Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

HELP - zavada AT prevodovky A5S-560Z - E34 540

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BeXTeR
Registrovaný
Příspěvky: 235
Registrován: pon 02.05.2005 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od BeXTeR »

Stala se mi paradni vec, pri couvani zaznela rana a vypadnul kvalt..

Presunul jsem na drive, zacalo to nepekne cukat, ale nakonec se to na posuv trosku pohnulo, parkat jsem zastavil a rozjel se - pri obou akcich dochazelo k hodne vyraznemu cukani...

pak byl stav, ze se po zarazeni D vubec nezaradil posuv. Pridal jsem trosku plynu - cca 800ot. a skocil tam 1. stupen. Rychlosti od 1. nahoru bez problemu, razeni plynule.

Otacky na stall speed jsou zhruba 1800 - 2000ot.

- Nyni se to chova tak, ze posuv se zarazuje pomerne vporadku bez vyrazneho cukani ale nema moc silu. Pri posuvu je slyset zvuk jako elektromotor, bzucivy, jako kdyby bylo malo oleje.

- Na neutral je slyset podobny zvuk

- Pri zarazeni Rka, je slyset jemne syceni - zrejme otevreni nejakeho elektroventilu - ale nestane se vubec nic. Pokud zvysim otacky (max 3tis.), je velmi lehce slyset nejaky kovovy selest pri konkretnich otackach (asi tak kolem 2-2,5), ale radeji jsem to moc nedrazdil. Stejne prez zvuk motoru to neni tak dobre slyset.


Byl meneny olej pred cca 20-25tis. v AutoBase

Jinak zvlastni chovani pred touto zavadou:

- Prevodovka kdyz je studena, tak radi z 1. na 2. stupen v poradku, ale z 2. na 3. az na 3tis. ot.. Pokud se to necha chvilku ohrat (cca 5min.), tak radi normalne.

- Vule na vystupu z prevodovky (analyzovana udajne jako zubova vule) je pomerne velka, cca 10 mozna 15°



Prosim, budu vdecny za jakoukoli navigaci co s tim, pripadne na kolik me cela sranda muze prijit.
BeXTeR
Registrovaný
Příspěvky: 235
Registrován: pon 02.05.2005 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BeXTeR »

tak uplne studena se chova stejne jako tepla. Nicmene pri studenem behu je slyset vic takovy zvlastni selest, ktery se projevuje od cca 2800ot.

nikomu se nic takoveho nestalo ?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#3 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

zajed s tim k Safkovi do Klecan, poradí Ti. Případně Tě můžu večer naložit a můžem tam zajet spolu a můžeš se ho zeptat.
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(
Klubové ID: 2567

#4 Příspěvek od Strosek »

Ta zpátečka se musí opravit - nic jiného nepomůže.
Oprava prej cca 30k.

Ty doprovodný zvuky může způsobovat třeba jen malý deficit oleje - měl jsem podobný zvuky a po doplnění cca 1/2l oleje to přestalo.
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#5 Příspěvek od Tashiro »

Strosek píše:Ta zpátečka se musí opravit - nic jiného nepomůže.
Oprava prej cca 30k.

Ty doprovodný zvuky může způsobovat třeba jen malý deficit oleje - měl jsem podobný zvuky a po doplnění cca 1/2l oleje to přestalo.
AJAJ to ti nepřeji.... ten příběh znám :cry:
Odpovědět