potřeboval bych poradit.Stalo se mi u mojí e-39 to,že mi odešel katalizátor (drnčí a zvoní) ,ale navíc jsem ted zjistil,že nemá auto výkon.Na dálnici jede maximálně 160Km/Hod.Navíc když ho držím v otáčkách,tak se začne dusit.Mam v plánu vyměnit palivový filtr,vzduchový filtr,svíčky,olej.Máte někdo podobnou zkušenost.Říkal jsem si že by to mohl být ten palivový filtr (nikdy jsem ho neměnil - je původní).Odpovídalo by to tomu že při dlouhodobějším držení vysokých otáček se to začne dusit.Ale to že je to celkově bych spíše viděl na svíčku.Další možností je pohyb keramiky v poškozeném katu,která brání průchodu spalin.Nesetkal jste se někdo s něčím podobným.Děkuji za jakýkoli názor.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39,523i - malý výkon - vyřešeno výměnou katu
Ahoj všem,
potřeboval bych poradit.Stalo se mi u mojí e-39 to,že mi odešel katalizátor (drnčí a zvoní) ,ale navíc jsem ted zjistil,že nemá auto výkon.Na dálnici jede maximálně 160Km/Hod.Navíc když ho držím v otáčkách,tak se začne dusit.Mam v plánu vyměnit palivový filtr,vzduchový filtr,svíčky,olej.Máte někdo podobnou zkušenost.Říkal jsem si že by to mohl být ten palivový filtr (nikdy jsem ho neměnil - je původní).Odpovídalo by to tomu že při dlouhodobějším držení vysokých otáček se to začne dusit.Ale to že je to celkově bych spíše viděl na svíčku.Další možností je pohyb keramiky v poškozeném katu,která brání průchodu spalin.Nesetkal jste se někdo s něčím podobným.Děkuji za jakýkoli názor.
potřeboval bych poradit.Stalo se mi u mojí e-39 to,že mi odešel katalizátor (drnčí a zvoní) ,ale navíc jsem ted zjistil,že nemá auto výkon.Na dálnici jede maximálně 160Km/Hod.Navíc když ho držím v otáčkách,tak se začne dusit.Mam v plánu vyměnit palivový filtr,vzduchový filtr,svíčky,olej.Máte někdo podobnou zkušenost.Říkal jsem si že by to mohl být ten palivový filtr (nikdy jsem ho neměnil - je původní).Odpovídalo by to tomu že při dlouhodobějším držení vysokých otáček se to začne dusit.Ale to že je to celkově bych spíše viděl na svíčku.Další možností je pohyb keramiky v poškozeném katu,která brání průchodu spalin.Nesetkal jste se někdo s něčím podobným.Děkuji za jakýkoli názor.
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Čeče a co třeba váha vzduchu,je to docela častej problém a když je v mindži,tak se to takto projevuje!Elektro píše:Ahoj všem,
potřeboval bych poradit.Stalo se mi u mojí e-39 to,že mi odešel katalizátor (drnčí a zvoní) ,ale navíc jsem ted zjistil,že nemá auto výkon.Na dálnici jede maximálně 160Km/Hod.Navíc když ho držím v otáčkách,tak se začne dusit.Mam v plánu vyměnit palivový filtr,vzduchový filtr,svíčky,olej.Máte někdo podobnou zkušenost.Říkal jsem si že by to mohl být ten palivový filtr (nikdy jsem ho neměnil - je původní).Odpovídalo by to tomu že při dlouhodobějším držení vysokých otáček se to začne dusit.Ale to že je to celkově bych spíše viděl na svíčku.Další možností je pohyb keramiky v poškozeném katu,která brání průchodu spalin.Nesetkal jste se někdo s něčím podobným.Děkuji za jakýkoli názor.
Měl jsem stejnej problém a nakonec to byl snímač na klice.Ale pokud máš v háji ten katalizátor tak ho vyměn jako první.Jak je rosypanej tak utemuje průchod a pak to nejede.A snížením průtoku spalin to špatně vyhodnocujou lambdy.Taky se může stát že jak spaliny neodcházej tak se výfuk přehřívá a normálně jsem viděl jak se do výfuku vypálila díra.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
přesně to stejné se mi stalo ... je nutné vyměnit katalizátor, protože je neprůchodný ... mě jelo auto max80km/h
Dobre tak nikto nic. Tak mi aspon poradte, asi pred 500km sa mi zacal ozyvat katalyzator. Asi pri 1800 ot./min. si trochu zarezonuje a potom ho uz nepocut, auto ide normalne, spotreba neni vyssia, vyzera vsetko OK az na ten zvuk ktory sa sem tam ozyva. Neviete, kolko km s tym viem este najazdit? lebo mam ist jednu dlhu trasu a nechcem zostat vyset s upchatym vyfukom alebo niecim. Dakujem za kazdy nazor.
