Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ahoj Baworáci

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#1 Příspěvek od 1Roumen »

Tak včera jsem se stal novým majitelem E34 TDS kombi,léta jsem měl MB124 2,5D.je to jednoduché autko a velice spolehlivé!!! Již delší dobu jsem pokukoval po E34 a ve čtvrtek to přišlo,známej mi psal z Itálie že ho prodává jeho kamarád tak ve čtvrtek jesem jel!Má najeto 254000KM je to rv 9/95servisní knížka do 185000km,a potom hromada učtu do 225oookm z BMW tak si myslím že o něj bylo dobře postaráno,ale co mne uchvátilo to je že spodek auta je tak čistej že na ten rok,prostě jako novej žádná koroze!Tak ted mám jen jediný přání aby mi sloužilo alespoň tak dobře jako ta 124.Jak říkám je to pro mě novej stroj a snad se na Vás kluci budu moct obrátit pro radu!Přeji Vám i sobě hodně šťastných KM! 1R :wink:
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#2 Příspěvek od bmwfil »

Takhle se mají hlásit nově příchozí! :wink:
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#3 Příspěvek od dafson »

Tak at slouzi :wink: !!!
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#4 Příspěvek od Martinéz »

No, snad nezesedivis, precejen je to jinej typ stroje a mozna i trochu citlivejsi nez 124ka :)

At slouzi a hod foto, jsem e34kar :)
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#5 Příspěvek od Kail »

No tak hlavně to chce od začátku změnit přístup k tomu autu,ta w124 2.5D vydrží všechno,je to jednoduchej lenivej stroj se kterym můžeš dělat co chceš.TDS už je přecejen modernější a hlavně přeplňovanej motor s mnohem většim výkonem,a mnohem náchylnější na zacházení...U tohodle se hodně hraje za pomalé zahřívání,chlazení turba po jízdě,občas to chce udělat rozvody,nechat přezkoušet vstřiky atd. :wink: ,to většina majitelů starých dieselů od M-B vůbec nezná :D ...

Tak ať jezdí dlouho a dělá radost :wink:
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od 1Roumen »

jo z meĎákem jsem jen jezdil a jezdil!Je fakt že se trochu toho bojím!Jak jsem otevřel motor tak jsem byl paf! :roll:
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#7 Příspěvek od 1Roumen »

A chci se ještě zeptat,prosím Vás kde je umístěn termostat,je jeho výměna složitá?Chci udělat výměnu jen pro svůj vlastní klid a taky vodní pumpu a viskozní spojku,četl jsem vaše přízpěvky tak to pokládám za důležitou prevenci,jezdím hodně km tak nechci to ponechat náhodě!Díky moc 1R.
Plechus
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 16.12.2007 01:00
Klubové ID: 3914

#8 Příspěvek od Plechus »

Jestli se nepletu (jestli jo, tak sorry) tak jestli máš rok 95, tak by pumpa už neměla bejt plastová, ale kovová, tudíž by se rozpadnout neměla (jestli to chceš měnit kvuli tomu, tak nemusis). Snad se nepletu, mam takovej doje, že sem to tu někde čet
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od 1Roumen »

A co ten termostat,jak na něho a kde je?
Horys
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1540
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Horys »

1Roumen píše:A co ten termostat,jak na něho a kde je?
Je pod vakuovou pumpou
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1459/
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#11 Příspěvek od 1Roumen »

To Horys,Díky za obrázek!
Odpovědět