E34tds - Když je v nádrží okolo 10 litrů, tak mi občas za jízdy při vyřazení na neutral skočí otáčky tak nízko, že chcípne motor najednou...
Když je v nádrži tak 25l a víc, tak už to nedělá...
Nevíte někdo o co jde?
Ty si přeci řešil to houpání otáček na volnoběh s tím občasným chcípáním,a radili ti přeci vyměnit ten vršek na čerpadle.Tak si ho měnil,nebo je to to samý?
já už do toho auta nehodlám dál vrážet kua hold koupil sme ho pozdě na to aby sem se dalo pečovat o něj .
Nehcete ho někdo? Ono teďka už vypadá moc pěkně po tom co sem do něj investoval, ale asi předchozí majitek byl hovado! ach jo..
Podle mýho by to chtělo celý nový vstřik. čerpadlo, jen ten vršek nepomůže..
neprodává někdo vstřik. čerpadlo po repasi třeba? Na e30 foru je nějaký inzerát, že prodá nové vstřik.čerp za polovinu, nevíte o to něco? A ještě se chci zeptat, auto má najeto 430 000km...takže čerpaldo už asi bylo repasovaný , tak dá se repasovat porduhé??
kup nové,vyjde levněji než repas a nové je nové.pohybuje se to od 10-15 tis Kč.potom už budeš mít navždy klid,většina problémů tds-ek je způsobená vyběhaným čerpadlem.a nikdo nějak nechápe že už po 150 tis.km je vše k.o. ale většinou bývá pravidlem že tyhle auta nemají najeto méně jak 300 tis.km tomu co je na tacháči se můžu jen zasmát.
Marten píše:Já mám na TDS najeto 330 000 Km. a čerpadlo je origo bez repase. Zatím všechno v pořádku.
Strašně moc záleží na kvalitě čepované nafta a ještě víc na pravidelných výměnách filtrů a kvalitě.... a při ceně filtru cca 800,- na něm každej blb škudlí... podle mě motor TDS se supr péčí je schopný najet 1000000 km...
A po jak dlouhé době nebo jakej interval se mění filtr?
Tak tenhle udaj by měl být vztažen na počet ujetých km... a to nevím po kolika... 50tis?? Já se to snažím měnit zhruba každý dva roky - a to těch 50 zhruba +- najedu. A to jsi mi připoměl, že taky přetahuju... klasika no...