný motor zarověn s nějakou vadnou regulací (t.j.turbo se extrémně přetáčí a upravenej chip neomezí při vysokém plnícím tlaku dávku)
5.neodborně namontované turbo které nebylo dostatečně zalité olejem a hned při zabíhání dostávalo extrémní kouř.
6.dál mě nenapadá nic co by to mohlo v tahle extrémním případě být.
Dej potom prosímtě vědět fakt mě to zajímá co tomu bylo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 30.09.2008 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Klubové ID: 1944
- Kontaktovat uživatele:
Mne turbo už taky docela dosti píská ale na to že mý TDS má najeto cca 240 000 km tak opravdu táhne dobře - pocítím to tak cca od těch 2500 ot ... Intercooler mám novej cca rok a plnící hadice taky. Je pravda že už mi propoušťí olej do sání - jak jsem měnil žhaviče tak sání od oleje už bylo zasrané. K turbu se chovám velice obezřetně - jak zastudena tak i za tepla - chladím jej i když jedu opravdu jemně - aspon 10 vteřin - po ostřejší jízdě - když valím třeba 140km/h tak i minutku.... Turbo je velice dobrý sluha ale velice náchylný pán



Čau, no 140 zrovna ostřejší jízda není ale zase to s tím chlazením nepřeháněj ono taky není dobvrý když ten motor pořád chodí na volnoběh protože za teplého motoru je nízký tlak oleje a všechny komponenty nejsou zrovna 100% mazané.
Ono úplně stačí když jedeš třeba po dálnici 180km/h a 5km před cílem zvolníš tempo ať se turbo zchladí.
Jinak tady je odkaz jak turbo po pořádném kouřu asi vypadá.pokud to u tebe takhle nevypadá tak chladit nemusíš
http://www.youtube.com/watch?v=7Qtnt8rcW1I
Ono úplně stačí když jedeš třeba po dálnici 180km/h a 5km před cílem zvolníš tempo ať se turbo zchladí.
Jinak tady je odkaz jak turbo po pořádném kouřu asi vypadá.pokud to u tebe takhle nevypadá tak chladit nemusíš

http://www.youtube.com/watch?v=7Qtnt8rcW1I