Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Nejde smazat oil servis
Zdravím vás panové a dámy. Mám dotaz-mám  BMW 530d r.v. 11/1999 asi tři měsíce. Ikdyž mi svítila ještě jedna zelená diotka na vyměnu oleje, tak jsem ho stejně vyměnil,znáte to. Zkoušel jsem to smazat podle návodu, co jsem našel na těhle super stránkách,ale nic...!!!  
  (drát do 7, dobrá kostra a 3 sekundy počkat s klíčem seplým). Neví někdo proč mi to nejde smazat??? Jo a mám zásuvku. Díky za radu. 
			
			
									
						
										
						- 
				starML
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 2456
 - Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
 - Bydliště: Mariánské Lázně
 - Klubové ID: 659
 
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování. 
			
			
									
						
										
						Jasně držel jsem to i dýl jak 20s. Nic. 
Drát mě taky napadl, že je špatnej, zkusil jsem tři druhy drátů... Nic.
Zajel jsem za kámošem, který má taky BMW a dělal si to nedávno a tím samým drátem, kterým mu to šlo, tak mě opět nic...
Nechce se mi dávat těm ku... zlodějským ze servisu prachy, když vím,že to jde svépomocí...
Drátem s odporem...??? (já a elektrika moc nejdem do hromady)Nebo přípravkem? Jakým?
			
			
									
						
										
						Drát mě taky napadl, že je špatnej, zkusil jsem tři druhy drátů... Nic.
Zajel jsem za kámošem, který má taky BMW a dělal si to nedávno a tím samým drátem, kterým mu to šlo, tak mě opět nic...
Nechce se mi dávat těm ku... zlodějským ze servisu prachy, když vím,že to jde svépomocí...
Drátem s odporem...??? (já a elektrika moc nejdem do hromady)Nebo přípravkem? Jakým?
Tak já Ti napíšu jak jsem to dělal.
- Otevřu diagnostickou zásuvku
- spojím pin 7 a dobrou kostru ,podotýkám fakt dobrou kostru .Já jsem to přišrouboval pod šroub tlumiče a do pinu 7 jsem dal orig.pin BMW který tam patří.
- zapnu klíček do polohy 2
- počítám 12 sekund
- vytáhnu drát z pinu 7
- a je to.
Musí se fakt počítat dobře protože ,mě se to povedlo až na podruhé u má E 39ky.Na bráchově E 34ce napoprvé.
Hodně zdaru
PP
			
			
									
						
										
						- Otevřu diagnostickou zásuvku
- spojím pin 7 a dobrou kostru ,podotýkám fakt dobrou kostru .Já jsem to přišrouboval pod šroub tlumiče a do pinu 7 jsem dal orig.pin BMW který tam patří.
- zapnu klíček do polohy 2
- počítám 12 sekund
- vytáhnu drát z pinu 7
- a je to.
Musí se fakt počítat dobře protože ,mě se to povedlo až na podruhé u má E 39ky.Na bráchově E 34ce napoprvé.
Hodně zdaru
PP
Díky pánové, už jsem to zkoušel několikrát a myslím si, že jsem celkem manuálně zručný, a stále nic... Měl jsem seplej klíček i dobrý dvě minuty a nic... 
TAk mě ještě napadlo, jestli není něco se zásuvkou-ikdyž to je blbos, co by sní bylo,že jo.
Prostě to budu muset zkoušet tak dlouho, dokud nebudu dělat další servis...
 
Díky za rady a když se to povede, tak dám vědět,ju.
			
			
									
						
										
						TAk mě ještě napadlo, jestli není něco se zásuvkou-ikdyž to je blbos, co by sní bylo,že jo.
Prostě to budu muset zkoušet tak dlouho, dokud nebudu dělat další servis...
Díky za rady a když se to povede, tak dám vědět,ju.
Jestli si to spojil s kostrou v motoru tak to zkus s kostrou v tý zásuvce, já to dělám obyčejnou zkoušečkou 
http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=7000000096
do kostry zlehka natočim samořeznej šroub a přicvaknu krokodýla ze zkoušečky a už jen čekám, na čas nehledim,když to trvá dlouho tak to připojim znova,zapnu klíček a musí to jít
			
			
									
						
										
						http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=7000000096
do kostry zlehka natočim samořeznej šroub a přicvaknu krokodýla ze zkoušečky a už jen čekám, na čas nehledim,když to trvá dlouho tak to připojim znova,zapnu klíček a musí to jít
- 
				mamouschek
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 196
 - Registrován: pát 31.08.2007 00:00
 
