Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
TDS starty e34
Po delsi dobe, parkuju auto venku...
Poprve nazhavim, auto chyti zacne nepravidelny chod motoru
a chcipne to.
Podruhe nazhavim, opet to chyti, bezi to cca 7 vterin a zas
to chcipne.
Potreti nazhavim, chtyti se to a motor uz jde
pravidelne, sice jsem dal malinko plynu,
a uz to nezhaslo..
Je tohle normalni? Venku bylo v noci cca -9
a den pred tim jsem s tim jel.
Proc to nechytne hned ciste napoprve? a nejde
to hned na vsech 6 valcu
Diky
Poprve nazhavim, auto chyti zacne nepravidelny chod motoru
a chcipne to.
Podruhe nazhavim, opet to chyti, bezi to cca 7 vterin a zas
to chcipne.
Potreti nazhavim, chtyti se to a motor uz jde
pravidelne, sice jsem dal malinko plynu,
a uz to nezhaslo..
Je tohle normalni? Venku bylo v noci cca -9
a den pred tim jsem s tim jel.
Proc to nechytne hned ciste napoprve? a nejde
to hned na vsech 6 valcu
Diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
taky se je chystám vyměnit, mě nehžaví dvě, takovej elektrikářskej trik jak se to dá zjistit bez toho aby se museli vyndávat ven, nebo povolovat tam ten šroubek co drží očko s kabelem.
1. vezměte si digitální měřák a budeme měřit napětí
2. jeden konec dejte na strtovací svorku
3. druhej konec dejte na hžavicí svíčku
4. ted je to duležité jsou k tomu potřeba 2 lidi, jeden bude meřit a druhej bude obsluhovat spínací svíčku
5. zapneme zapalování a na displeji se objeví rozdíl napětí mezi startovací svorkou a hžavičem, když je rozdíl téměř nepatrný tak je hžavicí svíčka špatná, když je ubytek u mě to bylo kolem 0,2V tak ta hžavicí svíčka je dobrá, protože ke každé hžavicí svíčce jde samostatný kabel od pojistek, je teda 1 pojistka a 6 kabelů, na zhruba na 1 metru kabelu při proudu asi 10A se ubytek vždy utvoří.
je to takovej jednoduchej postup
1. vezměte si digitální měřák a budeme měřit napětí
2. jeden konec dejte na strtovací svorku
3. druhej konec dejte na hžavicí svíčku
4. ted je to duležité jsou k tomu potřeba 2 lidi, jeden bude meřit a druhej bude obsluhovat spínací svíčku
5. zapneme zapalování a na displeji se objeví rozdíl napětí mezi startovací svorkou a hžavičem, když je rozdíl téměř nepatrný tak je hžavicí svíčka špatná, když je ubytek u mě to bylo kolem 0,2V tak ta hžavicí svíčka je dobrá, protože ke každé hžavicí svíčce jde samostatný kabel od pojistek, je teda 1 pojistka a 6 kabelů, na zhruba na 1 metru kabelu při proudu asi 10A se ubytek vždy utvoří.
je to takovej jednoduchej postup
No ja mam takovou pifku na svicky z druhovyroby....
V Elitu maji bud Bosh za cca 330kc svicku, nebo NGK za cca 280,-
Ale ty moje svicky, jsou v tom aute od roku 1997/9 puvodni,
auto je z Italie, tak ze nic moc zima, a jsou tam dotedka...
Uplne presne vim, ze kdyz vemu jakekoli z Elitu tak je za 3
roku budu menit znovu......
Premyslim, ze si radsi nasetrim na origo BMW a budu je
tam mit nadosmrti...
V Elitu maji bud Bosh za cca 330kc svicku, nebo NGK za cca 280,-
Ale ty moje svicky, jsou v tom aute od roku 1997/9 puvodni,
auto je z Italie, tak ze nic moc zima, a jsou tam dotedka...
Uplne presne vim, ze kdyz vemu jakekoli z Elitu tak je za 3
roku budu menit znovu......
Premyslim, ze si radsi nasetrim na origo BMW a budu je
tam mit nadosmrti...
Ja mam E34 1996/5 ale do provozu sla az v roce 1997/9
To znamena, ze se s ni zacalo jezdit az v tom 97 roce.
( skoro az 98 )
Tam je vsechno puvodni, ty svicky jsem sice jetste venku
nemel, ale verim ze budou origo z roku 97 nemenene.
Nedavno jsem menil vodni pumpu, a ta byla puvodni....
Prijde mi, ze vsechny origo dily vydrzi 2x tolik nez ta
nejlepsi druhovyroba.....
Ne li 3x
PS. Nedavno jsem taky menil Termostat, koupil jsem ten
nejlepsi z Elitu, Wahler a kdyz jsem ho pak porovnal
kvalitou zpracovani, oproti tomu origo, tak to byl rozdil
asi tak jako kdyz si koupis boty Nike z origo kramu,
a Nike od Vietnamcu....
To znamena, ze se s ni zacalo jezdit az v tom 97 roce.
( skoro az 98 )
Tam je vsechno puvodni, ty svicky jsem sice jetste venku
nemel, ale verim ze budou origo z roku 97 nemenene.
Nedavno jsem menil vodni pumpu, a ta byla puvodni....
Prijde mi, ze vsechny origo dily vydrzi 2x tolik nez ta
nejlepsi druhovyroba.....
Ne li 3x
PS. Nedavno jsem taky menil Termostat, koupil jsem ten
nejlepsi z Elitu, Wahler a kdyz jsem ho pak porovnal
kvalitou zpracovani, oproti tomu origo, tak to byl rozdil
asi tak jako kdyz si koupis boty Nike z origo kramu,
a Nike od Vietnamcu....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
- Kontaktovat uživatele:
NGK není žádnej shit typu Starline... Klidně bych je tam dal. Měnit žhaviče je práce max na hodinu, když seš pomalej, takže nejde o nic tak hroznýho, abych se už teď musel bát, že za 2 roky to budu muset dělat znova.
Jinak šlo o termostat na e39 540i. V elitu za něj chtějí 2320Kč a já jsem za něj dal cca 1700 v BMW.
Jinak šlo o termostat na e39 540i. V elitu za něj chtějí 2320Kč a já jsem za něj dal cca 1700 v BMW.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Tak může to teoreticky dělat,může to být i spadávající nafta atd...
Ale tohle jsou na 1000000% žhavičky - už podle příznaků je to přece jasný...Dělá to hlavně v zimě,motor jde nepravidelně (tedy nejde na všechny válce - protože nějaký nenažhavěj...)
Jinak já je koupím od Brisku,stojí asi 200kč jedna a nemůžu si stěžovat.Jestli nažhaví o 0,5 sekundy pomaleji nebo rychleji je mi uplně fuk,jestli žhaví o trochu míň nebo víc je mi taky uplně jedno - stačí mi to že auto naskočí napoprvé,naotočení a motor běží pravidelně,o nic jiného přece nejde
.A jestli vydrží 3 nebo 4 roky je mi jedno asi uplně nejvíc
.Bych ten výběr zase tak nehrotil 
Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!
Ale tohle jsou na 1000000% žhavičky - už podle příznaků je to přece jasný...Dělá to hlavně v zimě,motor jde nepravidelně (tedy nejde na všechny válce - protože nějaký nenažhavěj...)

