Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 oběhové čerpadlo topení - REST
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Je tam jenom jedno čerpadlo nebo je jich tam víc? v ETK jsem našel 2 tak nevím http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-64_0676/
čus,je tam jedno čerpadlo,vedou do něj 2 hadice sundej je a koukni na vrtulku zda se točí dobře,dá se rozdělat to čerpadlo,je to el.magnet,je možné že se ti rozletěl nevím jak to popsat ale ted to zrovna řeším na mém autě ,pokouším se to slepit.ta vrtulka musí být v kuse s magnetem já když jsem to rozdělal tak jsem to měl na 3 kousky,uvidíš to je to uložený v průhledný misce když to rozebereš.Je to jednoduchý!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Děkuju1Roumen píše:čus,je tam jedno čerpadlo,vedou do něj 2 hadice sundej je a koukni na vrtulku zda se točí dobře,dá se rozdělat to čerpadlo,je to el.magnet,je možné že se ti rozletěl nevím jak to popsat ale ted to zrovna řeším na mém autě ,pokouším se to slepit.ta vrtulka musí být v kuse s magnetem já když jsem to rozdělal tak jsem to měl na 3 kousky,uvidíš to je to uložený v průhledný misce když to rozebereš.Je to jednoduchý!
ještě jde ten motorek oddělit od těch ventilů nebo je to celek? DIky
Tak to druhý čerpadlo je v levým podběhu za plastovým krytem.Záleží co máš za typ auta.Já jsem to řešil u své 540 ky ( viz příspěvek netopí ).
Dost jsem se trápil ,protože auto netopilo a netopilo.Nakonec jsem zjistil .že je špatnej jeden ventil právě v tom podběhu,čerpadlo si vlastně táhlo teplou vodu z výstupu do sání a tedy vlastně tam bylo k ničemu.Nakonec jsem se na celou funkci REST vysral, udělal jsem BIPAS systému REST a auto topí až hoří gumičky od stěračů.
( REST ani nevyužiju ,tak na to seru )
PP
Dost jsem se trápil ,protože auto netopilo a netopilo.Nakonec jsem zjistil .že je špatnej jeden ventil právě v tom podběhu,čerpadlo si vlastně táhlo teplou vodu z výstupu do sání a tedy vlastně tam bylo k ničemu.Nakonec jsem se na celou funkci REST vysral, udělal jsem BIPAS systému REST a auto topí až hoří gumičky od stěračů.
( REST ani nevyužiju ,tak na to seru )
PP
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Já mám v autě ten horní "komplet". Taky se netočil. Vyndal jsem to celý ven, vyčistil tu magnetickou "spojku" a snažil se rozebrat ten motůrek, bez úspěchu. Problém odehnout ty "držáčky" a pak to stejně nešlo rozdělat. Teď se točí, ale i tak se někdy zasekne. Pomůže klepnutí něčím kovovým.
Jinak ten motůrek oběhového čerpadla tlačí vodu i normálně, ne jen při funkci REST, takže to chce aby se točil normálně, jinak netopíš. Výměna jen komplet a cena 8tis origo.
Jinak ten motůrek oběhového čerpadla tlačí vodu i normálně, ne jen při funkci REST, takže to chce aby se točil normálně, jinak netopíš. Výměna jen komplet a cena 8tis origo.