
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Hlaska FUEL INJECT.SYSTEM
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
libovka píše:Podle mě ti na 99% odešel vstřik.Zajed na diagnostiku.
Vstrik? vstriku je tam prece 6. Uz se me stalo ze jeden odesel, ale normalne to jelo, obcas sel nepravidelne motor, ale jelo to.... Jasne ze to v tydnu napichnu a uvidime... Skocila tam ta hlaska na display a uz to dal nejelo

[/img]
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
starML píše:Když Ti jeden odešel tak, že se ucpal, přestal dávat nebo dával málo, tak to na 5 zbývajících jelo. Když Ti (asi) jeden odešel tak, že propouští, tak se ztratí tlak z railu a nejede to vůbec.
Hmmm, diky za nazor... No uvidime az se to napichne...Ja jen premyslim nad tim jestli to muze mit nejakou spojitost s tim ze me pred 14 dny menili turbo. Jestli tam neco nepo....Od te doby jsem ujel asi 1000 Km, no a najednou se to zastavilo a hodilo to tuhle hlasku....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
- Kontaktovat uživatele:
Co se tyce ucpaneho vstriku, tak u 530d jde o to, ze kdyz se ucpe jeden vstrik, tak te dalsich 5 proste nezachrani. Jde o to, ze u kazdeho vstriku je prepad, ktery vraci nadbytecnou naftu zpatky do okruhu. Pokud se jeden ucpe, muze se stat, ze nafta proste k dalsim vstrikum nedoleze. Je to z osobni zkusennosti....zadny vyplod fantazie...
...takze z osobnej skusenosti pri E39 a hlaske fuel injection system, som mal dva problemy, prvykrat to bola tlakova hadicka od turba k senzoru a bola to oprava za 2-3 tisic, ale to by ti musel ten motor slapat nepravidelne a citil by si,ze je tam problem so vzduchom. no a druhykrat to bol vstrik. su dve moznosti, bud ti podteka,alebo preteka
. od toho sa odvyja aj cena opravy. najlepsie je najprv zajst do bosch service car,tam su na to specialisti a moze ta to stat podstatne menej ako ked si ich das vymenit v autorizovanom servise. tam ta vymena jedneho vstriku stoji okolo 10 tisic aj s pracou a v bosch service car ta to bude cele stat okolo 10-12 tisic za repas vsetkych vstrikov. tak tolko moja skusenost.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
MSvihel píše:...typicke chyby pre E39 a obvzlast ked mas najazdene okolo 250 tisic km. keby som si mal dnes vybrat,tak uz do E39 nejdem. vyborne auto, pokial je ale v poriadku, problem je ale v tom,ze vacsinou v poriadku nie je.
Dik za rady...... fakt nechapu cim by to mohlo byt... Auto davam pravidelne doservisu, tankuju jen u shellu... tak proc se to furt sere...
... nemozes pochopit
. nie je to tvoja chyba, E39 je naozaj dost poruchove auto a pokial ide o vstriky,tak u E39 je to bezny problem, skratka hlavne ak uz mas okolo 200-250 tisic km najazdenych, tak s takymto niecim musis pocitat.nie je mi ale celkom dost jasne, ako mohli vobec v BMW dopustit,aby to fungovalo tak,ze ked jeden vstrik zacne pretekat,alebo podtekat,tak ti pocas jazdy vypne motor a hotovo.zda sa mi to fakt dost nebezpecne,aj ked ja som to zatial vzdy zvladol v pohode,ale neviem ako by to dopadlo,keby sa mi to stalo niekde na dialnici, v miestach, kde nie je odstavny pruh,alebo niekde na zakrute, na ceste 1.triedy, kde auta bezne lietaju okolo 100 km/h a viac.

Je to o tom že kvalitní servis, včetně majitele který si je vědom že má BMW a že to něco stojí mít BMW, tak při prvním náznaku vadného vstřiku (200tkm) se mění automaticky všechny vstřiky.tj.nikdy by němělo dojít k absolutnímu výpadku motoru kvůli vstřiku.tohle se stává většinou tak že když někdo zjistí že má vadný vstřik tak si řekne je to BMW musí to něco vydržet a jezdí dál až se stane tohle.tj.na vinně nikdy není auto,ale majitel, potom to dopadne tak že oprava někde na dovolené popř.někde na cestě stojí 2x tolik než kdyby se to udělalo hned.vím o případech že vstřiky mění automaticky po najetých 200 tkm ať jsou nebo nejsou unavené.je to o tom že CR vstřik udělá až 4 dávky na jeden zdvih tj.4x větší opotřebení jako u normálního ´´starého´´ (ne CR)vstřiku,který dává pouze 1xdávku/zdvih.navíc díky Bosch exchange systému už není repase tak finančně náročná jako dřív.
Marten píše:Takže repase 6 vstřiků stojí už kolem 12K??![]()
A co se vše repasuje?
Za tuhle cenu je max. repase vršků - při protékání do přepadu + kalibrace.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele: