Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 vůle v řízení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
jak to vyřešit? při jízdě na silnici s kolejema je to trochu nepříjemný, ty přední 235tky si lítaj jak chtěj.. zkoušel sem točit tyčí řízení přímo serva, v servu vůle nebyla, ani v kloubu co je nad tim, vůle byla v tyči až někde za čelem.. co by jí tam mohlo zpusobovat? je tam ještě další kloub? v ETK jsem to nenašel.. dikes za rady
Myslim ze celej problem je koleje na silnici a 235. Ja mam 225 a ten neprijemny pocit znam.Fazeey píše:jak to vyřešit? při jízdě na silnici s kolejema je to trochu nepříjemný, ty přední 235tky si lítaj jak chtěj.. zkoušel sem točit tyčí řízení přímo serva, v servu vůle nebyla, ani v kloubu co je nad tim, vůle byla v tyči až někde za čelem.. co by jí tam mohlo zpusobovat? je tam ještě další kloub? v ETK jsem to nenašel.. dikes za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
tak to je jasný, já to psal jako příklad kdy mi ta vůle vadí, na dálnici to samo skoro nepoznam, ale když sem to auto koupil tak to v kolejích takhle nelítalo a ta vůle v tyči je, takže to nebude jen problem silnicCaris píše:Myslim ze celej problem je koleje na silnici a 235. Ja mam 225 a ten neprijemny pocit znam.Fazeey píše:jak to vyřešit? při jízdě na silnici s kolejema je to trochu nepříjemný, ty přední 235tky si lítaj jak chtěj.. zkoušel sem točit tyčí řízení přímo serva, v servu vůle nebyla, ani v kloubu co je nad tim, vůle byla v tyči až někde za čelem.. co by jí tam mohlo zpusobovat? je tam ještě další kloub? v ETK jsem to nenašel.. dikes za rady
chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
čepy jsou v poho neni tam nic volnýho nejdřiv sem si taky myslel že je v prdeli tyčka řízení ale sou ok.. jak sem psal - vůle je někde na tyči řízení, ten kloub je v poho, zajímá mě kde na tý tyči může bejt vůle - řekněme od kloubu až k volantu. Nápad?tds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádattds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.

šnekové se nepoužívá 30letsmana píše:Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádattds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Sem říkal že se nechci hádat, samo že je to maticové. 30 let jsi ale trochu přehnal, 15 možnátds píše:šnekové se nepoužívá 30letsmana píše:Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádattds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.

Mohu poprosit o presnou specifikaci rozdilu snekoveho a maticoveho prevodu rizeni. Dekujismana píše:Sem říkal že se nechci hádat, samo že je to maticové. 30 let jsi ale trochu přehnal, 15 možnátds píše:šnekové se nepoužívá 30letsmana píše: Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: pon 09.07.2007 00:00
- Bydliště: Bratislava
Ahoj ja som mal tiez tento problem ze auto islo kade chcelo len nie ako malo ist.Myslel som si ze to bude nieco v riadeni alebo capi ale bolo to uplne nieco ine.Boli to samotne hlinikove disky.Staci ked su trosku krive a je problem.Dal som si vyrovnat vsetky styri disky a je po probleme.Vyskusaj aj tuto variantu a daj si vyrovnat disky 
