Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

524td otacky same do 6000!!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
xtreme
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: slovensko, zilina

#1 Příspěvek od xtreme »

kks.. brutal problem..

zacalo to cestou do ceska, vsetko v pohode, len akonahle sme presli hranice, klesli mi otacky na cca 600 a auto akoby sa islo zadusit..

ked som vypol motor na pumpe, nie a nie nastartovat.. pekne tocilo aj obcas naskocilo ale len tak na 10s, potom zhaslo.. vobec nereagovalo na plyn..

potom sme to roztiahli a naskocilo (diki renovi rainsovi).. tak sme stastne dosli domov... ale uz doma ked som to nechal schladit turbo, zrazu otacky vyskocili na 2,5tisica a potom hned na 6000 a strasne to dymilo...
tak som vypol kluc a po chvili skusil zase startnut.. to iste.. :cry: :cry:
neda sa s tym nikde ist.. neviem co s tym..

kamos spominal snimac polohy pedala, neviem.. alebo cerpadlo?

kks.. uz som zufaly z toho auta,.. ked uz to konecne vyzeralo ze sme problem s elektrikou vyriesili, objavi sa dalsi.. a vacsi.. boze

chalani, privitam kazdu radu.. je to surne, diki moc
fafejta

#2 Příspěvek od fafejta »

U tds,když odpojíš konektor čidla otáček tak také vyletí otáčky do stropu,tak bych asi začal hledat chybu tam.Může být i špinavý a špatně čte.
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#3 Příspěvek od kavanda »

tak to si děláš prdel,že jsi to roztahoval!
Každopádně to může být mnoho činitelů,které odhalí většinou diagnostika.
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dzonnek »

ty jako já bych se toho taky nebál to roztahovat i když to má řemen protože pokud spokju pustíš plynule a nedostane to kopanec jako prase a ten rozvodák není 1km před prasknutím tak to nemuže nic udělat...Mluvím z vlastní zkušenosti a dokáži si představit co se děje při startu přes startér v motoru a nebo při roztahování..
A stímhle problémem sem slyšel že když ti foukne turbo dostane se ti olej do sání a začne to jet na olej a vyběhnou otáčky kam to až může ale to pak nejde vypnout. Tys tu psal že jsi to vypnul klíčkem..Každopádně na diagnostiku a tam se uvidí.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#5 Příspěvek od oldaf »

Souhlasím s tebou, když motor vydrží tu ránu od startéru tak mu tahání při pomalém poušťení spojky nemůže ublížit. Roztahovat se nesmí jen auto s katalizátorem
benny24
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: sob 24.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od benny24 »

napiš toho víc co to dělá u 2,4 td ti diagnostika moc neřekne. jak to kouří černě modře bíle co teplota kolik si jel když ti to začlo dělat netáhneto atd.palivový filtr kdy ho naposledy kdo měnil a rozvody jestli ti to neskočilo o zub :(
fafejta

#7 Příspěvek od fafejta »

oldaf píše:Souhlasím s tebou, když motor vydrží tu ránu od startéru tak mu tahání při pomalém poušťení spojky nemůže ublížit. Roztahovat se nesmí jen auto s katalizátorem



No ale ten drc od stateru je z 0 na cca 300ot/min. a ten drc přes kvalt bude z 0 na cca 1000ot/min takže bych si to nelajs,bylo by to docela drahé experimentování,je to tak 50/50% i u novýho řemene natož na jetém.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#8 Příspěvek od oldaf »

Ne že bych auta startoval roztahováním , auto musí chytat na startér ale za těch 20let jsem taky pár aut roztáhl a nikdy nic neruplo ani nepřeskočilo :D
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od dzonnek »

souhlasim s olafem:) Akorat ja mam tech zkusenosti o par let mene:)
xtreme
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: slovensko, zilina

#10 Příspěvek od xtreme »

