uvádějí tam jen hodně málo o MoS2-"nemám vařit olej doma"-vážně nebudu
ani nehodlám přidávat vazelínu
ale dík.
Já vím. Jen mě tam zaujalo, že MoS2 se aplikuje přímo do kluzných ložisek při rozebraném motoru a v oleji nemá valný význam.
Myslím, že renomovaná společnost bude mít olej v pořádku, pokud splňuje specifikace. Jde o to, jestli to bude mít nějaký účinek...
O olejích je dlouhé vlákno v trojkách. Zkus pohledat tam, už si nevybavuju, jestli se Major někde dotkl i těchto olejů...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
než jsem založil příspěvek podíval jsem se po foru a moc jsem se nedověděl
pár uživatelů dalo do auta dokonce tento jmenovaný olej ,ale jinak nepadl žádný kloudný argument pro ani proti
Proto se ptám rovnou na názor ohledně použití oleje tohoto druhu
Ne příměsového zlepšovadla
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !
Jj myslim taky, ze se neni ceho bat. Mam ho teda v oooo a3 1.6 uz druhou vymenu a v poho, nebo resp. v poho beru to, ze predtim tam byl Valvoline Durablend 10w-40 a za vymenu (10tis) si cca litr az dva spapal. Tady ten Liqui-moly je taky 10w-40 a za 5tis. od vymeny si ho motor prakticky nic nevzal, takze uplne nejhorsi nebude a zustanu u nej.
já mám ten olej naprosto ve všech autech od e34 tds, e39 V8 přes Alpinu B6 až po tranzita a je skvělý že třeba i ten tranzit běží tišeji studený než dříve. A teplý je to asi taky o malinko lepší. Největší rozdíl je to u TDS, zmizelo veškerý cvakání.... Už několik let jezdím do fuchsu jedině pro tenhle olej