Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 Tds hulí jako kamna
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Serwus, mam E34 95 Tds, najeto 285 000 , ale v 80 000 km podle servisky menenej motor, tudiz motor by mel mit najeto 205 000 km, muj problem je, ze v tahu mi to huli, ze se za mnou neda jet, motor je tichouckej, klidnej, starty studeny i teply supr, menim po 10 000 km olej texaco a vsechny filtry vzdycky, tahne normalne, proste motor dela vsechno jak ma, kdyz je v kondici a je o nej pecovano, ale ve vysokejch otackach a v tahu do kopce vidim v zrcatku koure jak za tatrou a kamos za mnou vcera jel a kdyz jsem to osolil do kopce, tak mi volal, ze si zavira ventilator, jinak ho udusim..... co to muze byt ? vstriky? cerpadlo ? jinak od vymeny mi to po cca 6000 km sezralo cca 0,5-0,7 litru oleje, coz si myslim je taky v cajku ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř 14.05.2008 00:00
- Bydliště: Dejvice
- Klubové ID: 1559
- Kontaktovat uživatele:
... někdo mi kdysi říkal, že tds prostě vypouštěj černej hustej dým, právě, když se na to šlápne
z prostého důvodu:
zkrátka turbodýzlák vypouští saze, který se při normální jízdě usazujou v trubkách a při sešlápnutí plynu
se to prostě z těch stěn trubek díky většímu tlaku uvolní a čadí to...
ale jestli je to pohádka, nebo je to prostě tak, to nevím. je pravda, že to samý pozoruji u většiny tds aut. . .
Tady u nás, po Evropský směrem k letišti, takový pitomce vídám každou chvilku... cca tři za rok... checheche
z prostého důvodu:
zkrátka turbodýzlák vypouští saze, který se při normální jízdě usazujou v trubkách a při sešlápnutí plynu
se to prostě z těch stěn trubek díky většímu tlaku uvolní a čadí to...
ale jestli je to pohádka, nebo je to prostě tak, to nevím. je pravda, že to samý pozoruji u většiny tds aut. . .

Tady u nás, po Evropský směrem k letišti, takový pitomce vídám každou chvilku... cca tři za rok... checheche
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
No jistěééé, se zahřátým motorem je to pro amatérykavanda píše:a hlavně to děláš hned při raním startu,že joHolly píše:Já když tomu osolím tak to na dvojku ve 3000 vypustí tak hustej černej dým, že se mi z dohledu ztratí auta co sou za mnou. je to speciálně dělaný od BMW abys ujel policajtům, zakouříš a zmizíš v nejblížší postranní uličce


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Tak tohle je dost sporný,mně taky x lidí říká "fůůj,tobě to hulí jak tatra",ale převážně to jsou ti,kterým ujedu
...
Každý TDS kouří,kdo říká že ne,lže.Je to starej diesel s velkym obsahem,to prostě bude vždycky kouřit
.Mně to taky zakouří pěkně když mu dám,když na něj šlapu nadoraz tak do cca 4000ot. to kouří poměrně málo,taktak to vidím v zrcátku,ale jak přelezu přes 4000ot. tak je tma
.
A neboj se že je to známka toho že motor brzo odejde,to je hovadina.Nic proti,ale když někdo určí takovou diagnózu podle toho že to kouří a olej žere minimálně,je to směšný


Každý TDS kouří,kdo říká že ne,lže.Je to starej diesel s velkym obsahem,to prostě bude vždycky kouřit


A neboj se že je to známka toho že motor brzo odejde,to je hovadina.Nic proti,ale když někdo určí takovou diagnózu podle toho že to kouří a olej žere minimálně,je to směšný

-
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
Ono to kouří normálně,ale pokud za sebou vidíte oblak sazí tak to v pořádku není.Já když jsem šteloval dávku paliva hlavičkou čerpadla tak jsem se dostal do polohy kdy to jelo,nežralo,ale hulilo jak tady popisujete.Pak jsem si s tím ještě pohrál a už to nekouří.Teď i když tomu naložím tak v zrcátku žádnej kouř nevidím.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: VY
- Kontaktovat uživatele:
tak jeste to muze byt tim ze pokud jezdis klobouk a obcas tomu slapnes tak pak vsechny saze leti ven. Takze radim porad tomu slapat nebat se toho:-) Vim z vlastni zkusenosti ze kdyz jsem jezdil cca tyden klobouka (cca 1500km) a motor netocil taxem se pak moc divil co to z auta vyletelo kdyz jsem tomu nalozil na 3000rpm a myslel jsem si ze auto je v haji...stacilo pak prohant a saze byly ty tam:-)
To bych spíš typnul na KO žhaviče - ze začatku to prostě na pár válců nechytne - proto se to klepe a hulí... schválně - hulí to spíš dobíla ne?:) Nebo nějaký nahovno vstřiky... ten předvstřik mi moc nesedne... ale rozhodně bych to dal dokupy...PetacekBE píše:Mne TDS kouří jak hovado když jej studené nastartuji a motor sebou dosti cuká a pak tak za 30 sekund se to spraví - prý je na vině špatnej předvstřik