Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Turbo E39 530D
-
George_007
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Klubové ID: 1884
- Kontaktovat uživatele:
A je to tady
. Zacoudilo se z vyfuku a turbo je v p.. Chci se zeptat, kdyz odejde turbo, mel by jit natocit motor? Me totiz nejde. Nekdo rika ze by to melo jet dal, akorat ze to netahne a nekdo rika ze to nejede, tak nevim
. Kazdopadne me to neslo ani nastartovat.. Jo a nove turbo pry stoji 33k, je to v poradku, nebo na me v servise neco zkouseji? 
-
George_007
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Klubové ID: 1884
- Kontaktovat uživatele:
-
koksicht
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 02.05.2008 00:00
- Klubové ID: 1546
- Kontaktovat uživatele:
jooo, motor toci, ale nechytlo to.. zacalo to tak ze sem slysel zvuk, jako kdyz je lozizko v pr..nebo nejaka vrtule...cim vetsi otacky, tim vetsi zvuk, bylo me hned jasny, ze to je turbo... a pak se z toho jeste zacoudilo... zkusil jsem s tim dojet do servisu, ale asi 1Km pred servisem hroznej kour, tak sem to nechal na chodniku a kamarad me odtahnul...potom pred servisem jsem to zkousel natocit a neslo to, jako kdyz tam nejde nafta... musism jezdit, proto sem s tim jel do servisu, nemel sem cas nekde hledat levne turbo, ale jak si to ted procitam, tak 33k je teda asi fakt trochu prehnany
.. ale frajer ze servisu me tvrdi ze to kupuju v nemecku a daval me cislo at si tam zavolam a zjistim ze opravdu tolik stoji...
-
George_007
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Klubové ID: 1884
- Kontaktovat uživatele:
-
George_007
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Klubové ID: 1884
- Kontaktovat uživatele:
Ano presne to same, akorat ja s tim jel opravdu opatrne taky do servisu, ale 20 km a v Prazskym trafficu se z toho opravdu hodne zacoudilo, tak sem vyjel na chodnik, nechal to stat nez me kamarad odtahnul na lane a pred servisem jsem to zkusil nastartovat a neslo to... jako kdyby tam nesla nafta, nevim... Uvidim co mi reknou v servise, netusim jestli mohlo odejit jeste neco
(... Jestli ano, tak se z toho fakt po....Akorat jeste resim tu cenu turba...tebe vyslo samostatne turba cca 1000 Eur, no a me ho cpou za 33k, takze me zacinaj srat... Clovek aby byl stale ve strehu, jestli na nej nekdo neco nezkousi... V hroznym state zijeme 
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Stalo s pracou 1480EUR, cena samostatneho turba bola okolo 1050eur.George_007 píše:Ano presne to same, akorat ja s tim jel opravdu opatrne taky do servisu, ale 20 km a v Prazskym trafficu se z toho opravdu hodne zacoudilo, tak sem vyjel na chodnik, nechal to stat nez me kamarad odtahnul na lane a pred servisem jsem to zkusil nastartovat a neslo to... jako kdyby tam nesla nafta, nevim... Uvidim co mi reknou v servise, netusim jestli mohlo odejit jeste necoairbone píše:Motor musi normalne naskocit a ist. Ked mi klaklo turbo, tak vydavalo to najprv hrozostrasne zvuky v otackach a motor nemal tah, za mnou dost velky kudol dymu. Na druhy den som s tym siel do servisu asi 5km, plechovy zvuk a hordy bieleho dymu, ale motor bezal a auto islo.(... Jestli ano, tak se z toho fakt po....Akorat jeste resim tu cenu turba...tebe vyslo samostatne turba cca 1000 Eur, no a me ho cpou za 33k, takze me zacinaj srat... Clovek aby byl stale ve strehu, jestli na nej nekdo neco nezkousi... V hroznym state zijeme
-
George_007
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Klubové ID: 1884
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych ty penize za praci taky neresil, myslim ze ti to tam udelali na 100%...airbone píše:no bohuzial, robili mi to priamo v BMW v holandsku. Tolko si zapyali. Este ze som NATO memeber, aspon DPH mi vratili (ale len za turbo, nie za pracu). Myslim ze tam bolo este nejaka suciastka zauctovana za 60eur, ale faktura bola po holandsky tak neviem co to bolo, mozno nejake tesnenie.
Me jen stale vrta hlavou proc me to potom neslo nastartovat
V republice je nekolik firem, ktere se zabyvaji repasemi turb. Dokonce jsou schopny tyto firmy dodat i na E39 a jine modely nove turba se zarukou. Nejlevneji vyjde, kdyz se v turbu nevylanou lopatky, pak takova repase vyjde nejlevneji, myslim, ze nejvyssi cena repase na BMW E39 530 d byla 17 litru i s vymenou vrtulky.
-
KALDA
- Registrovaný
- Příspěvky: 404
- Registrován: sob 02.08.2008 00:00
- Bydliště: Uh.Hradiště
- Klubové ID: 1805
Hola,tak kamosovi odeslo turbo minuly tyden,bylo to na e39 530d,mame servis takze jsme schaneli. Nakonec po protelefonovani nekolika firem nam bylo skoro fsude receno ze repas na 530d nedela poradne nikdo a kdo ho dela tak je to zbastlene s nejakych starych nerepasovanych dilu. Nakonec jsme objednali za 32k a za praci u nas dal 3k. Jinak se byl docela prekvapen s tim repasem,kdyby nam to rekla jen jedna firma,tak beru na vedomi ze si chce vydelat,ale opravdu nam to rekli v asi 5-6 firmach a cenofka od 32k do57k.
Něco jsem dělal na autě a přitom jsem sundal i "vysokotlakou" trubku vychazejici z chladice vzduchu za turbem a našel jsme tam olej, není ho moc odhadem tak 10ml a cela trubka uvnitř zasrana, atuto normalně jede, nekouří, motor v oleji nijak razantně neubývá v podstatě jsem za celou dobu tj. cca 25000 km doleval necelý litr, ale olej v sani mám. Můj odhad , že to nekde prosakuje v turbu.
Otázka, je to normální, co s tím, čím by to mohlo být zkrátka poradíte?
Apropo maletano to ma cca 90k mm
Otázka, je to normální, co s tím, čím by to mohlo být zkrátka poradíte?
Apropo maletano to ma cca 90k mm
Tak jsem vyměnil odlučovač oleje, náhodou to vyšlo přesně na třetí výměnu oleje, který jsme při té příležitosti vyměnil také.
Bylo to zasraté jak sviňa.
Uvidime co to udělá.
Tak mě napadá je někde popsáno (TIS?) co se má kdy měnit, případně co je součástí které servisní prohlídky?
Přiznám se bez mučení o tomto filtru jsme neměl ani tušení
Bylo to zasraté jak sviňa.
Uvidime co to udělá.
Tak mě napadá je někde popsáno (TIS?) co se má kdy měnit, případně co je součástí které servisní prohlídky?
Přiznám se bez mučení o tomto filtru jsme neměl ani tušení
