Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
podivný zvuk ze zadu E39 - difer?? nikdo neví??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj muj problém který mě už začíná pěkně štvát je že když pod plynem v nižších rychlostech projížim zatáčku na pravou stranu ozve se cosi ze zadní nápravy jako by rezonace s lekým drnčením těžko posatelný zvuk. nevim po čem mám jít dělá to občas i když projíždim táhlou zatačku rovněž na pravou stranu a slyšim jak něco z pod auta jakoby rezonuje - ložisko v kolech bych celkem vyloučil protože to dělá pouze pokud je auto pod plynem jinak ne. nesetkal ste se s tím někdo mam 523i z roku 1996 sedana s najetýmy 230 000 km poctivýma. po čem jít difer nebo středové uložení kardanu? já už nevím dneska proběhla výměna oleje v diferáku a změna se nekonala......
pneu odzkoušeny 2 sady beze změny, vůle v zadní nápravě sme nikde nenašli (ramena a snb) geometrie dělána i v zádu vše tak jak má být...
pneu odzkoušeny 2 sady beze změny, vůle v zadní nápravě sme nikde nenašli (ramena a snb) geometrie dělána i v zádu vše tak jak má být...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: BMW
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
kryci plechy jsou OK klouby samo neco maji ale ze by az rezonovaly?? ten zvuk je jakoby houkani s rezonaci bez chveni se cehokoliv na aute jako ze nic pri tom nemlati a neskube jen divnej zvuk....
ty klouby me napadli taky ale sou poloosy co cvakaji a tohle nedelaji ?-) kdyz vezmu zvuk z diferaku kterej je malicko slyset ze tak v jedne chvili z toho normlaniho zvuku kdy je slyset jak se toci jakoby zarezonuje.....tezko popsat spis kdyby mel nekdo nekdy podobnej problem....
este me napadlo specifikace toho zvuku tak trochu jako lodni klaksoon
ty klouby me napadli taky ale sou poloosy co cvakaji a tohle nedelaji ?-) kdyz vezmu zvuk z diferaku kterej je malicko slyset ze tak v jedne chvili z toho normlaniho zvuku kdy je slyset jak se toci jakoby zarezonuje.....tezko popsat spis kdyby mel nekdo nekdy podobnej problem....
este me napadlo specifikace toho zvuku tak trochu jako lodni klaksoon

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: BMW
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
nerikam ze to musi byt diff ale fakt nevim co uz by to mohlo byt a kdyz ctes dela to pouze kdyz je vlastne na diferak vyvíjenej nejvetsí nátlak třeba na 2 ku do zatačky a pak se to ozve mrcha jedna...
.. jo a pri jizde z kopce do zatacky a brzdeni motorem stejny zvuk mozna i vic razantnejsi co se tyká rezonace...fakt ste se s tim nikdo nestekal??
.. jo a pri jizde z kopce do zatacky a brzdeni motorem stejny zvuk mozna i vic razantnejsi co se tyká rezonace...fakt ste se s tim nikdo nestekal??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
a kontroloval nekdo stredový uložení kardanu? mě napadají možné závady asi tyto
ložíska v diferáku aneb diferák
středový uložení kardanu
podle tech zvuku bych to na nic jineho netipoval. ostatne u me je slyset i pri jizde ze tam neco jakoby dela valivy zvuky a pneu to nejsou takze ma napadlo ten difer nebo střed uložení... ale jistej si tim nejsem......
to se s tím nikdo nesetkal kdo to i vyřešil dokonce????
ložíska v diferáku aneb diferák
středový uložení kardanu
podle tech zvuku bych to na nic jineho netipoval. ostatne u me je slyset i pri jizde ze tam neco jakoby dela valivy zvuky a pneu to nejsou takze ma napadlo ten difer nebo střed uložení... ale jistej si tim nejsem......
to se s tím nikdo nesetkal kdo to i vyřešil dokonce????
Ahoj, u 523i mi to dělá přesně to samé, většinou když jedu delší kus z mírného kopce s lehkým plynem a pak jedu zatáčku a přidám,tak to zarezonuje přesně jak popisuješ,ale dělá mi to tak jednou za měsíc, vše mám zkontrolované a vše v pořádku, nikdo neví čím by to mohlo být:-/ jsem ti asi moc nepomohl,ale aspon nejsi sám komu to dělá:-))
Ahoj, mě dělá 523i (1996) něco podobného. Když občas pod plynem projíždím zatáčku, nebo třeba kruháč, má to občas tendence vzadu plavat a vydávat takový nějaký asi podobný zvuk. Myslel jsem, že třeba tlumiče, ale tohle udělá jen občas a vždycky pod plynem. Včera jsem najezdil dost km a za celou cestu nic, projíždím zatáčku ostře pod plnym plynem a drží jak přibitý...je to mé první BMW, tak nevím,kdybyste někdo věděli cos tím, budu vděčnej za každou radu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
ja sem to popsal dost jasne a jee to hlavne o tom jestli to je tocivy zvuk nebo drnceni cehosi u me je obcas slyset jak se to jakoby vali a dela to zvuk kdy je jako že zesilovan a zeslabovan v presnem rozmezi casu takze vyfuk nebo plech ja muzu stoprocentne vyloucit je to urcite neco co se toci.
Mel nekdo pryc samotne lozisko v kardanu? mohlo by delat tenhle zvuk opravdu to zni jak lozisko ktere je pridrene a pri vyvýjené namaze na nej se proste ozve, otazka je kde ? vyloucil sem vyfuk poklepani je jak novej vsechny krycí plechy perfektni, snb motoru a prevodovky a diferaku bez zavad proste neco co se toci tak to dela......
.....a me uz z toho tecou nervy