Jinak já je koupím od Brisku,stojí asi 200kč jedna a nemůžu si stěžovat.Jestli nažhaví o 0,5 sekundy pomaleji nebo rychleji je mi uplně fuk,jestli žhaví o trochu míň nebo víc je mi taky uplně jedno - stačí mi to že auto naskočí napoprvé,naotočení a motor běží pravidelně,o nic jiného přece nejde



Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!
Tam musi byt asi poradny termostatPlayer1 píše:NGK není žádnej shit typu Starline... Klidně bych je tam dal. Měnit žhaviče je práce max na hodinu, když seš pomalej, takže nejde o nic tak hroznýho, abych se už teď musel bát, že za 2 roky to budu muset dělat znova.
Jinak šlo o termostat na e39 540i. V elitu za něj chtějí 2320Kč a já jsem za něj dal cca 1700 v BMW.

Ja mam v TDS za 500,-
Ja jsem si hned rikal, ze Bosh nedela pro BMW do prvovyrobytds píše:Origo svíčky jsou BERU GV719.a jsou to jediné co bych ti asi doporučil.žhaví nejrychleji na nejvyšší teplotu.jsou sice z toho dražšího soudku ale fakt TOP.
svicky na TDS. Protoze podle ETK ta jedna svicka stoji 17 euro.
A kdyby makal On-line cenik N.D. tak bych ti to rekl i v korunach
Pocitam tak 450 kc svicka v CZ.
