jak upravit vykon na e60 530d??
-
ka_p
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned 15.06.2008 00:00
-
sonyk02
- Registrovaný
- Příspěvky: 486
- Registrován: stř 16.11.2011 01:00
- Bydliště: Vysočina
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
peco1111
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 01.12.2009 01:00
- Klubové ID: 2244
-
m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
-
Couloo
- Registrovaný
- Příspěvky: 417
- Registrován: stř 21.01.2009 01:00
- Bydliště: Ostrava
Na CHIP motoru, je tady spoustu témat. Je jich dost pozitivních i negativních ale já se toho nikdy nebál a měl jsem moje auta všechny chipnuté. Seat Toledo,Octavia,Superb E39 530d a nakonec i E60 160kw(automat). Asi určitě taky záleží na tom, jaký jsi řidič. Pokud jako já, chceš mít větší výkon pouze na to, že víš že ho tam máš a použiješ ho fakt sem tam jak je třeba anebo jsi jeden s těch, co do auta sednou a ten krouťák jim fakt dělá dobře a šlapou na podlahu nonstop, tak ten motor zrušíš asi dříve než auto bez chipu. I když osobně znám několik hovad, které zrušily několik motorů a turb atd jen proto, že jezdily jako hovada a pak to svedli na špatně provedený CHIP. Moje auta s chipem neměly nikdy žádný problém. Momentální E60 530d 160kw má cca 185kw a už rok jezdí v pohodě a dokonce s nižší spotřebou. Ta moje E39 530d byla ze 142kw chiplá na 155kw a jezdí v poho už 3rok. Možná má někdo na to jiný názor ale já jen napsal ten můj.Takže já se toho osobně nebojím a investice do chipu na E60 byla 3 500kč a je to fakt rozdíl a velká spokojenost.
-
m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
triogenn
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: pon 26.11.2012 01:00
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
to ti je málo?triogenn píše:taky přidám něco do mlýnku,je tu člověk orientujicí se v motorech M57N?Vlastním 525 (130kw) a časem plánuju pár uprav,ví někdo v čem se liší s 530D kdomě objemu?Osobně si myslím že bude minimálně jiné turbo a vstřiky?
jinak je to tak, turbo vstřiky jsou jiný, sání je třeba ale stejný s třílitrem..
bavil sem se s člověkem kterej nějak dostal vstřiky z 30D na 25D (130kw), ale už řikal že za tim stály větší úpravy.. upřímě bych se na nějaký úpravy asi vysral.. nestojí to za to riziko, to už je lepší prodat a sehnat silnější verzi jak tady píšou ostatní..
-
triogenn
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: pon 26.11.2012 01:00
super díky za info.zřejmě si ale nerozumíme,můžu prodat a koupit 535d..ale nechciJendix píše:to ti je málo?triogenn píše:taky přidám něco do mlýnku,je tu člověk orientujicí se v motorech M57N?Vlastním 525 (130kw) a časem plánuju pár uprav,ví někdo v čem se liší s 530D kdomě objemu?Osobně si myslím že bude minimálně jiné turbo a vstřiky?
jinak je to tak, turbo vstřiky jsou jiný, sání je třeba ale stejný s třílitrem..
bavil sem se s člověkem kterej nějak dostal vstřiky z 30D na 25D (130kw), ale už řikal že za tim stály větší úpravy.. upřímě bych se na nějaký úpravy asi vysral.. nestojí to za to riziko, to už je lepší prodat a sehnat silnější verzi jak tady píšou ostatní..
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
