zdravim chcem dat montovat do mojho auta turbo chcel by som sa spytat ci to nejako neodpali motor alebo proste ci to vydrzi.... robil to uz niekto ? ake s tym mate skusenosti hm? diky za radu
nesranduj. To snad nemyslis vazne. Vymenit cely motor za silnejsi bude asi tak 20x jednoduchsie... Odhliadnuc od toho, ze napad s montazou turba na tento motor je sialeny napad.
Když opomenu to že to celé vyjde nejspíš dráž než je cena toho auta,tak platí to co tu bylo řečeno,montáž silnějšího motoru bude snadnější a hlavně levnější varianta
To je nápad koupit si 5tku s nejmenším motorem a dohánět výkon přídavným turbem.To je bezva nápad,když pominu pořizovací cenu,tak se takové auto bude i " dobře prodávat "
Na BMW R6 už pár lidí turbo dávalo ale rozhodně e39 520i není ten správný model a motor pro tuto úpravu. Kup si rovnou 528i a mát to cenově nastejno s prodejem a koupí jiného výkon bude lepší než po montáži turba a odladění za XX desítek tisíc Kč
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
A proc ne ? 520 Turbo ... neni to spatna vec...jel jsem v tom a je to OK akorat to sezere mega hafo mooooc penez ale potom to jede daleko lip nez 528....
spyro píše:A proc ne ? 520 Turbo ... neni to spatna vec...jel jsem v tom a je to OK akorat to sezere mega hafo mooooc penez ale potom to jede daleko lip nez 528....
spyro píše:A proc ne ? 520 Turbo ... neni to spatna vec...jel jsem v tom a je to OK akorat to sezere mega hafo mooooc penez ale potom to jede daleko lip nez 528....
Hlavně si tam nezapomen dát keramický písty , kovové těsnění pod hlavu ,a kovanou kliku z diesla ,ojniční ložiska typu SP(sputter)a vodní příšpryc at ti to aspon chvilku vydrží jezdit.A jezdit jen na okysličenou 102 benal.
Jo když je dost peněz,může být i vývoj.
OK neberu to že je potřeba do toho nacpat,ale o tom to je ?!?! jestli chce tak ať do toho jde.Samo že je ko...tina bochnout tam Tčko a hotovo ono to chce mega věcí!!!!Proč je tu každej proti přeplňování ? Jenom řikám JEL JSEM V TOM A JEDE TO DOBŘE !!!
spyro píše:A proc ne ? 520 Turbo ... neni to spatna vec...jel jsem v tom a je to OK akorat to sezere mega hafo mooooc penez ale potom to jede daleko lip nez 528....
Proboha mysli
Další takovej !!! Prostě myslím že když někdo chce foukat tak ať fouká !!! Jsou to jeho prachy !!! Jestli to udělá dobře tak to bude unikát a jestli to po...be tak to bude v haj..u. Jezdil jsi v něčem takovím ? Asi ne...já mám rád sny a jestli na to má,tak ať do toho jde !!!
Časem na to možná přijdeš. Pokud už by někdo chtěl přeplňovat R6 tak je logicky lepší 528 než 520. Ty motory jsou skoro stejný, akorát že 2,8 má větší potenciál. A ve finále zjistíš že za X krát míň peněz můžeš mít splašený stádo v 540 nebo v Mku...
Kup tam tuhle sadu a budeš jezdit jako král, hodí ti to přes 200 koní a pokud to nebudeš denně prasit tak to musí vydržet bez jakejchkoli úprav motoru. A za ty prachy neni co řešit. 528i ti pak bude koukat na záda a když se nasereš a našteluješ to na větší tlak tak posereš i 530i no a nedej bože když to ještě chipneš Já si to do svý 523i taky časem fláknu a ať si každej řiká co chce. Chce to s tim jezdit s rozumem a nehonit to jako pitomej. A když se vysere za rok za dva motor tak tam koupim novej za pár peněz a jede se dál. 540i kupovat nechci když vim že mam svý v cajku takže to neni tak blbej nápad jak tady lidi říkaj.