Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problémek 34tds :)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#1 Příspěvek od Dresic »

E34tds - Když je v nádrží okolo 10 litrů, tak mi občas za jízdy při vyřazení na neutral skočí otáčky tak nízko, že chcípne motor najednou...
Když je v nádrži tak 25l a víc, tak už to nedělá...
Nevíte někdo o co jde?
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#2 Příspěvek od Dresic »

:?: nikdo neví? napadlo mě podávací čerpadlo K.O?
fafejta

#3 Příspěvek od fafejta »

Ty si přeci řešil to houpání otáček na volnoběh s tím občasným chcípáním,a radili ti přeci vyměnit ten vršek na čerpadle.Tak si ho měnil,nebo je to to samý?
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#4 Příspěvek od Dresic »

jj to uzž sme bohužel vyměnil :( a stejně pořád zlobí...už nevím co s tím..
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#5 Příspěvek od oldaf »

Podávacím čerpadlem to bejt může. Pokud nefunguje tak vstřikovací čerpadlo nedokáže vytáhnout posledních 10-15litrů nafty z nádrže
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#6 Příspěvek od Dresic »

já už do toho auta nehodlám dál vrážet kua :( hold koupil sme ho pozdě na to aby sem se dalo pečovat o něj .
Nehcete ho někdo? Ono teďka už vypadá moc pěkně po tom co sem do něj investoval, ale asi předchozí majitek byl hovado! :( ach jo..
Podle mýho by to chtělo celý nový vstřik. čerpadlo, jen ten vršek nepomůže..
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#7 Příspěvek od Dresic »

neprodává někdo vstřik. čerpadlo po repasi třeba? Na e30 foru je nějaký inzerát, že prodá nové vstřik.čerp za polovinu, nevíte o to něco? A ještě se chci zeptat, auto má najeto 430 000km...takže čerpaldo už asi bylo repasovaný , tak dá se repasovat porduhé??
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Marten »

A jak jsi přišel na to, že bylo repasované?? 8O
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#9 Příspěvek od Dresic »

tak zhruba 200 vydrželo první a 200 dálších po repasi...nebo tam majitel předchozí dával nový..to já nevím a nezjisítm...tak to beru jen tak logicky..
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#10 Příspěvek od tds »

není pravidlem že pumpa vydrží pouze 200 tis.km, znám auta které mají najeté to co ty s původní a bez problémů.
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#11 Příspěvek od Dresic »

to je dobře..a kam mám zajet to repasovat? Bosch servis?
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#12 Příspěvek od tds »

kup nové,vyjde levněji než repas a nové je nové.pohybuje se to od 10-15 tis Kč.potom už budeš mít navždy klid,většina problémů tds-ek je způsobená vyběhaným čerpadlem.a nikdo nějak nechápe že už po 150 tis.km je vše k.o. ale většinou bývá pravidlem že tyhle auta nemají najeto méně jak 300 tis.km tomu co je na tacháči se můžu jen zasmát.
Tomcat14
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: stř 10.05.2006 00:00

#13 Příspěvek od Tomcat14 »

524td - prodával jsem ho s najetými 650000km a s původním čerpadlem /bez problémů/. Jinak na čerpadla je machr pan Šíma z Málkova u Berouna.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Marten »

Já mám na TDS najeto 330 000 Km. a čerpadlo je origo bez repase. Zatím všechno v pořádku. :wink:
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od lenoch »

Marten píše:Já mám na TDS najeto 330 000 Km. a čerpadlo je origo bez repase. Zatím všechno v pořádku. :wink:

Strašně moc záleží na kvalitě čepované nafta a ještě víc na pravidelných výměnách filtrů a kvalitě.... a při ceně filtru cca 800,- na něm každej blb škudlí... podle mě motor TDS se supr péčí je schopný najet 1000000 km...
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#16 Příspěvek od Dresic »

to lenoch

A po jak dlouhé době nebo jakej interval se mění filtr?
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od lenoch »

Dresic píše:to lenoch

A po jak dlouhé době nebo jakej interval se mění filtr?

Tak tenhle udaj by měl být vztažen na počet ujetých km... a to nevím po kolika... 50tis?? Já se to snažím měnit zhruba každý dva roky - a to těch 50 zhruba +- najedu. A to jsi mi připoměl, že taky přetahuju... klasika no...:)
Odpovědět