Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
540i startování
Ahoj,
může mě prosím někdo poradit ohledně startování E39 540iA? Je to bez-vanos, přestavba LPG AG-Autogas. Pokud auto stojí dýl jak 2 dny tak naskočí na poprvé. Pokud ale stojí hodinu-jeden den, tak točí zhruba 6s. Když načerpám naskočí taky v pohodě. S vypnutým LPG to dělá též.
Díky za rady, docela mě to štve.
může mě prosím někdo poradit ohledně startování E39 540iA? Je to bez-vanos, přestavba LPG AG-Autogas. Pokud auto stojí dýl jak 2 dny tak naskočí na poprvé. Pokud ale stojí hodinu-jeden den, tak točí zhruba 6s. Když načerpám naskočí taky v pohodě. S vypnutým LPG to dělá též.
Díky za rady, docela mě to štve.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Mám ten samej problém. Určitě to nějak rozkurvili ti plynaři. Kamarádovi dělal zástavbu LPG jeho kamarád - ladil to cca 2 dny. Nikdy se mu nestane, že by startoval déle jak 2 sekundy ! Většinou mu to chytne na škrtnutí.540david píše:Ahoj,
může mě prosím někdo poradit ohledně startování E39 540iA? Je to bez-vanos, přestavba LPG AG-Autogas. Pokud auto stojí dýl jak 2 dny tak naskočí na poprvé. Pokud ale stojí hodinu-jeden den, tak točí zhruba 6s. Když načerpám naskočí taky v pohodě. S vypnutým LPG to dělá též.
Díky za rady, docela mě to štve.
Já startuju třeba až na po 4.
Lehce mě to sere. Ale co nadělám - hovno.

Nic divneho. Mam taky M60 s LPG. Ono jde o to ze ti po jizde na LPG zustane zbytek plynu v sani kdyz to chcipnes. Za hodku prijdes k autu a plyn tam samozrejme jeste porad je.. Ale ty startujes na benal a o plynu v sani ridici jednotka nic nevi. Takze mas moc bohatou smes. On se s tim srovna, ale chvilku to trva. Vim o tom a tak kdyz vim ze pojedu hnedka, tak si na poslednich par metru namacknu benal abych vysal a spalil vsechen plyn. Pak nastartuju kdykoli bez problemu. Po dvou dnech stani motor naskoci protoze zbyvajici plyn "odvetral".
kralik píše:Nic divneho. Mam taky M60 s LPG. Ono jde o to ze ti po jizde na LPG zustane zbytek plynu v sani kdyz to chcipnes. Za hodku prijdes k autu a plyn tam samozrejme jeste porad je.. Ale ty startujes na benal a o plynu v sani ridici jednotka nic nevi. Takze mas moc bohatou smes. On se s tim srovna, ale chvilku to trva. Vim o tom a tak kdyz vim ze pojedu hnedka, tak si na poslednich par metru namacknu benal abych vysal a spalil vsechen plyn. Pak nastartuju kdykoli bez problemu. Po dvou dnech stani motor naskoci protoze zbyvajici plyn "odvetral".
chytrej kluk ma to vychytany




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Mám to samý - ať přepínám/nepřepínám - pořád je to to samý. Někdy potěší a chytnbe hned, ale to je málokdy.540david píše:Mě to dělá i když, to vypnu třeba 3 km před dojezdem. Pojedu teď na prohlídku po 10 tis. tak to hoši opraví!!!
Dík za rady....
Pak dej prosím tě vědět. Asi to taky někam zavezu na revizi. Akorát musím odchytit někoho, kdo tomu opravdu rozumí, aby mi to spíš nerozkurvili, jak to většinou bývá. Co si pak na nich člověk vezme.