[quote="benny24"]napiš toho víc co to dělá u 2,4 td ti diagnostika moc neřekne. jak to kouří černě modře bíle co teplota kolik si jel když ti to začlo dělat netáhneto atd.palivový filtr kdy ho naposledy kdo měnil a rozvody jestli ti to neskočilo o zub :([/quote]

takto.. auto vubec nejede, a ty otacky vyskocili kdyz jsem auto odstavil ze necham schladit turbo.. zrazu otacky do cervenej, a cierny dym..
filtry a rozvody som chtel menit ted, ale nejdrive to musim spojazdnit..
na teplotu si davam bacha..
no, skor nez som to roztahoval, mi cestou klesli otacky tak ze motor se sel zadusit, nechapal som proc. tak som to odstavil uz na miste, a uz jsem ho nenastartoval.. nemal som inu moznost len to roztiahnut.. este ze bol chalan taky ochotny.. diki moc RenoRains... nevim co bych tam delal..
xtreme
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: slovensko, zilina

#11 Příspěvek od xtreme »

na diagnostike vypisalo snimac otacek.. ale netusim ktery.. :?
xtreme
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: slovensko, zilina

#12 Příspěvek od xtreme »

fafejta.. zrovna tebe jsem chtel napsat, kukam ze se vyznas.. taak to cidlo otacek kde najdu? netusiiim...

ale vypisalo mi to ten snimac otacok.. kolik ich je u 524td? na prevodovke je jeden, ale dalsie neviiim
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Butch5 »

Kamo je to generator impulsu klikove hridele. Tds to ma pod starterem, je to proste cidlo na jeden sroubek a jde k nemu kablik, mel jsem stejny problem u byvale E34 TDS, nastartujes motor a hned jde do plnych. Vymenis cidlo a je hotovo !!!!
xtreme
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: slovensko, zilina

#14 Příspěvek od xtreme »

super, to som rad.. dobra nahoda, tipoval som to tiez na to.. prave som ho vysroboval.. :lol: :lol: vymenim ho a uvidime.. dam vediet.. zatim diiiik
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#15 Příspěvek od elektrik »

čeho se bojíte? já už roztahoval tolik aut i co měli katalizator. On ten řemen jen tak nepřeskočí. Myslim si že by ste se museli hodně snažit z velkýho kopce při zařazený jednočce pustit spojku třeba v 80 aby se stim něco stalo a to by bylo spíš štěstí:) Když se nám vybila prve baterka u nové handy acord na horach tak co myslíte? :)))) že tam budu někde mrnout a shánět někoho kdo má startovací kabely po celejch horach? to tak a to měla najeto jen 2000 km:)))) jezdí do dneška:)
elektrik
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň

#16 Příspěvek od elektrik »

to čidlo stačí změřit multimetrem jakej má odpor. Takle z hlavy to nebvim ale měl bys naměřit něco mezi 300 a 1000 ohmů. Bud to něco ukáře pak je ok a pokud ne tak je v háji. Dost často to bývá překlesanym kabelem který staří opravit.
xtreme
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: slovensko, zilina

#17 Příspěvek od xtreme »

myslim ze to cidlo bude v haji.. bo nejakej fachman to tam ,,opravoval" takou hmotou ako purpena... :roll: skoda slov..
skusim ho vymenit, uz len cakam kedy pride..
xtreme
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: slovensko, zilina

#18 Příspěvek od xtreme »

chalani a elektronicke vstrekovacie cerpadlo ste uz niekto nastavovali? ako viem ze dava naftu zrovna ked ide piest hore, cize ked je vzduch stlaceny?

da sa to nejak aj doma nastavit, alebo len cez pocitac? viem ze to bude treba doladit cez pocitac, ide mi len o to, aby som tam vlastne dosiel.. chapete..
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#19 Příspěvek od ACDC »

Brácha TDS v Itálii roztlačoval,když se mu podělal altik(ten jsme na dálku spravili)Poradil jsem použít Aku z bufiku a podařilo se.
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od dzonnek »

Přesně tak auto můžeš vždy roztlačit(roztáhnout) ničemu to nevadí. A co 524td?? již je závada odstraněna?? Doufám že to bylo jen to čidlo :wink:
Odpovědět