Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e60 automat a 300 tis. km
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř 16.04.2008 00:00
- Bydliště: SR
gogoho píše:Automatu bych se nebál, pokud na něm byl měněnej olej atd.... Spíš toho motoru.....Jsou lidi co na tom maji 300tkm..a maji vše ok a bez problému......a jsou lidi co už maji po 100tkm novej motor......Je to kus od kusu a o chování člověka k autu......U 530D bych se já osobně bál dalších investic....
Mám 530dA a podľa toho čo mi povedal servisák v BMW na E60 sa olej v automate nemení.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte 19.12.2006 01:00
- Bydliště: Chodov u Karlových Varů
- Klubové ID: 860
Podle servisáku se olej měnit nemusí,to mi řekli i u e36,i e39 ale je to na každým jak se k tomu postaví.Už jsem se setkal s případama že po výměně oleje v rychlostce šla postupně do kytek.Ale já osobně taky olej v rychlostce neměním,zatím jsem neměl nejmenší problém.na_nervy_z_iDrivu píše:gogoho píše:Automatu bych se nebál, pokud na něm byl měněnej olej atd.... Spíš toho motoru.....Jsou lidi co na tom maji 300tkm..a maji vše ok a bez problému......a jsou lidi co už maji po 100tkm novej motor......Je to kus od kusu a o chování člověka k autu......U 530D bych se já osobně bál dalších investic....
Mám 530dA a podľa toho čo mi povedal servisák v BMW na E60 sa olej v automate nemení.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř 16.04.2008 00:00
- Bydliště: SR
Srandik32 píše:Podle servisáku se olej měnit nemusí,to mi řekli i u e36,i e39 ale je to na každým jak se k tomu postaví.Už jsem se setkal s případama že po výměně oleje v rychlostce šla postupně do kytek.Ale já osobně taky olej v rychlostce neměním,zatím jsem neměl nejmenší problém.na_nervy_z_iDrivu píše:gogoho píše:Automatu bych se nebál, pokud na něm byl měněnej olej atd.... Spíš toho motoru.....Jsou lidi co na tom maji 300tkm..a maji vše ok a bez problému......a jsou lidi co už maji po 100tkm novej motor......Je to kus od kusu a o chování člověka k autu......U 530D bych se já osobně bál dalších investic....
Mám 530dA a podľa toho čo mi povedal servisák v BMW na E60 sa olej v automate nemení.
Presne tak ... pokial mi nehlási PC problém a radí úplne skvelo tak to nechám tak ako to je. Mám 129 tis. km a musí vydržať omnoho viac. Môj odhad / a to je odhad nie automechanika / min. 5OO tis. km bez zásahu....
Druhá vec je že ja jazdím dlhšie cesty a žiadna divočina.... Rýchlo to ano ale plynulo ......
Možno neaký pilot čo to "nešetrí" je iného názoru....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob 10.05.2008 00:00
no tak toho bych se už bál - osobně bych si nekoupil nic takovýho. Moje osobní zkušenost s auty našich zákazníků - počítej určitě se vstřikama, turbínou a stoprocentně do cca 50t km s převodovkou.
takže když to tak počítám, tak to aby sis odložil bokem ještě dalších cca 100t Kč, protože tohle prostě potká každýho - bohužel...
podle mě by si nikdo neměl nadělit nic takovýho, pokud předem nepočítá s tím, že ho to bude stát to zmiňovaný kilo, protože pak bude nepříjemně překvapenej...
ty nový auta už nejsou, co to bývalo dřív - na starých e34 ještě všechno vydrželo milion kilometrů, dnes už to je všechno vyhnaný na výkon, na co nejnižší emise a na co nejnižší váhu a co nejmenší spotřebu a to se všechno musí někde projevit. O přeelektrizovaný celý soustavě všeho co v autě je už ani nemluvím...
měli jsme tady jednu 530d, která měla najeto 350.000km a pán to najel za 3 roky - a když jsem viděl faktury (protože jezdil do značkovýho servisu...), tak jsem se málem poblil - celkem nechal na servisu pokud si to dobře pamatuju 1.400.000,- (za 3 roky od koupě novýho auta...). To bych to auto už asi po dvou letech radši zapálil. Jo a to byl vlastně krám s manuální převodovkou, na tom autě se za ty 3 roky vyměnilo fakt snad všechno co šlo, jenom kromě tý převodovky a sedaček a karoserie
takže když to tak počítám, tak to aby sis odložil bokem ještě dalších cca 100t Kč, protože tohle prostě potká každýho - bohužel...
podle mě by si nikdo neměl nadělit nic takovýho, pokud předem nepočítá s tím, že ho to bude stát to zmiňovaný kilo, protože pak bude nepříjemně překvapenej...
ty nový auta už nejsou, co to bývalo dřív - na starých e34 ještě všechno vydrželo milion kilometrů, dnes už to je všechno vyhnaný na výkon, na co nejnižší emise a na co nejnižší váhu a co nejmenší spotřebu a to se všechno musí někde projevit. O přeelektrizovaný celý soustavě všeho co v autě je už ani nemluvím...
měli jsme tady jednu 530d, která měla najeto 350.000km a pán to najel za 3 roky - a když jsem viděl faktury (protože jezdil do značkovýho servisu...), tak jsem se málem poblil - celkem nechal na servisu pokud si to dobře pamatuju 1.400.000,- (za 3 roky od koupě novýho auta...). To bych to auto už asi po dvou letech radši zapálil. Jo a to byl vlastně krám s manuální převodovkou, na tom autě se za ty 3 roky vyměnilo fakt snad všechno co šlo, jenom kromě tý převodovky a sedaček a karoserie

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ja si naopak myslim, ze pro diesel je automat daleko lepsi reseni, protoze ty razy jsou hydrodynamickemu menici skoro ukradeny, coz se neda rici o spojce a normalni prevodovce. Ono dokonce puvodni koncepce dieselu byla takova, ze budou jen s automatem, aby vykompenzoval jejich priserny chod, jenze tlak trhu chtel manualy, takze nakonec to vyresili tak, ze tam flakli dvouhmotovy setrvacniky.hopiondra píše:ono taky u benzinu je vydrz automatu uplne o necem jinem nez u dieslu rozdil v tocivem momentu a razanci jakou nastupuje u dieslu je pro prevodovku velka zatez,pokud nebude cukat,nebou se ozyvat rany,tak je to dobre znameni,ale jak pocitis nakou z techto veci nebo obrovskej prokluz ,uz bych se bal.
Jinak souhlasim s tim, ze diesel a udrzba, to fakt ne. Stary dobry TDS a tak, to nebyl skoro problem, nicmene ty common raily jsou tak na hranici vydrze materialu, ze se to silene sere. Slysel jsem o cloveku, ktery si BMW desne chvalili, ale rikal, ze priste uz jedine benzin, ze na ten diesel vazne nema (porad se neco sralo na motoru).