Co s tím?? Startuje dobře studený i teplý motor. Když tomu zalomím tak to vůbec nejede (nechce se mu). Když na místě vytočím motor do 3 tis. a vyzkouším hadici od turba tak je tlakem ztuhlá (porovnával jsem s funkčním TDS a byla natlakovaná stejně), po prošlápnutí a vytočení vůbec nekouří. Kolem čerpadla prolíná nafta. Myslíte, že to bude chtít poladit čerpadlo?? Díky za rady-
tak záleží jestli se turbo měnilo a kolik má nalítáno atd....každopádně jestli to pocukává nebo podobný jevy tak to muže dělat to naftový čerpadlo pokud by byla prasklá hadice od turba ta cesta tak by si slyšel jak to syčí když dáš víc plynu...
Pokud ti někde sákne u čerpadla udělal bych čerpadlo a pokud to nepomuže tak repas turba nebo nejlépe obojí a máš na delší čas pokoj
brumlae34 píše:A co řídící vstřik, není v prdeli? Měl jsem něco podobnýho, chytalo to drželo volnoběch, ale bylo to hrozně zdechlý...
To je tvoje první TDS? Nebo nesrovnáváš to s nějakým čiplým TDS? Aby ti to nakonec nejelo dobře a nesrovnával jsi to s nějakým drakem... Ten řídící vstřik zkus - odpoj ho, otoč klíčkama a koukni jestli se ti rozsvítí kontrolka vstřiku. Zkus to třebas i projet, jestli ucítíš nějakou změnu výkonu. Tím prolínajícím čerpadlem to podle mě nebude, jestli to neteče jak drak.. Spíš bych taky viděl nějakou vadu, že buď turbo nedá dostatečný tlak nebo že řídící jednotka nepřidá podle tlaku turba naftu... testování ztvrdlé hadice na 3000ot není podle mě zas až tak vypovídající... zkus si třebas od toho svýho kámoše půjčit to čidlo tlaku...
Není to moje první TDS (já mám Omegu 2,5TD a 530D ) jedu na dovolenou a tudíš nemám teď možnost vyzkoušet to čidlo toho tlaku. Kontrolka řídícího vstřiku zhasíná jak má.
Jak přijedu tak vyzkouším tu hadičku k tomu čidlu tlaku (podle toho co píšeš, že by ŘJ nedávala v závislosti na tlaku více nafty mi připadá celkem logické). Vím, že zkoušet tlak hadice od turba není upně to pravé, ale je to jednoduché, rychlé a aspoň vím jestli turbo vůbec něco tlačí ne??
Marten píše:Není to moje první TDS (já mám Omegu 2,5TD a 530D ) jedu na dovolenou a tudíš nemám teď možnost vyzkoušet to čidlo toho tlaku. Kontrolka řídícího vstřiku zhasíná jak má. Jak přijedu tak vyzkouším tu hadičku k tomu čidlu tlaku (podle toho co píšeš, že by ŘJ nedávala v závislosti na tlaku více nafty mi připadá celkem logické). Vím, že zkoušet tlak hadice od turba není upně to pravé, ale je to jednoduché, rychlé a aspoň vím jestli turbo vůbec něco tlačí ne??
To rozhodně ano:) Kdyby bylo uplně hyn, tak netlačí vůbec... Tak krásnou dovču!!!
jestli zkoušíš tlak turba ohmatáním hadic tak s pánem bohem...na volnoběh nikdy nedostaneš z toho turba víc jak 0,5bar, plnící tlak je 1-1,2 t.j. taková zkouška je naprosto o ničem.pokud by to bylo turbem tak by to hulilo jak lokoška pokud to nejede a nehulí tak hledej příčinu někde jinde. začal bych diag.
tds píše:jestli zkoušíš tlak turba ohmatáním hadic tak s pánem bohem...na volnoběh nikdy nedostaneš z toho turba víc jak 0,5bar, plnící tlak je 1-1,2 t.j. taková zkouška je naprosto o ničem.pokud by to bylo turbem tak by to hulilo jak lokoška pokud to nejede a nehulí tak hledej příčinu někde jinde. začal bych diag.
No, kdyby bylo hyn turbo, tak by to hulit nemuselo. Prostě by nebyl tlak vzduchu v sání a ŘJ by jednoduše nepřidala naftu. Maník psal, že motor vytočil na 3000ot a pak šáhl na hadici, která ztvrdlá byla a tosamé udělal u TDS stojícího vedle. Tvrdost hadic byla srovnatelná a z toho se dá soudit, že se to turbo nějak točí, že něco dává a že tam ty vrtulky asi sou... ale samo to neříká vůbec nic o tom, jestli to tu atmosféru dá....
tds píše:jestli zkoušíš tlak turba ohmatáním hadic tak s pánem bohem...na volnoběh nikdy nedostaneš z toho turba víc jak 0,5bar, plnící tlak je 1-1,2 t.j. taková zkouška je naprosto o ničem.pokud by to bylo turbem tak by to hulilo jak lokoška pokud to nejede a nehulí tak hledej příčinu někde jinde. začal bych diag.
No, kdyby bylo hyn turbo, tak by to hulit nemuselo. Prostě by nebyl tlak vzduchu v sání a ŘJ by jednoduše nepřidala naftu. Maník psal, že motor vytočil na 3000ot a pak šáhl na hadici, která ztvrdlá byla a tosamé udělal u TDS stojícího vedle. Tvrdost hadic byla srovnatelná a z toho se dá soudit, že se to turbo nějak točí, že něco dává a že tam ty vrtulky asi sou... ale samo to neříká vůbec nic o tom, jestli to tu atmosféru dá....
hulilo by to! tds s nižším tlakem jak 0,6 prostě hulí.to zkoušení je prostě naprostá hloupost.chce to měřit a diagnostikovat.jinak takovému mechošovi co sáhně na hadici a řekne turbo je v pořádku už bych auto nedal!ale dělej jak myslíš.kdyby tam ty vrtulky nebyly tak už by ti to i zhltlo všechen olej v motoru...