zyx66
zyx66
Takže už to mám opravené bylo to tím katem.Došlo to tak daleko,že auto jelo max 50Km/hod a spotřeba 30 a víc.Dokonce jsem slyšel,že když je poškozen kat, může se rosvítit i chyba motoru - musí na diagnostiku.Je to tím,jak se hromadí spaliny u lambdasond -tak nevědí co si o tom myslet
. Naštěstí nebyl můj případ.A ještě jedna zajímavá věc.Udajně může ta keramika vlítnout i do zadních částí výfuku a ucpat je.Je to pak na výměnu všech dílů.Takže děkuji všem za rady.
-
Oldman
- Registrovaný
- Příspěvky: 836
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Ostrava,Čr,Žilina,Sr
- Klubové ID: 1434
- Kontaktovat uživatele:
Vlez pod voz a pozri sa v akom stave je plechový obal katu, rezonovať može aj ten skorodovaný plech, inak je ťažko dať nejaké číslo km kolko možeš s tým najazdiť, pochybujem že to má niekto vysledované.zyx66 píše:Dobre tak nikto nic. Tak mi aspon poradte, asi pred 500km sa mi zacal ozyvat katalyzator. Asi pri 1800 ot./min. si trochu zarezonuje a potom ho uz nepocut, auto ide normalne, spotreba neni vyssia, vyzera vsetko OK az na ten zvuk ktory sa sem tam ozyva. Neviete, kolko km s tym viem este najazdit? lebo mam ist jednu dlhu trasu a nechcem zostat vyset s upchatym vyfukom alebo niecim. Dakujem za kazdy nazor.
zyx66
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Bohužel to tak je. Kamarádovi se vysypal KAT, nalítal dozadu a ucpal koncový tlumič. Takže nakonec musel měnit komplet (stejně chtěl "sportovní" konec)Elektro píše:Takže už to mám opravené bylo to tím katem.Došlo to tak daleko,že auto jelo max 50Km/hod a spotřeba 30 a víc.Dokonce jsem slyšel,že když je poškozen kat, může se rosvítit i chyba motoru - musí na diagnostiku.Je to tím,jak se hromadí spaliny u lambdasond -tak nevědí co si o tom myslet. Naštěstí nebyl můj případ.A ještě jedna zajímavá věc.Udajně může ta keramika vlítnout i do zadních částí výfuku a ucpat je.Je to pak na výměnu všech dílů.Takže děkuji všem za rady.
Caute. No nakoniec to bol rozsipany katalyzator. KAT mi chalani odmontovali, otvorili, vybrali keramiku a navarili dnu do katu kovovu rurku, ktora prechadza cez kat a namontovali naspat. Auto mi trochu lepsie taha a je teraz hlucnejsie, ale minimalne ako docasne riesenie to vyzera dobre. Chcem sa Vas opytat, ci toto riesenie znizi alebo zvysi spotrebu? Asi by malo znizit, ked mam viac vykonu a nebudem jazdit rychlejsie ako doteraz, ne? A druha otazka, moze vykuchany kat sposobit nejaky dalsi iny problem, napr. ze odide skor koncovy tlmic vyfuku alebo nieco ine? Dakujem za nazory.
zyx66
zyx66
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Přemejšlím časem taky o výměně katu,jelikož mám na autě nalítáno přes 240tis.km,takže jsem to konzultoval s p. Chovancem z AutoFren a např. na mou motorizaci dokáže sehnat náhradu kat zn. Bosal,kdy jeden dokáže sehnat za cca 3500kč,jelikož mám dva,tak celkem 7000kč.Zkus mu napsat,poradí ti,kolik by to stálo na to tvý a ták.Jinak mi nabízel i montáž s uděláním na originální příruby.Dle mýho jen vykuchat kat je blbost,problémy na emisích a velkej hluk.zyx66 píše:No ten smrad je paradny, az rozmyslam ze predsa len zozeniem nejaky katalyzator. Tie co sa predavaju ako nahrady za originaly su dobre? Tusim v autokelly to maju za nejakych 9.000 SKK, je to dobre alebo mam zhanat pouzity na vrakaci? Dik za rady
