Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 528 motor M52 - občas škytne
Zdravím,
občas, když přechází motor M52B28 z klidného režimu jízdy např. město 50 km/h je tam čtverka asi 1500 ot. a postupně akceleruji 1/2 až plný plyn, auto si velmi lehce jakoby škytne. Je to opravdu jen někdy a zřídka.
Posřehnul jsem to v rozmezí od 1 do 4tis. otacek. Ve vysokých otačkách si neuvědomuji, že by to udělalo, ale je taky možné, že se to v ot. nad 4tis. jako by ztratí, že to není postřehnutelné.
1x se mi stalo, že motor citelně vynechal. Tehdy bylo hodně vody ve vzduchu, po dešti, ale už nepršelo. Ze silnice se odpařovala voda.
Svičky viděl mechanik někdy koncem ledna a řikal, že se zdají ok. Ale jak jsou tam dlouho to nevím.
Kdyz jsem parkrát jel na obyčejný 95 oktanů Shell nebo OMW, měl jsem dojem, že to udělalo častěji než když tam mam 95 V-POWER.
Před 14 dny jsem to v servise nechal dát na diagnostiku a zavada na motoru nebyla hlášena žádná.
A teď před pár dny mi zdechl motor, když jsem dojížděl na křižovatku a šlápnul na spojku abych vyřadil. Před tím auto stálo čumákem do kopce a asi 20-30 minut stálo a běželo na volnoběh se zaplou klimou. Pak jelo zase normálně.
Kde začít chybu hledat? A co postupně kontrolovat a vyměňovat?
občas, když přechází motor M52B28 z klidného režimu jízdy např. město 50 km/h je tam čtverka asi 1500 ot. a postupně akceleruji 1/2 až plný plyn, auto si velmi lehce jakoby škytne. Je to opravdu jen někdy a zřídka.
Posřehnul jsem to v rozmezí od 1 do 4tis. otacek. Ve vysokých otačkách si neuvědomuji, že by to udělalo, ale je taky možné, že se to v ot. nad 4tis. jako by ztratí, že to není postřehnutelné.
1x se mi stalo, že motor citelně vynechal. Tehdy bylo hodně vody ve vzduchu, po dešti, ale už nepršelo. Ze silnice se odpařovala voda.
Svičky viděl mechanik někdy koncem ledna a řikal, že se zdají ok. Ale jak jsou tam dlouho to nevím.
Kdyz jsem parkrát jel na obyčejný 95 oktanů Shell nebo OMW, měl jsem dojem, že to udělalo častěji než když tam mam 95 V-POWER.
Před 14 dny jsem to v servise nechal dát na diagnostiku a zavada na motoru nebyla hlášena žádná.
A teď před pár dny mi zdechl motor, když jsem dojížděl na křižovatku a šlápnul na spojku abych vyřadil. Před tím auto stálo čumákem do kopce a asi 20-30 minut stálo a běželo na volnoběh se zaplou klimou. Pak jelo zase normálně.
Kde začít chybu hledat? A co postupně kontrolovat a vyměňovat?
Ahoj bohužel ti neporadím kde je chyba, ale alespoň tě uklidním, že nejsi sám komu to takto lehce škube. Mně to dělá nejčastěji mezi čtverkou a pětkou, když přeřadím na pět a chci lehce přidat tak to škubne. Mechanik mi našel chybu na čidle otáček, vyměnil čidlo otáček za 2tis.
a ono si to cuká dál. Není to nic hroznýho tak to zatím asi řešit nebudu. Kdyby někdo měl podobnej problém na 523i a podařilo se mu ho odstranit tak poraďte. Díky M.

měl jsem stejný problém na 523, s postupem času to bylo horší a horší - na diagnostice nenašli nic - po 3 dnech je napadlo přezkoušet zapalovací cívky; 1 byla v háji úplně a další dvě skoro v řiti. dal jsem nové cívky a je po problémech. Podívej se, jestli máš cívky BOSCH - to jsou pěkné zmetky.....potom to reaguje jak na vlhko, tak i na špatný benzín....
díky za tip ráno na to mrknuradims píše:měl jsem stejný problém na 523, s postupem času to bylo horší a horší - na diagnostice nenašli nic - po 3 dnech je napadlo přezkoušet zapalovací cívky; 1 byla v háji úplně a další dvě skoro v řiti. dal jsem nové cívky a je po problémech. Podívej se, jestli máš cívky BOSCH - to jsou pěkné zmetky.....potom to reaguje jak na vlhko, tak i na špatný benzín....

Připojuji se,MateZ píše:Ahoj bohužel ti neporadím kde je chyba, ale alespoň tě uklidním, že nejsi sám komu to takto lehce škube. Mně to dělá nejčastěji mezi čtverkou a pětkou, když přeřadím na pět a chci lehce přidat tak to škubne. Mechanik mi našel chybu na čidle otáček, vyměnil čidlo otáček za 2tis.a ono si to cuká dál. Není to nic hroznýho tak to zatím asi řešit nebudu. Kdyby někdo měl podobnej problém na 523i a podařilo se mu ho odstranit tak poraďte. Díky M.

