Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 525TDS problem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332

#1 Příspěvek od STYDLY »

Koupil jsem si E39 525TDS najeto 220t. Ma problem s indikatorem teploty..., kdyz je auto zahrate ma stale ukazovat kolem poloviny...,ne? Moje ukazuje kolem pulky jen kdyz stoji..., kdyz je v pohybu tak se teplota pohybuje mezi koncem modreho policka do poloviny..., co by to mohlo byt? Dale se mi zda ze automat rasi nejak dlouho..., hlavne do kopce..., a myslim si ze je auto docela line...! Nemate nekdo nejakou radu na co vse bych se mel podivat....? Predem dik....
pekny39
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: stř 11.06.2008 00:00

#2 Příspěvek od pekny39 »

Ta teplota bude asi termostatem - vymenit. To razeni bude malo olejem v prevodovce.
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332

#3 Příspěvek od STYDLY »

pekny39 píše:Ta teplota bude asi termostatem - vymenit. To razeni bude malo olejem v prevodovce.

OK, dik! Vyzkousim ten termostat....., malo oleje? No nevim nekontroloval jsem to...., ale mam fakturu kde je uvedena vymena oleje + pretesneni prevodovky..., asi pred 5tis.! To razene se mi zda spatne mezi 70-100KM\h musim ubrat plyn aby to preradilo.... jinak to jakoby porad prerazovalo a podrazovalo...! Jak na tomto modelu casto automaticke prevodovky myslim klasicke.., bohuzel nemam steptonic. Ja jsem mel pred tim 735 e32 v automatu a tam mi asi pri300tis. automat odesel..., jel jen na zpatecku...!
Jinak k tomu problemu s vykonem... tak nad 3tis. otacek je zatach pekny.., ale tak do 2,5t to skoro vubec nejede.... No treba je to normalni..., jen se mi to zda brutalne pomale.., nebot predtim jsem mel MG ZT 190PS a to bylo o nicem jinem....!
Sirup
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: čtv 24.05.2007 00:00

#4 Příspěvek od Sirup »

nezapomen že TDSa zabírají zhruba od 2000otáček a takovej ten turbo efekt 2500ot avíš, kdy to už zabírá dost....todle třeba vyřeší chip...že ti to začíná dřív a plynuleji a je to lepší jízda.
Ale s tou převodovkou...těžko říct...zkus napíchnout na diagnostiku jestli něco řekne
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332

#5 Příspěvek od STYDLY »

Tak teplota vyresena..., mel jsem vypadnutou hadicku podtlaku co vede ke klapkam od radiatoru...! Tedka uz je to v pohode..., ten vykon asi tez v poradku..., ted uz jen prevodovka...!
Uživatelský avatar
hiteck
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: sob 01.01.2011 01:00

#6 Příspěvek od hiteck »

Mam podobnej problém,mohl bys mi nějak popsat kde to najdu?že bych to zkontroloval díkez
Odpovědět