Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34 530i diagnostika ostrava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 02.10.2008 00:00
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 02.10.2008 00:00
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 02.10.2008 00:00
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Helldiver píše:Dovolim si povedat, ze v M30tkach sa trocha orientujem (okrem ineho som jeden ten motor rozobral a zasa poskladal do posledneho srobika), takze kludne sa rozpis aj tu.
Jedná se mi hlavně o spotřebu mám jí pořád stejnou a nezáleží jestli se snažím jezdit na spotřebu nebo tomu šlapu. Ta spotřeba je pořád někde okolo 20-22l Známý má e34 535i a říká že on má spotřebu tak 11-15l. Co s tím může být?
Ja mam tiez E34 535i a medzimesto s dialnicou neni problem za 10L ked sa dodruzuju rychlostne limity, cisto okresky pri dodrziavani limitov aj 8-9L, v skutocne cisto meststkej premavky, kratke trasy, studeny motor je spotreba ~17L, dost svizna jazda mimomesto je tak za 12L. 530i by mala zrat este tak o pol litra menej. Ako uplny zaklad by som skontroloval zapalovaciu sustavu (hlavne ci je palec s rozdelovacom OK), zmeral kompresiu (kompresny merac kupis za par stokorun) a pokial by to bolo OK a teda motor ma predpoklady k spravnemu chodu, tak by som sa vrhol na veci okolo a elektriku, teda: 1. zistit akekolvek netesnosti v sacom trakte, co sposobuje prisavanie falosneho vzduchu (najlepsie za chodu motor postriekat vsetky podozrive miesta denaturovanym alkoholom a ked sa zmenia otacky, hned vies ze to tam niekde prisava vzduch) 2. zmerat hodnoty dvoch, alebo troch (ked mas EML) teplotnych cidiel v termostate, 3. zmerat lambdasondu (s pribliznou presnostou to ide celkom dobre aj doma) 4. zmerat a skontrolovat volny chod vahy vzduchu, pripadne pritiahnut pruzinkove kolecko o 1-2 zuby, vacsinou uz byva po case pruzinka vytahana a tak vaha dava trosku vacsiu hodnoty ako by mala a bezi to na zbytocne bohatu zmes. Mas inak velky BC?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 02.10.2008 00:00
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Na lambdu pripojis merak (z nizkoodberovym FET vstupom) na cierny kablik a na zem, nastartuj motor, po nejakom case (20-30sekund) by sa mala lambda zohriat a "ozit", teda uvidis, ako rucicka (displej) meraku v pravidelnych intervaloch prechadza, z ~0.2V na ~0.7V a naspat... pri zvysenych otackach, by mala medzi tymito hodnotami kmitat rychlejsie, pokial sa napatie nemeni, lambda je v haji, ak po chvilke zostane zaseknute na hodnote viac ako 0-5-0,7V, je zmes prilis bohata. Tu je to popisane presnejsie:
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00753/f00753.htm
Hodnoty cidiel sa daju najist v nejakom manuali, skus google.
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00753/f00753.htm
Hodnoty cidiel sa daju najist v nejakom manuali, skus google.
Nechtěl jsem zakládat nové téma, takže píšu sem, snad to tak nevadí.
Chci se zeptat, je někdo v Ostravě, příp. v blízkém okolí, kdo by uměl diagnostiku dešťového senzoru, tzn. jestli je závada třeba někde v relé nebo v páčce nebo tedy v tom bazmeku na skle? A uměl by to levněji než origo servis? Děkuji
Chci se zeptat, je někdo v Ostravě, příp. v blízkém okolí, kdo by uměl diagnostiku dešťového senzoru, tzn. jestli je závada třeba někde v relé nebo v páčce nebo tedy v tom bazmeku na skle? A uměl by to levněji než origo servis? Děkuji
