
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 - přídavné topení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
- Klubové ID: 1104
no pravě výhody to bude mítMountainbiker píše:Používám, ale já v E39 už mám jenom jednu baterku. Ale je to samozřejmě super - auto je vyhřátý, přes okna vidíš - netřeba škrábat.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
- Klubové ID: 1104
Ber to tak, že se to holt někdy stát může... To je stejný, jako kdyby ses bál jezdit jenom kratší trasy, protože se baterka dostatečně nedobije. Já to také nepoužívám každý den, protože mám auto v garáži. Když ale potřebuju ráno jet brzy do práce, auto nechám přes noc venku a zatímco snídám kávu a borůvkový koláč, dálkovým ovladačem aktivuju topení a v obleku nastupuji již do vyhřátého auta... 

Já to měl v E34.Sám jsem si to tam domontovával.A tudíž jsem koupil i silnou baterku.Je jasný že pokud tam máš nějakou 65Ah baterku tak jí to vyždíme.Já tam dával 100Ah a i po třech půlhodinách,kdy jsem zapnul nezávislé topení,jsem nastartoval úplně v pohodě.aDAm píše:no pravě výhody to bude mítMountainbiker píše:Používám, ale já v E39 už mám jenom jednu baterku. Ale je to samozřejmě super - auto je vyhřátý, přes okna vidíš - netřeba škrábat.ale jestli je to u E39 použitelné, všude jsem se dočetl že to žere slušně baterku tak bych nerad přišel rano k autu a nenastartoval
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
Nazdar lidi,montuju do své E34 nezávislé topení.Původně tam bylo,ale někdo ho oddělal a to komplet včetně el.svazku,čerpadla nafty i trubky.Nechal mi tam jenom BC.Sehnal jsem NT z modelu bez klimy a já mám autoklimu.Jde mi o to že nemůžu nikde najít konektor na ventilátor topení,měl by to být plactatý čtyřpinoví konektor.Nemůže to být jiné?Měl jsem rozdělanou celou palubku kromě vršku a nenašel jsem ho.Jedíný konektor který na to pasuje je pod volantem.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510

Elektrické přídavné topení mají některé novější auta s CR motorem,protože motor má vysokou účinost a málo to topí.Ale to zase nemá nic společného s nez. topením které ohřívá vodu v motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Máš tam samozdřejmě benzínové, když máš benzín. Výfuk to má svůj a je to husý krk, který je veden u svodů. Spotřeba je cca 2-3 decky na hodninu (myslim), podívej se přesně jakej typ toho topení tam máš a najsi si k němu specifikaci.aDAm píše:ha a ja měl zato že to topení je jen elektricketakže to baští šťávu z baterky a ještě benzin jo ? jakou to ma tak asi spotřebu benzinu?
Používal si ho někdy? Krmit by ho měla ta baterka v kufru že? Předpokládám že tam je ještě od novoty takže proto je ko, tak jestli má cenu investovat do nove a to topení zprovoznit.Miguel píše:Máš tam samozdřejmě benzínové, když máš benzín. Výfuk to má svůj a je to husý krk, který je veden u svodů. Spotřeba je cca 2-3 decky na hodninu (myslim), podívej se přesně jakej typ toho topení tam máš a najsi si k němu specifikaci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Používal jsem ho, fungovalo, na to aby si nemusel ráno škrábat je to dobrý.aDAm píše:Používal si ho někdy? Krmit by ho měla ta baterka v kufru že? Předpokládám že tam je ještě od novoty takže proto je ko, tak jestli má cenu investovat do nove a to topení zprovoznit.Miguel píše:Máš tam samozdřejmě benzínové, když máš benzín. Výfuk to má svůj a je to husý krk, který je veden u svodů. Spotřeba je cca 2-3 decky na hodninu (myslim), podívej se přesně jakej typ toho topení tam máš a najsi si k němu specifikaci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Pokud bude venku mráz tak na vyhřáté auto zapomeň, ale je to lepší než drátem do oka. Vždycky jsem nastavoval oba časy hned za sebou, aby to hodinu přitápělo a při otevření auta se vyvalil vlažnej vánek, ale na odmražení skel to stačí.aDAm píše:právě na tohle ho chcu využít když tam jeMiguel píše:Používal jsem ho, fungovalo, na to aby si nemusel ráno škrábat je to dobrý.nastavit časovač a ráno sednout do vyhřátého auta