Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

z 5ky na 4ku

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rockheart
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: sob 21.06.2008 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od rockheart »

Taková věc se mi děje. Když podřazuju v otáčkách nad 2500, když odřadím, pustím spojku a následně přidám plyn, tak to tam dole jaksi kopne. Jakoby to trochu proklouzlo a zabralo až potom a kopne to. Dělá to jenom na těchto rychlostech, jinak v pohodě a potom následně ze 4ky na 5ku a po přídání plynu to taky kopne. Ne však vždy ale víc to dělá než nedělá. Prošlo jsme uložení kardanu, v pořádku. Přítlačák a diferák by to prý taky neměl být, to by prej dělalo u všech rychlostí. Dokážete poradit někdo??? Dík.
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Klubové ID: 950
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BMWPower »

Na jakém vozu???
rockheart
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: sob 21.06.2008 00:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od rockheart »

na 520íčku 06/2003.
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00
Klubové ID: 1637

#4 Příspěvek od mario42 »

tohle může dělat dvouhmotový setrvačník. Něco podobného jsem zažil na e34.
rockheart
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: sob 21.06.2008 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od rockheart »

mario42 píše:tohle může dělat dvouhmotový setrvačník. Něco podobného jsem zažil na e34.
tak tohle vypadá pravděpodobně. Potrvzuje to tento článek.

http://www.tipcar.cz/aktualizovano_prob ... -2506.html
Odpovědět