Zdárec,
potřeboval jsem na volno vytočit motor a zjistil,že mi jde na max 5470 ot. ( e-34, M-51 TDS). A drží je v pohodě. Nedalo mi to,tak jsem vyjel a na 3. stupeň jsem to kolem 150 km/h udělal taktéž. Tacho nadhodnocuje,to vím,ale otáčkoměr - to jsem neslyšel. Nikdy se mi u dieselu (jak BMW tak jiné značky) nestalo,aby šel přes papírový maximum,tenhle motor má mít ve 4800 zásek omezovače . (což jsem kdysi u 524 td nepříjemně poznal ).
Mám nějakej Tůzing v motoru,nebo snad závadu??? Palubky mám dvě (jedna blbla s Code),prohodil a stejný,v přístrojích to nebude.
Zkuste prošlápnout své kočáry a dejte vědět.
když šlápnu na volnoběh na plyn, tak to de zhruba až do 5500 ot...jinak za jízdy sem nikdy do červenýho nešel...tzn na trojku sem nikdy vic nez cca 130 nejel, ale jelo by to, tahne to porad dal...taky sem myslel, že tam omezovač bude v těch 4 800, ale nejni tam...
Díky,díky,
takže to znamená,že vyřazení omezovače má na svědomí chip ? Já jí mám rok,nikdy jsem se nesnažil jít moc vysoko (když mě nějaký octávista TDI nenas..l),je to můj čtvrtý bafík (a asi dvacáté auto...),oba nejsme nejmladší a snažím se ho šetřit. Sedlal jsem více TDS (v 3er,7er,Omega),přišlo mi,že tenhle jede nějak splašenějš. Ale,s tímhle výtočtem,nemůže to mít nějak vliv na funkci (nemyslím rostlináře )?
když jsem nedávno dělal emise, tak to ukazovalo to na měřiči emisí na neturál naplnej plyn 5250 ot/min, a na otáčkoměru bylo 5500 mám 525tds touring e34 rv.95, když jezdím normálně nejdu přes 3500ot. nezdá se že by byl nějak tuněný asi je to tak
Že by byla každá druhá s chipem ? Zkoušel jsem manželky vectru TDS,známých mondeo TD a passat TDI 130 PS a žádné nešlo přes papírovou max hodnotu. Na tohle jsou němci "pintlich". Pamatuji,že přetočit nešla ani sierra 2,3D,a to je historie.
Zdravim, ja mam taky problem na mojom td, ze ked napriklad na jednotke pridam plyn, a rozbieham sa do max otacok, pri urcitej hodnote mi auto uplne strati vykon. Je to normalne, alebo je niejaky problem?
Záleží,při jakých otáčkách. Mě to udělala 524 při předjíždění,ve 4800 se to rozeřvalo jakoby na neutrál a pak šel výkon dolů,jakoby se motor hltil. Měl jsem tenkrát sluníčko na slipech...
Těžko říct,tipuju turbo,ale těch věcí může být víc. Zkusil bych diagnostiku (nic nedělat,neměnit,jen aby zjistily závadu). Takhle to dělám já,když si nevím rady.
Tak nikdy jsem nezkoušel opravdové max. otáčky,nerad bych aby mi dal píst facku ,ale je fakt že do červenýho ho ženu docela často,ve 4800ot rozhodně není žádnej omezovač...
mám taky e34 touring a je fakt ze těch4800 tam je hned a dost často, motor s tím nemá nejmenší problém, takže to tak asi má bejt, vytáčí se to lehce jak na volnoběh tak i za jízdy a myslim že tam žádnej chip nemám