Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

PRESSURE SENSOR E39 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#1 Příspěvek od KamilAC »

Konečně se mi povedlo zjistit důvod hlášky FUEL INJECT.SYSTEM, vadné vysokotlaké čidlo na railu dle diagnostiky. Je to to čidlo na konci railu, k jeho demontáži je nejspíš potřeba shodit sání a to je docela dost práce jen kvůli zjištění kódu. Proto se ptám, nevíte někdo jaké má číslo? Mám na mysli číslo BOSCH, kód BMW si můžu najít v ETK. Mám možnost mít ho za symbolickou cenu z Bosche přímo z fabriky, ale aby mi ho tam našli tak potřebuju jeho číslo. Pomůže někdo???
Je na konci railu na straně směrem do kabiny, vedou do něj tři drátky, povoluje se klíčem 22 pokud se nemýlím. :!: :!: :!:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Obrázek
Jmenuje se to Raildrucksensor, u Elitu to je pod číslem F00R000748, u Bosche 0 928 460 607, BMW číslo znáš.
Konektor je X2261, zapojení pinů :
1 - BRGN
2 - BLSW
3 - WSGE, kam to vede dál, najdeš ve WDS, to už umíš :D

Při odpojování toho konektoru musíš opatrně odehnout (=neulomit) tu zajišťovací pacičku na boku a šroubovákem tlačit na okraje pouzdra. Uvnitř je taková oválná gumička, která bývá přilepená. Takže netahat za dráty, ty kontakty tam dost špatně drží a hrozí jejich vytržení. Jejich dopíchnutí doporučuji zkontrolovat + prostříknout Kontoxem.

Obrázek
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#3 Příspěvek od KamilAC »

Jo s WDS už umím. :lol:
Mě šlo hlavně o to číslo Bosch, známej mi ho může přinést rovnou z výroby a nemusim za něj dávat nekřesťanský peníze. Tak dik moc.
Odpovědět