
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kľudový odber z batérie (klidový odběr z batérie) u e39
To je kravina. Natočit to musíš i po měsíci stání. Tedy za předpokladu, je-li baterka v poho. Jednou mi to taky překvapilo. Koupil jsem pro jistotu 100 Ah a mám klid. Je pravdou, že baterie dostává hodně zabrat při jízdě po městě. Start, stop, start, stop. To se logicky ty starty nestačí dobít a po několika dnech takového ježdění prostě jednou nenastartuješ. Někdo tady psal, že to co ti vezme start z baterie se dobije cca po 20ti minutách. Já delší stání řeším solárním panelem, který mi sic baterii nějak extra nedobíjí, ale udržuje jí v poho a dává nějaké mA právě pro stanby režim a alarm.. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Maxiczech píše:To je kravina. Natočit to musíš i po měsíci stání. Tedy za předpokladu, je-li baterka v poho. Jednou mi to taky překvapilo. Koupil jsem pro jistotu 100 Ah a mám klid. Je pravdou, že baterie dostává hodně zabrat při jízdě po městě. Start, stop, start, stop. To se logicky ty starty nestačí dobít a po několika dnech takového ježdění prostě jednou nenastartuješ. Někdo tady psal, že to co ti vezme start z baterie se dobije cca po 20ti minutách. Já delší stání řeším solárním panelem, který mi sic baterii nějak extra nedobíjí, ale udržuje jí v poho a dává nějaké mA právě pro stanby režim a alarm..
Pokud má auto v klidu odběr 0,5A tak ti to 100Ah baterku uplně vybije za 200 hodin, což je 8 dní a něco.. Takže to kravina asi nebude. Já mám jen 88Ah a je uplně nová BOSH Silver.
Pokud se tedy denně nejezdí a baterie se nedobíjí, logicky bude za týden KO.
Ale stejně je to divný...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Mám baterku v autě už asi dost starou, datum na ní není vidět, a vypadá snad jak původní.
Když si pustím v garáži muziku tak po hodině už nenastaruju. Buď to sériový rádio tolik žere, nebo kapacita baterie už za ta léta hodně poklesla.
Ale zas i po 14dnech kdy sem měl v zimě auto odstavené tak vpohodě naskočilo.
Dobíjet se stačí i při ježdění 10 minutových tras po městě, nikdy se nestalo že bych zničeho nic nenatočil.
Ale na nastartování benzínu asi stačí jen zlomek energie oproti dieslu
Když si pustím v garáži muziku tak po hodině už nenastaruju. Buď to sériový rádio tolik žere, nebo kapacita baterie už za ta léta hodně poklesla.
Ale zas i po 14dnech kdy sem měl v zimě auto odstavené tak vpohodě naskočilo.
Dobíjet se stačí i při ježdění 10 minutových tras po městě, nikdy se nestalo že bych zničeho nic nenatočil.
Ale na nastartování benzínu asi stačí jen zlomek energie oproti dieslu

[quote="Marten"][quote="Maxiczech"]To je kravina. Natočit to musíš i po měsíci stání. Tedy za předpokladu, je-li baterka v poho. Jednou mi to taky překvapilo. Koupil jsem pro jistotu 100 Ah a mám klid. Je pravdou, že baterie dostává hodně zabrat při jízdě po městě. Start, stop, start, stop. To se logicky ty starty nestačí dobít a po několika dnech takového ježdění prostě jednou nenastartuješ. Někdo tady psal, že to co ti vezme start z baterie se dobije cca po 20ti minutách. Já delší stání řeším solárním panelem, který mi sic baterii nějak extra nedobíjí, ale udržuje jí v poho a dává nějaké mA právě pro stanby režim a alarm..
[/quote]
Pokud má auto v klidu odběr 0,5A tak ti to 100Ah baterku uplně vybije za 200 hodin, což je 8 dní a něco.. Takže to kravina asi nebude. Já mám jen 88Ah a je uplně nová BOSH Silver.
Pokud se tedy denně nejezdí a baterie se nedobíjí, logicky bude za týden KO.
Ale stejně je to divný...
[/quote]
Tak to nemáš kámo něco v pohodě.
Je vyloučené, aby ti v režimu STANBY ukazoval měřák půl ampéry

Pokud má auto v klidu odběr 0,5A tak ti to 100Ah baterku uplně vybije za 200 hodin, což je 8 dní a něco.. Takže to kravina asi nebude. Já mám jen 88Ah a je uplně nová BOSH Silver.
Pokud se tedy denně nejezdí a baterie se nedobíjí, logicky bude za týden KO.
Ale stejně je to divný...

Tak to nemáš kámo něco v pohodě.
Je vyloučené, aby ti v režimu STANBY ukazoval měřák půl ampéry

takze borci, Jednotlive rady Bmw tzv. usinaj jinak.
samozrejme zalezi na vybave,ale i na dobastlene vybave(alarm,HF...atd)
ja osobne jsem dukladne otestoval e39 a ta usina NA 3 faze,kdy ta posledni skutecne nesmi presahnout 15min,po teto dobe musi byt klidovy odber mensi nez 0,009A(zde prave zalezi na te vybave)poud je odber vyssi opravdu nezbyva nic jineho nez poctive promerit kazdou pojistku,ale i tak neni vyhrano ,protoze na jedne pojistce je i nekolik spotrebicu energie.takze hodne zdaru.
pokud mate klidovy odber v poradku ,auto vam tyden stoji a nenakopnete,pak je baterie spatna a nebo neumerna vybave(tzn.ma minAH nez ma mit predepsana)
samozrejme zalezi na vybave,ale i na dobastlene vybave(alarm,HF...atd)
ja osobne jsem dukladne otestoval e39 a ta usina NA 3 faze,kdy ta posledni skutecne nesmi presahnout 15min,po teto dobe musi byt klidovy odber mensi nez 0,009A(zde prave zalezi na te vybave)poud je odber vyssi opravdu nezbyva nic jineho nez poctive promerit kazdou pojistku,ale i tak neni vyhrano ,protoze na jedne pojistce je i nekolik spotrebicu energie.takze hodne zdaru.
pokud mate klidovy odber v poradku ,auto vam tyden stoji a nenakopnete,pak je baterie spatna a nebo neumerna vybave(tzn.ma minAH nez ma mit predepsana)