Mel nekdo pryc samotne lozisko v kardanu? mohlo by delat tenhle zvuk opravdu to zni jak lozisko ktere je pridrene a pri vyvýjené namaze na nej se proste ozve, otazka je kde ? vyloucil sem vyfuk poklepani je jak novej vsechny krycí plechy perfektni, snb motoru a prevodovky a diferaku bez zavad proste neco co se toci tak to dela......
.....a me uz z toho tecou nervy



Tenhle podivný zvuk jsem řešil po delším stání auta. Dělalo to pouze v zatáčkách. Jako magor jsem jel hned do servisu, tam to šlo na hever a zjistili mi orezlé kotouče..
Připadal jsem si vyloženě blbě... Ujel jsem cca 100 km a pohoda, klídek, tabáček..
Tak esli to nemáš něco podobného, než vyměníš půlku auta..

Připadal jsem si vyloženě blbě... Ujel jsem cca 100 km a pohoda, klídek, tabáček..

Tak esli to nemáš něco podobného, než vyměníš půlku auta..

Hučení z diferáku v zatáčce se mi ozývalo ve starém Fordu Sierra, kterého si léta chovám jako domácího pracanta. Zvuk přesně odpovídal tomu, co někteří z vás pozorují u svých BMW. Dělalo mi to pouze při průjezdu levotočivou zatáčkou, jinak to bylo absolutně v klidu, ten zvuk bych popsal jako slabé šrotování ozubeného soukolí.
U toho fordu mě nakonec pomohlo vyměnit v diferáku olej, přestože to nikama očividně neteklo, dost ho tam chybělo... Od té doby je klid
U toho fordu mě nakonec pomohlo vyměnit v diferáku olej, přestože to nikama očividně neteklo, dost ho tam chybělo... Od té doby je klid
Mel jsem stejny problem v pravotocive zatacce u E39 combi. Kdyz to bylo na heveru poprve nic jsem nenasel, resp jsem si toho nevsiml. Pote jsem nekam jel a nalozene auto pri prujezdu zatackou a akceleraci rezonovalo silneji. Vlezl jsem pod to, a zjistil, ze u praveho kola byl trmen ktery zajistuje lanovod rucni brzdy tesne nad poloosou a skrtal o ni. Kdyby mi nekdo rikal, ze to bude vydavat takovyto zvuk tak mu neuverim. Vyresila to samostahovaci elektrikarska paska za 2 kacky.
zdravim.. nevim jak daleko jste kdo dosel, ale me trapi e39 touring to same. Od 40km hukot pak se malinko meni a od 80 se zase zase zvetsuje. Pri pridani a ubrani se zvuk nemeni a ani pri zataceni. Myslel jsem na prave lozisko a tak v sobotu jsem se do toho pustil. At jsem delal cokoli poloosa smerem k diferaku vyndat nesla. V sobotu jdu na to znovu s tim ze odpojim dve vrchni ramena a dole ten dlouhej sroub. Povolim centralni matici a cely to vytahnu ven, samozrejme musim stahnout pruzinu. Pak uz to lozisko vymenim venku. Jinak jsem kvuli tomu koupil celou napravu abych si to vyzkousel, ale kdyz je venku je to uplne neco jineho. Co si kdo o tom myslite? Diky za odpovedi.
PS. kola jsme měnil a těma to neni

PS. kola jsme měnil a těma to neni
wilicim píše:zdravim.. nevim jak daleko jste kdo dosel, ale me trapi e39 touring to same. Od 40km hukot pak se malinko meni a od 80 se zase zase zvetsuje. Pri pridani a ubrani se zvuk nemeni a ani pri zataceni. Myslel jsem na prave lozisko a tak v sobotu jsem se do toho pustil. At jsem delal cokoli poloosa smerem k diferaku vyndat nesla. V sobotu jdu na to znovu s tim ze odpojim dve vrchni ramena a dole ten dlouhej sroub. Povolim centralni matici a cely to vytahnu ven, samozrejme musim stahnout pruzinu. Pak uz to lozisko vymenim venku. Jinak jsem kvuli tomu koupil celou napravu abych si to vyzkousel, ale kdyz je venku je to uplne neco jineho. Co si kdo o tom myslite? Diky za odpovedi.
PS. kola jsme měnil a těma to neni
Mam ten isty problem a pocul som to hucanie uz na viacerich touringoch .Umna sa vymena lozisk bude riesit zajtra Tu som nasiel par fotos ale niesu poporadi treba troska skombinovat a tam ani nedava von polos