To škubání se mi projevuje naprosto stejným způsobem.
Určitě dejte vědět, jestli na něco přijdete

Díky.
asi to bude nemoc x23i neb mi to taky občas škytne..
.. a nejvíce mi štve když na 1 nebo 2 v cca 1500ot/min sešlápnu plnej tak se začne sbírat / škyt / začne se zbírat razantněji / škyt / táhne asi tak jak má..
.. jeden čas mi to taky dělalo když jsem jel bez plynu a pak lehce přidal tak škyt v horším případě dvojtej škyt
svíčky nevím jak na tom jsou..? cívky Bosch
.. a nejvíce mi štve když na 1 nebo 2 v cca 1500ot/min sešlápnu plnej tak se začne sbírat / škyt / začne se zbírat razantněji / škyt / táhne asi tak jak má..

.. jeden čas mi to taky dělalo když jsem jel bez plynu a pak lehce přidal tak škyt v horším případě dvojtej škyt

svíčky nevím jak na tom jsou..? cívky Bosch
Dnes mi chcipnul motor na vytocenou jednicku nekde okolo 4-5 tis. ot. tesne pred tim, nez jsem vyslapnul spojku - auto prestalo jet a po vyslapnuti spojky to zdechlo. (Benzin OMW Carrera 95)
V pulce cervna jsem byl na diagnostice a ta nic neukazala. (viz prvni prizpevek tohoto tematu)
Od te doby vse celkem v pohode, škytani od meho posledniho prizpevku se zmirnilo az ustalo. Jednoduse si nemuzu vybavit, kdy jsem si toho vsimnul naposled.
Jezdim na OMW Carrera 95 nebo Shell V-Power 95.
1x jsem tankoval i obycejnou 95 u Benziny a taky ok.
Kdyz nad tim premyslim - vypadek nekolika civek (treba 3) prece nemuze motor uplne zastavit - jeste ke vsemu, kdyz otacky padaji z 4-5 tisic!??
Diagnostika ukaze vadnou civku? Resp. jak poznam ktera civka je v haji?
Jak poznam, ze je v haji snimac otacek klikovky?
(Opakuji, ze diagnostika v puli cervna chybu motoru neukazala.)
Auto ma najeto cca 150tis. Od cervna jsem najel tak 2-3tis. km
V pulce cervna jsem byl na diagnostice a ta nic neukazala. (viz prvni prizpevek tohoto tematu)
Od te doby vse celkem v pohode, škytani od meho posledniho prizpevku se zmirnilo az ustalo. Jednoduse si nemuzu vybavit, kdy jsem si toho vsimnul naposled.
Jezdim na OMW Carrera 95 nebo Shell V-Power 95.
1x jsem tankoval i obycejnou 95 u Benziny a taky ok.
Kdyz nad tim premyslim - vypadek nekolika civek (treba 3) prece nemuze motor uplne zastavit - jeste ke vsemu, kdyz otacky padaji z 4-5 tisic!??
Diagnostika ukaze vadnou civku? Resp. jak poznam ktera civka je v haji?
Jak poznam, ze je v haji snimac otacek klikovky?
(Opakuji, ze diagnostika v puli cervna chybu motoru neukazala.)
Auto ma najeto cca 150tis. Od cervna jsem najel tak 2-3tis. km
cívky se přeměřujou, podle toho poznaš jestli je v řiti.
Jinak to že to chcípá by mohlo bejt snímačem klikovky. Taky mi to dělalo, akorát na neutrál když jsem stál. Za jízdy nikdy, ale to nic neznamená.
V servisu mi rovnou řekli i bez diagnostiky, že jestli to samo o sobě chcípá, tak že je snímač kliky před smrtí. A byl.
Jinak to že to chcípá by mohlo bejt snímačem klikovky. Taky mi to dělalo, akorát na neutrál když jsem stál. Za jízdy nikdy, ale to nic neznamená.
V servisu mi rovnou řekli i bez diagnostiky, že jestli to samo o sobě chcípá, tak že je snímač kliky před smrtí. A byl.
Na volnobeh mi to samo od sebe chciplo 1x v puli cervna. Od te doby az ted v tech 4-5tis.Pekys píše:cívky se přeměřujou, podle toho poznaš jestli je v řiti.
Jinak to že to chcípá by mohlo bejt snímačem klikovky. Taky mi to dělalo, akorát na neutrál když jsem stál. Za jízdy nikdy, ale to nic neznamená.
V servisu mi rovnou řekli i bez diagnostiky, že jestli to samo o sobě chcípá, tak že je snímač kliky před smrtí. A byl.