Je na konci railu na straně směrem do kabiny, vedou do něj tři drátky, povoluje se klíčem 22 pokud se nemýlím.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
PRESSURE SENSOR E39 530D
-
KamilAC
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
Konečně se mi povedlo zjistit důvod hlášky FUEL INJECT.SYSTEM, vadné vysokotlaké čidlo na railu dle diagnostiky. Je to to čidlo na konci railu, k jeho demontáži je nejspíš potřeba shodit sání a to je docela dost práce jen kvůli zjištění kódu. Proto se ptám, nevíte někdo jaké má číslo? Mám na mysli číslo BOSCH, kód BMW si můžu najít v ETK. Mám možnost mít ho za symbolickou cenu z Bosche přímo z fabriky, ale aby mi ho tam našli tak potřebuju jeho číslo. Pomůže někdo???
Je na konci railu na straně směrem do kabiny, vedou do něj tři drátky, povoluje se klíčem 22 pokud se nemýlím.

Je na konci railu na straně směrem do kabiny, vedou do něj tři drátky, povoluje se klíčem 22 pokud se nemýlím.
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Jmenuje se to Raildrucksensor, u Elitu to je pod číslem F00R000748, u Bosche 0 928 460 607, BMW číslo znáš.
Konektor je X2261, zapojení pinů :
1 - BRGN
2 - BLSW
3 - WSGE, kam to vede dál, najdeš ve WDS, to už umíš
Při odpojování toho konektoru musíš opatrně odehnout (=neulomit) tu zajišťovací pacičku na boku a šroubovákem tlačit na okraje pouzdra. Uvnitř je taková oválná gumička, která bývá přilepená. Takže netahat za dráty, ty kontakty tam dost špatně drží a hrozí jejich vytržení. Jejich dopíchnutí doporučuji zkontrolovat + prostříknout Kontoxem.

